Onko muita, joita ihmisten ilkeys, töykeys, tylyys jne. ahdistaa?
Tuntuu, että aina vaan saa tympeyttä ja töykeyttä osakseen. Aina pitää sanoa jotakin ilkeää. Muistuttaa jostakin vanhasta ikävästä asiasta jne.
Kommentit (78)
Huoris, etkö haisekin sille sukalle, jolla hakkarainen pyyhkii perseensä?
Onneksi villasukka on imukykyinen. Sillä on Huoriksen hyvä pyyhkiä kyyneleet.
Vierailija kirjoitti:
Ei 👊😭🤛
Täytyy pitää puolensa. Kun mies yskii verta hän tajuaa olevansa väärässä paikassa
Huoriksen toinen heikkous on pieni, epämuotoinen muna. Hänellä on Klinefelterin syndrooma.
Olen huolissani Huoriksesta! Hän on niin kiireinen poistattaessaan viestejä, joissa häntä verrataan villasukkaan, että hän ei ehdi ollenkaan alapeukuttaa!
Pysyväthän jalkasi lämpiminä villasukissa, Huoris? Aika viileä päivä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Huoriksen toinen heikkous on pieni, epämuotoinen muna. Hänellä on Klinefelterin syndrooma.
Haiseva. Kuin persun peräpyyhesukka anaaliseksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani Huoriksesta! Hän on niin kiireinen poistattaessaan viestejä, joissa häntä verrataan villasukkaan, että hän ei ehdi ollenkaan alapeukuttaa!
Tai sitten lopetti, kun tajusi viimein, että ylenpalttinen alapeukuttaminen vain näyttää, missä on haavoittuvin.
Huoris-parka. Varnaan ikävää haista sperman ja paskan kyllästämältä villasukalta.
Anxietyyyyy, shake it off of me
🎵Somebodis wathcing me,
is my anxsiety 😭👌🏻🥀🔥🎵
Lyhyys, villasukat ja pieni muna nujertavat Huoriksen.
Ei ahdista, koska olen kivisydän ja se ei laulun sanoin murru, koska en välitä muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mukavampia kommentteja on monia vuosia vanhoissa keskusteluissa. Ja provotkin oli hyviä.
Jotenkin älykkäämpiä ne oli ennen.
Olet ainoa koko maailmanhistoriassa. Onnea!
Tykkään kun netissä ollaan ilkeitä ja tylyjä.
Sellainen hän kyllä on.