Miksi naiset rakastavat asiantuntija titteleitä vaikka se ei monesti kerro mitään.
Esim. asiantuntija naisten jalkapallosta tai vaikka elokuvista.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta. Olen alani asiantuntija.
Itse olen kaikkien alojen asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin sivuilla on asiantuntija ja erityisasiantuntija. Miten ne eroavat toisistaan?
Erityisasiantuntijalla on erityistä asiantuntemusta. Asiantuntijalla vain perustason asiantuntemusta.
Molemmat tittelit on ihan yhtä huuhaata ja suojatyöpaikkoja molemmat.
Itseäni aina huvittaa, kun vasta yliopistosta valmistunut saa yli-intendentin tai ylitarkastajan paikan jossain.
Vierailija kirjoitti:
En käytä asiantuntija -nimikettä. Kuulostaisi tyhmältä sanoa olevansa (oikeustieteen) asiantuntija, kun on omat "tittelitkin".
asianajaja
Oikeustieteen asiantuntija kuulostaakin enemmän oikeustieteen tutkijalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen vauva.fi -asiantuntija.
Aiemmin sanottiin "vauveli" mutta enää kun ei saa sukupuolittuneita ammattinimikkeitä käyttää, niin olet vauhenkilö.
Asiantuntija sana on kyllä menettänyt merkityksensä. Kaikki on nykyisin asiantuntijoita. Ruokakaupan kassa on varmaan joku päivittäistavarakaupan rahaliikenteen asiantuntija, siistijä on kiinteistöjen käyttöpintojen elinkaaren asiantuntija ja bussikuski joukkoliikenteen tuotannon alueellinen asiantuntija.
Olen itseni asiantuntija. Kukaan muu ei ole niin hyvä olemaan minä, kuin minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin sivuilla on asiantuntija ja erityisasiantuntija. Miten ne eroavat toisistaan?
Erityisasiantuntijalla on erityistä asiantuntemusta. Asiantuntijalla vain perustason asiantuntemusta.
Itseäni aina huvittaa, kun vasta yliopistosta valmistunut saa yli-intendentin tai ylitarkastajan paikan jossain.
Kuka on saanut Museovirastossa yli-intendentin paikan "vasta yliopistosta valmistuneena"??? Viittaatko että valmistunut kandiksi, maisteriksi vaiko tohtoriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Veeti 14v, joka ei tiedä aikuisten työelämästä hevon vttuakaan.
Enpä usko. Suojatyöpaikka on käsite joka oli olemassa joskus yli 30 vuotta sitten -- siis ennen kuin Veetit olivat edes pilke isänsä silmässä.
Mihin perustuu kuvitelma että "naiset rakastavat titteleitä"? Minusta miehet ovat enemmänkin tittelinkipeitä. Miettikää nyt koko armeijaa, miten tarkeä on se oletko alikersantti, korpraali vai kersantti.
Taitaa AP olla vaan peppukipeä siitä kun naiset ovat kouluttautuneet ja päässeet hyviin duuneihin.
Kesäisin olen riippumaton tutkija.
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin olen riippumaton tutkija.
En pidä riippumatoista, olen laituritutkija.
Suomessa johtajien määrä lisääntyi yksityisellä sektorilla noin 50% vain kahdessa vuodessa. Mistä tämä kertoo?