Miksi naiset rakastavat asiantuntija titteleitä vaikka se ei monesti kerro mitään.
Esim. asiantuntija naisten jalkapallosta tai vaikka elokuvista.
Kommentit (53)
Naiset tykkäävät statuksesta. Yllättyneitä?
Naiset sitä ja tätä -jankkaajan lauantai osa 3847658677.
En ymmärrä aloitusta. Olen alani asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta. Olen alani asiantuntija.
Tyypillinen naisasiantuntija. Ei koskaan ymmärrä mistään mitään.
No vaikkapa siksi, että asiantuntijoilla on tuo oikeinkirjoitus ap:ta paremmin hallussa.
Uudessa luokkayhteiskunnassa on ammattiryhmiä joita ei voi sijoittaa entisiin jäykkiin kategorioihin. Esim. minä olen kirjallisuuden suomentaja. Olen yhtä aikaa työläinen, taiteilija ja yrittäjä - ja teen asiantuntijatyötä.
En rakasta. Olen itse asiantuntija, pidän päälliköistä ja johtajista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kertoa olevansa persu sanomatta olevansa persu
Mölisellä niin saatanan tyhmiö.
Itse en ymmärrä millätavoin esim. data-analyytikko tai järjestökoordinaattori kertoisivat yhtään vähempää kuin vaikkapa lvi-asentaja tai bussikuski?
Vierailija kirjoitti:
Uudessa luokkayhteiskunnassa on ammattiryhmiä joita ei voi sijoittaa entisiin jäykkiin kategorioihin. Esim. minä olen kirjallisuuden suomentaja. Olen yhtä aikaa työläinen, taiteilija ja yrittäjä - ja teen asiantuntijatyötä.
Ei ehkä jäykkiin kategorioihin, mutta kategorioihin kuitenkin. Kääntäminen on ehkä luokiteltavissa alemmaksi professioammatiksi, vaikka ei olisi lain suojaama ammatti. Kääntäjää en laskisi taiteilijaksi. Voiko kääntäjä saada taiteilija-apurahaa ja missä taidekoulussa opetetaan kääntämistä? Ei tietääkseni missään. Myös tulotaso ja perhetausta on kääntäjällä olemassa.
'Asiantuntija' on mielestäni tärkeilyä. Harva todella arvostetussa ammatissa piiloutuu tuon sanan alle, vaan he haluavat ihmisten tietävän tarkkaan, mitä he tekevät.
En käytä asiantuntija -nimikettä. Kuulostaisi tyhmältä sanoa olevansa (oikeustieteen) asiantuntija, kun on omat "tittelitkin".
asianajaja
Jokainen ihminen on asiantuntija siinä asiassa mitä hän tekee eniten elämässään. Jokainen työssä käyvä ihminen on asiantuntija siinä mitä hän tekee työkseen.
Haistavat rahan kun harakoita ovat. Kaikki kiiltelevä blingbling viehättää heitä.
Riittää kun on rakkauden ammattilainen
Koska asiantuntijat eivät tee ärsyttäviä yhdyssanavirheitä, kuten aloittaja. Naiset haluavat miehiä, jotka osaavat yhdyssanat.
Onhan aloittajakin elämäm kolun tutkia, siinä sille asijan tuntia tippeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä jäykkiin kategorioihin, mutta kategorioihin kuitenkin. Kääntäminen on ehkä luokiteltavissa alemmaksi professioammatiksi, vaikka ei olisi lain suojaama ammatti. Kääntäjää en laskisi taiteilijaksi. Voiko kääntäjä saada taiteilija-apurahaa ja missä taidekoulussa opetetaan kääntämistä? Ei tietääkseni missään. Myös tulotaso ja perhetausta on kääntäjällä olemassa.
'Asiantuntija' on mielestäni tärkeilyä. Harva todella arvostetussa ammatissa piiloutuu tuon sanan alle, vaan he haluavat ihmisten tietävän tarkkaan, mitä he tekevät.
Jos kirjailija kerran on taiteilija, myös hän kirjojensa kääntäjä on taiteilija. Ja kyllä, minulla on ollut useita valtion taiteilija-apurahoja, ja nyt minulla on myös taiteilijaeläke. Kääntämistä opetetaan esim. Helsingin yliopistossa. Itse miellän itseni kirjallisuustyöläiseksi. Muita kysymyksiä?
Kerran huvitti kun yksi kaveri kertoi haluavansa asiantuntijahommiin. Kysyin minkä tyyppisiin, ei osannut vastata.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on asiantuntija siinä asiassa mitä hän tekee eniten elämässään. Jokainen työssä käyvä ihminen on asiantuntija siinä mitä hän tekee työkseen.
Siinä tapauksessa olen elämisen asiantuntija.
Kuinka kertoa olevansa persu sanomatta olevansa persu