Onko muita, joita ihmisten ilkeys, töykeys, tylyys jne. ahdistaa?
Tuntuu, että aina vaan saa tympeyttä ja töykeyttä osakseen. Aina pitää sanoa jotakin ilkeää. Muistuttaa jostakin vanhasta ikävästä asiasta jne.
Kommentit (78)
Mua ei ahdista, koska törmään hyvin harvoin ilkeyteen, töykeyteen tai tylyyteen.
Et ole ainoa. Meitä monia joita tämä tympeä, ilkeä ja itsekäs ilmapiiri ahdistaa
👵🏻: IHMISTEN ILKEYS JA TUHMUUS AHISTAA YYYHYYY!
Tuliko ap:lle taas jostain paha mieli? Nyyh 😢
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Todellakin. Jopa epätoivoinen olo kaikesta tästä vihasta ja ilkeydestä nykymaailmassa. Jos voitan lotossa, katoan. En halua olla ihmisten kanssa enää missään tekemisissä, jos ei ole aivan välttämätön pakko.
Parempi että pysyt vaan sisällä kutomassa sukkaa, ap.
Siitä selviää, kun vähän valikoi seuraansa, ei käy treffeillä ja vähentää somea.
Hyi kun tuli tähänkin ketjuun heti kammottavia kommentoijia:D t. Ensimmäinen viesti
Ei. Suurin osa ihmisistä joita kohtaan, ovat mukavia, huumorintajuisia hyviä ihmisiä. Ilkeät ja tympeät ihmiset on onneksi hyvin pieni vähemmistö. Jos sinä törmäät sellaisiin jatkuvasti, voi olla että tulkitset heitä väärin tai sitten pitää vaihtaa ympäristöä ja piirejä missä liikkuu. Minä teen töitä pitkäaikaistyöttömien kanssa, sosiaaliohjaajien, työllisyysalueen henkilökunnan kanssa, yhdistysten ihmisten kanssa, jonkin verran myös yritysten... 99% oikein miellyttäviä kohtaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli luultavasti näin. Nykyisin kun on kiltti toisille, niin joutuu helposti hyväksikäytetyksi, esim. minulta halutaan lainaksi rahaa, tekemään ilmaiseksi töitä ja niin edelleen ilman vastapalveluksia. On pitänyt oppia sanomaan ei.
Vierailija kirjoitti:
👵🏻: IHMISTEN ILKEYS JA TUHMUUS AHISTAA YYYHYYY!
Arvasin, että olisit täällä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Jopa epätoivoinen olo kaikesta tästä vihasta ja ilkeydestä nykymaailmassa. Jos voitan lotossa, katoan. En halua olla ihmisten kanssa enää missään tekemisissä, jos ei ole aivan välttämätön pakko.
Voi kyynel 🥺
Vähän väärä paikka avautua, ap.
Täällä ei ole mukavia ihmisiä :D
Ne on niitä r.yssien p.erseraiska.ttuja jälkeläisiä mitä suomi on pullollaan.
Ovesta kuului koputus. Pelonsekaisena lukitsin itseni vessaan 10 minuutiksi.
Kun viimein uskalsin ulos katsomaan ovisilmästä, ei siellä ollut ketään.
Tasapainoinen aikuinen ihminen ei käytä sanoja kiltti, tuhma, peppu jne. Aikuisilla on aikuisten täsmälliset ilmaisut.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta paskaa! Mene jonne kalan syötiksi sanontojesi kanssa! Tuo sanonta on kauheeta paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ahdista, koska törmään hyvin harvoin ilkeyteen, töykeyteen tai tylyyteen.
Etkö edes täällä AV:lla?
Kyllä. Sama fiilis.
Itse todella pyrin kiltteyteen ja hienotunteisuuteen.
Ja pitää muistaa ero siinä että loukkaa henkilökohtaisesti kuin että puhuu jostain asiasta yleisesti.
Julkisuuden henkilöistä puhuttaessa yleensä mietin, että sanoisinko tämän asian tälle henkilölle päin naamaa.