Mitä olet viimeksi boikotoinut,
Kommentit (93)
Taneli Mäkelän takia perheen ruokaostokset Cittariin, noin 1000 euroa/kk.
Meiltä löytyy mm somalialainen mikroaaltouuni ja hei, olen vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teboilia (joka oli aiemmin vakiotankkauspaikkani) ja kaikkea muutakin millään tavoin rysylään liittyvää. Lisäksi krasnovin valinnan jälkeen kaikkia USA-brändejä mahdollisuuksien rajoissa. Boikotti on pitänyt, ja tulee pitämään (rysylän osalta) koko loppuelämäni. USA:ta harkitsen uudelleen jos sitä alkaa joskus hallinnoida taas aikuiset ihmiset.
Unohtui vielä kiinabrändit, niitä en ole ostanut koskaan enkä tule koskaan ostamaan.
Miksei? Aika moni asia on siellä tehty, ostit sitten tehtaalta tilaten tai Suomen kaupoista.
Olen boikotoinut Nestleä kasarilta asti, kohta 40v ja tietysti sen tytäryhtiöitä myös esim L'oreal. Boikotoin nykyään myös kaikkia eläinkokeita käyttäviä kosmetiikkayrityksiä, vaikka haluaisin esim Ceraven tuotteita käyttää. Boikottia jatkan kunnes epätoivottu toiminta muuttuu. Nestle dumppaa edelleen Afrikkaan äidinmaidonvastikkeitaan likaisiin vesiin sekoitettavaksi, joten minä en rahojani siihen touhuun laita.
Nyt kun mietin niin en ole Vuokkosiakaan ostanut sen jälkeen kun lanseerasivat miesten siteet. Tuossa ei ole kysymys kenenkään hengestä niin en ole ehdotonta boikottia tehnyt. Jotenkin vaan syö, ettei heillä ole naisille tuotteita vaan on ne alkuperäiset neutraalit pakkaukset ja sitten nää miesten.
En osta israelista tai intiasta tuotuja hedelmiä, tai mitään muutakaan. Kestänyt ehkä 20 vuotta. En ole asioinut teboililla kertaakaan sitten 2014. En ole vieläkään nähnyt Titanicia, koska se hypetys nyt vaan vitutti aikainaan ja laitoin boikottiin.
Teboil, ja kaikkea amerikkalaisyrityksiä mahdollisuuksien mukaan.
Vallilaa, Marabouta jne.
Elisa .Tuolta en tilaa enää koskaan mitään
Ellos. Tilasin vaatteita kotikuljetuksella.
Uusi työntekijä postissa ei viitsinyt toimittaa pakettia perille, joten autottomana jouduin hakemaan sen postista 5 km päästä.
En tilaa tuolta enää, olen jotain 20v tilannut. Kukaan ei vastannut, kun otin yhteyttä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelän takia perheen ruokaostokset Cittariin, noin 1000 euroa/kk.
Öö.. Miksi?
Härmälän K-kauppaa koska kauppiatar on tosi ilkeä ja epäreilu asiakkaille. Pariin vuoteen en oo menny enkä mene. Hänestä olen lukenut myös nettikeskusteluja ja osa porukasta tituleeraa jopa mieli sairaaksi. Niin pitkälle en itse menisi mutta aika moni muukin on lopettanut asioinnin kyseisessä kaupassa.
Youtubea siten että jos tulee mainos niin suljen koko sivun. Jääköön video katsomatta.
Teboililla en ole tankannut vuosiin. Puoleen vuoteen en kyllä missään muuallakaan, kun vaihdoin sähköön. Coca colaa Trumpin takia. Lähes kaikkia Desing from Finland yrityksiä, koska mielestäni on huijausta ratsastaa suomalaisuudella, jos teettää tuotteet ulkomailla.
Amazonia. N. puoli vuotta on nyt mennyt. Ennen tilasin sieltä aika usein.
Liharuokia olen boikotoinut päivittäin jo kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisboikottiin laitoin viimeksi Veden, koska rahoittaa Orpoa. Se kestää kunnes rahoitus loppuu.
Kauhistus, meinaatko kuitenkin peseytyä vedellä?
Minä boikotoin K.ketjua. Mitään en ole ostanut yli vuoteen, mutta kohta on kai pakko kun sain lahjakortin...Abc.n käytön lopetin kun se jauheliha velmuilu tuli julki, en oo käynyt, enkä mene! Jos kerran huijaa, niin huijaa toistekkin..vanha viidakon sananlasku.
Unohtui vielä kiinabrändit, niitä en ole ostanut koskaan enkä tule koskaan ostamaan.