Mitä tehdä, kun kaverit on hylännyt?
Kommentit (27)
meidän porukasta lähtee heti pummit ja valehtelijat kumpi olet??
Minulla on vielä poikkeuksellisen monimutkainen psykologinen dynamiikka tässä Savon kuvioissa.
Asuntooni on tultu kaksi kertaa luvatta, omin avaimin.
Lainrikkoja on vapaalla jalalla, minä rikoksen uhri ilman korvauksia ja oikeutta.
On karmivaa ja puistattavaa, että rikoksen tekijä kulkee joukossamme muina miehinä vihellellen ymmärtämättä lainkaan tekojensa vakavuutta + vaikutusta minun C-PTSD traumaoirekuvaston kehittymiseen.
Tämä kaikki on johtanut minun oman käytökseni muovaantumiseen sillä tapaa, että välttelen kaikkia paikallisia miehiä; kun todella nyt on niin, että tekijä saattaa olla kuka tahansa heistä. En usko hänen Kuopiosta tulleen. Hän on tästä läheltä.
Tunneäly hox.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetella viihtymään itsekseen, jos ei uusia tuttuja löydy.
Se on just näin. Parempi yksin kuin huonojen kavereiden kanssa. Ja jos hyvät kaverit hylkäsivät, syy on sinussa etkä ansaitse kavereita.
Onko ne hyviä kavereita, jos hylkäävät?
Eihän semmoiset ole kavereita olleskaan
Riippuu siitä, mitä "jotain" ap teki. Voi olla ihan ansaittukin "hylkäys" (todellisuudessa vain holhoojat voivat hylätä holhottavansa).
Nämä rikokset tapahtuivat asumiseni alkupuoliskolla. Minulla oli tällöin vielä asenteenani luottaa ihmiseen ja ihmisyyteen jossain määrin. Kävin lenkillä ja kaupoilla useita kertoja viikossa ilomielin apostolinkyydillä = jalkaisin.
Käytökseni muuttui täysin näiden tapahtumien jälkeen itsesuojeluvaistoni/varautuneisuuteni aktivoiduttua ajatusmaailmassani. Aloin pelätä, että sama hlö kenties tunkeutuu kotiini paikkoja penkomaan, kun olen poissa ja/tai vastaavasti seuraa minua asiointikeikallani. Molempi pahempi. 🙄
Sellainen jatkuva tietoisuus, että minulla on stalkkeri.. Että hänellä ilmeisesti on minun avaimeni kopio. Että hän saattaa jälleen kerran saapua kotiini kutsumattomana tunkeilijana.
Kehoni on ollut tuosta lähtien on red alert hälytystilassa; ready to fight, en tavallaan rentoudu milloinkaan.
Hortonin neuralgian kaltainen oirekuvasto alkoi 3 kk näiden ikävien tapahtumien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vielä poikkeuksellisen monimutkainen psykologinen dynamiikka tässä Savon kuvioissa.
Asuntooni on tultu kaksi kertaa luvatta, omin avaimin.
Lainrikkoja on vapaalla jalalla, minä rikoksen uhri ilman korvauksia ja oikeutta.
On karmivaa ja puistattavaa, että rikoksen tekijä kulkee joukossamme muina miehinä vihellellen ymmärtämättä lainkaan tekojensa vakavuutta + vaikutusta minun C-PTSD traumaoirekuvaston kehittymiseen.
Tämä kaikki on johtanut minun oman käytökseni muovaantumiseen sillä tapaa, että välttelen kaikkia paikallisia miehiä; kun todella nyt on niin, että tekijä saattaa olla kuka tahansa heistä. En usko hänen Kuopiosta tulleen. Hän on tästä läheltä.
Tunneäly hox.
Uskon joka sanasi, sillä siskollani oli vuosien piina ja eristäminen Savossa ja kyllä myös asuntoon mentiin luvatta- siis siviilit ihan. Savossa on todella vittumaisia ihmisiä, oikea Syvä Joki meno.
Vierailija kirjoitti:
Nämä rikokset tapahtuivat asumiseni alkupuoliskolla. Minulla oli tällöin vielä asenteenani luottaa ihmiseen ja ihmisyyteen jossain määrin. Kävin lenkillä ja kaupoilla useita kertoja viikossa ilomielin apostolinkyydillä = jalkaisin.
Käytökseni muuttui täysin näiden tapahtumien jälkeen itsesuojeluvaistoni/varautuneisuuteni aktivoiduttua ajatusmaailmassani. Aloin pelätä, että sama hlö kenties tunkeutuu kotiini paikkoja penkomaan, kun olen poissa ja/tai vastaavasti seuraa minua asiointikeikallani. Molempi pahempi. 🙄
Sellainen jatkuva tietoisuus, että minulla on stalkkeri.. Että hänellä ilmeisesti on minun avaimeni kopio. Että hän saattaa jälleen kerran saapua kotiini kutsumattomana tunkeilijana.
Kehoni on ollut tuosta lähtien on red alert hälytystilassa; ready to fight, en tavallaan rentoudu milloinkaan.
Hortonin neu
Siis niin tyypillinen kuvio sellaiselle joka on muuttanut muualta Kuopioon ilmeisesti. Ne tekevät tämän miltei kaikille näköjään, eikä asema eikä mikään estä joutumasta pyöritykseensä. Sinulla olisi vertaistukea kun vaan löytäisit hyviä ihmisiä. Et ole yksin.
Tämmöisiin aloituksiin on mahdotonta vastata, kun aloitusviesti on yhden kysymyksen mittainen ja aloittajan muut viestit ylimalkaista kiertelyä ja kaartelua.
Jos haluatte oikeasti hyviä ja käyttökelpoisia vastauksia, niin konkretiaa ja taustoitusta heti ensimmäiseen viestin, kiitos. Muuten porukka alkaa vetää omia johtopäätöksiään niukkojen ja epämääräisten tietojen pohjalta. Tässäkin ketjussa näkee, että osan mielestä ap on itse "syyllinen" ja osa tuomitsee yksinomaan hänen kaverinsa. Varsinkin tällaisissa ihmissuhdejutuissa pitäisi olla mahdollisimman tarkkaa tilanteen kuvailua. Aukkoiset ja epämääräiset viestit vain lietsovat ihmisiä täyttämään puuttuvat kohdat omassa päässään. Lopputulos voi olla sen myötä kaikkea muuta kuin totuudenmukainen.