Otan 4v lapseni mukaan kanootti retkelle.
Olemme tehneet näin nyt muutaman vuoden. Lapsi on tykännyt paljon tehdä tätä ja nauttii olosta. Tänään kun olin laskemassa kanoottia veteen ja lapsi odotti rannassa, juoksi rantaan Keski-ikäinen nainen huutaen. Olenko hullu ja enkö välitä lapsen turvallisuudesta ollenkaan. Sanoi soittavansa 112 ja alkoi kuvaamaan meitä. Uhkasi myös, että julkaisee videon netissä. En tiedä onko netissä, mutta lasta pelotti kauheasti ja reissu jäi siihen. Eikö siis taaperon kanssa saa tehdä mitään?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä on liivit niin mikäs siinä.
Ei ole liivej. Se haittaa melomista. Jos jotain tapahtuisi, niin kyllä nyt lapsen rantaan saisi. Kanootti myös kelluttaa.
t. ap
Hih, paljastit provoutesi. Ei jatkoon.
Ihan erilainen viesti ja signeeraus ku oikeissa ap viesteissä, olet surkea Sherlokki
Tämäkin ketju todisti sen miten tällä palstalla jaksetaan kiusata niitä ketkä ovat aidosti asiallisia. Eikö yhtään hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai aina liivit päällä. Ilman niitä kastellaan korkeintaan nilkat vedessä. - AP
Sitten ei tarvi mistään hulluista akoista huolehtia. Menkää lapsen kanssa joku toinen päivä uudelleen. Me käytiin aina isän kanssa kahestaan soutamassa lapsena järvellä. Ne on mun parhaita lapsuusmuistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai aina liivit päällä. Ilman niitä kastellaan korkeintaan nilkat vedessä. - AP
Sitten ei tarvi mistään hulluista akoista huolehtia. Menkää lapsen kanssa joku toinen päivä uudelleen. Me käytiin aina isän kanssa kahestaan soutamassa lapsena järvellä. Ne on mun parhaita lapsuusmuistoja.
Me menemme toinen päivä. Lapselle on tarkoitus antaa hyvä lapsuus ja vain hyviä muistoja. Opetan paljon hänelle luonnosta asioita. - AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku toinen päivä vain siksi että joku möykkää asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä huutajalla, oliko sillä liivit päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lapsi tais pelästyä kirjoituksen mukaan, eikä tahdo lähtä. Ei kannata samana päivänä pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju todisti sen miten tällä palstalla jaksetaan kiusata niitä ketkä ovat aidosti asiallisia. Eikö yhtään hävetä?
Palsta on täynnä trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lapsi tais pelästyä kirjoituksen mukaan, eikä tahdo lähtä. Ei kannata samana päivänä pakottaa.
Lapselle kannattaa opettaa että tuollaisesta möykkäämisestä pidä välittää. Siitä toki samaa mieltä että siihen pitää myös osata varautua että lasta ei syystä tai toisesta enää kiinnostakaan lähteä vaikka suunnitelmat olisi kuinka valmiina. Pakottamisesta ei hyödy kukaan.
Asiatonta käytöstä tuollainen mesoaminen, että lapsi säikähtää. Hauskoja melontaretkiä teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liivej. Se haittaa melomista. Jos jotain tapahtuisi, niin kyllä nyt lapsen rantaan saisi. Kanootti myös kelluttaa.
t. ap
kuinka monta aapeetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähtä
Vierailija kirjoitti:
-AAA-kuppi rintsikat
Vierailija kirjoitti:
Asiatonta käytöstä tuollainen mesoaminen, että lapsi säikähtää. Hauskoja melontaretkiä teille!
Kiitos. Niitä tulee vielä monta. - AP
Veneily lapsen kanssa on kivaa puuhaa, varsinkin jos isompi vene, jossa tilaa syödä ja nukkua ja vessa käytössä, melomaan veisin vasta kun on tarpeeksi vanha ja voimakas itse melomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Noita möykkääjiä löytyy joka asiaan. Ei tarvitse edes tehdä mitään erityistä, mulla on pitkä lapsi, hän oli 2v ja istui ostoskärryissä, siinä lasten osiossa ja joku akka tuli möykkää, että eikö hän oo jo liian vanha tähän. Silloinkin pidin lapseni puolia. Eihän tässä elämässä ehtisi tehdä mitään, jos kaikesta pahottisi mielensä. Lapsi oppii myös että ei tarvitse stressata vaikka joku tuntematon möykkää...
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsen turvallisuus oli huomioitu niin mitä sitten vaikka olisi soittanutkin?
Vahvasti sellainen kutina että tässä tapauksessa ei ole ollut turvallisuus huomioitu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsen turvallisuus oli huomioitu niin mitä sitten vaikka olisi soittanutkin?
Vahvasti sellainen kutina että tässä tapauksessa ei ole ollut turvallisuus huomioitu...
Pelastusliivit eli on huomioitu.
Kateelliset trollit huutelemassa kun joku oikeasti tekee jotain lapsensa kanssa.
Tekisin lasun kun et osaa yhdyssanoja.