Miksi naiset rakastavat asiantuntija titteleitä vaikka se ei monesti kerro mitään.
Esim. asiantuntija naisten jalkapallosta tai vaikka elokuvista.
Kommentit (53)
Niitä titteleitä tulee kun käy koulua. Ja koulua täytyy käydä,a
Kyllä titteli kertoo paljonkin ihmisestä. Onhan se ihan eri asia olla titteliltään elämämkoululainen (=ap) kuin hävittäjälentäjä-kirurgi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä titteli kertoo paljonkin ihmisestä. Onhan se ihan eri asia olla titteliltään elämämkoululainen (=ap) kuin hävittäjälentäjä-kirurgi
Mitä titteli kertoo ihmisestä?
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleissä tässä on kyse biologiasta; testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä. Kun joku esitellään asiantuntijana, niin naiset tämän nielevät paljon helpommin kyseenalaistamatta. Sama ilmiö kun 35-v parta___ lapsi kertoo olevansa hädänalainen, niin naisille nämä tuhannen ja yhden yön sadut uppoaa helpommin.
Ja laitapa linkki sitten tutkimukseen tai lopeta höpöttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että on kyllin fiksu, järkevä ja kunnollinen ihminen käymään useamman vuoden koulua. Eli löytyy pitkäjänteisyyttä ja vastuuntuntoa. Hyviä ominaisuuksia ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka sen, mitä hän on opiskellut. Tai onko opiskellut yhtään mitään.
Toimin aasientuntijana asiakaspalvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi sen, onko hänellä pätevyys tiettyyn työtehtävään.
eri
Naiset ovat ihailijatyyppejä mielestäni, siksi.Aivan erilaisia kuin miehet, kun vertaa käytöstä suhteessa sellaiseen, josta pitää tai arvostaa.
Välivaiheen juttuja nuo tittelit. Jotkut ei tosin koskaan kasva niistä ulos.
Olen vaativalla alalla asiantuntijana....
Tuo kyllä muistetaan kertoa jokapaikassa ,vaikkei liity mihinkään .
Usein ton takaa paljastuu iha perus sihteeri,lähäri,ärrän myyjä, ope...
harvemmin mitään ydinlaitoksen fyysikkoa tai uuden rokotteen kehittelijää
Työkkärin sivuilla on asiantuntija ja erityisasiantuntija. Miten ne eroavat toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin sivuilla on asiantuntija ja erityisasiantuntija. Miten ne eroavat toisistaan?
Erityisasiantuntijalla on erityistä asiantuntemusta. Asiantuntijalla vain perustason asiantuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko työelämä teille todella noin outo juttu?
Vierailija kirjoitti:
Paljonkin. Etkö ole koskaan ollut työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisasiantuntijalla on erityistä asiantuntemusta. Asiantuntijalla vain perustason asiantuntemusta.
Molemmat tittelit on ihan yhtä huuhaata ja suojatyöpaikkoja molemmat.
Taas yksinkertaisen ihmisen aloitus, mistä ei saa yhtään mitään selvää. Tai pitää olla älyltään varmaan samalla idiootin levelillä, että sitten heti tajuaa mitä ap tarkoittaa.
Siis rakastaako naiset titteliä itsellään? Että hän haluaa tulla kutsutuksi naisten jalkapallon asiantuntijaksi? Vai ihastuuko naiset mieheen, kenellä on tittelinä "naisten jalkapallon asiantuntija"? Ja jos rakastavat, niin mitenköhän tämä yltiöpäinen rakkaus mahtaa sitten näkyä?
Nimimerkillä mitähänvittuanyt taas
The Captain is always right - I'm the Captain
Vierailija kirjoitti:
Olen vaativalla alalla asiantuntijana....
Tuo kyllä muistetaan kertoa jokapaikassa ,vaikkei liity mihinkään .
Usein ton takaa paljastuu iha perus sihteeri,lähäri,ärrän myyjä, ope...
harvemmin mitään ydinlaitoksen fyysikkoa tai uuden rokotteen kehittelijää
Niin. Ja ajattele. Minä olen ydinfyysikko (ihan oikeasti) JA av-mamma. Miehelläni on aika monta titteliä, joita en nyt tietyistä syistä tässä luettele. Ja minusta oikein hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tittelit on ihan yhtä huuhaata ja suojatyöpaikkoja molemmat.
Sanoo Veeti 14v, joka ei tiedä aikuisten työelämästä hevon vttuakaan.
Minä olen talonrakentamisen asiantuntija koska rakennan taloja. Seuraan myös politiikkaa paljon joten olen politiikan asiantuntija.