Leveät lanteet hoikalla naisella
Siis mitä vikaa siinä muka on? Itse tykkään sellaisista. Varsinkin Espanjassa näitä on paljon, etelässä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmön ja kömpelön näköiset.
Ja höpön löpön.
Näin on. Sopusuhtaisuus on kaunista ja liian kaukana toisistaan olevat jalat eivät näytä sopusuhtaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpön löpön.
Näin on. Sopusuhtaisuus on kaunista ja liian kaukana toisistaan olevat jalat eivät näytä sopusuhtaisilta.
Miehenä sanon, että tosi hyvältä näyttää leveät lanteet hoikalla naisella. Meinaa taju lähteä.
Vanhemmiten nämä on poikkeuksetta juuri niitä löntyatäviä lonkkavinaisia naisia joita näet ostoskeskuksessa keppien kanssa tai rollaattorilla kävelemässä
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten nämä on poikkeuksetta juuri niitä löntyatäviä lonkkavinaisia naisia joita näet ostoskeskuksessa keppien kanssa tai rollaattorilla kävelemässä
Ja höpön löpön.
Suomessa näin tälläisen ilmestyksen eli naiset. Jolla oli leveä naama ja suuret roikkuvat posket mutta pikkukalat ja ohut perse...
Oli jotenkin mieleenpainuva näky
Vierailija kirjoitti:
Opettele edes kirjoittamaan oikein , ennenkuin tulet kommentoimaan . Kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Se taapertaminen alkaa mun mielestä jo keski-ikäisenä. Näyttää tosi hankalalta kävelytyyliltä nostella lonkkia vuorotellen ylöspäin.
Leveät lanteet, lyhyet jalat ja vaaaaltava perä?
no näitä persjalkasia Suomessa riittää 😛
Vierailija kirjoitti:
Suomessa näin tälläisen ilmestyksen eli naiset. Jolla oli leveä naama ja suuret roikkuvat posket mutta pikkukalat ja ohut perse...
Mulle tuli naurukohtaus tästä kommentista. Silmiä kirvelee. Joudun laittamaan tippoja silmiin.
On se vaan kauhean näköistä kun reidet hiertää toisiaan. Kuntosalien pitäisi tehdä jotakin, koska näyttää, että perse vain kasvaa vaikka käyvät siellä säännöllisesti, jokin on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Leveät lanteet, lyhyet jalat ja vaaaaltava perä?
no näitä persjalkasia Suomessa riittää 😛
Minusta leveät lanteet ovat kauniit, jos vyötärö on hoikka. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli naurukohtaus tästä kommentista. Silmiä kirvelee. Joudun laittamaan tippoja silmiin.
Sama .varsinkin tuo pikkukalat tekstissä .