Kukaan nähnyt kuuluisuuksia ulkomaanmatkoilla?
Mun tuttavan veli näki aikoinaan Tom Cruisen ja vaimonsa Nicolen jonottamassa Englannin kuningattaren linnaan.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Näin Lasse Liemolan Tallinnassa 1980-luvulla ja Eero Raittisen Rodoksella vuonna 2006.
Kaarina Dromberg meni samalla lautalla Saksaan vuonna 2003. Näin hänet tosin vain Helsingin satamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ette uskoisi, jos kertoisin useammista maailmanluokan kuuluisuuksista, joita olen tavannut ja jopa istunut samassa pöydässä heidän kanssaan. En kerro myöskään sen takia, että kaverit tunnistaisivat, koska he tietävät, ketä olen tavannut.
Mitä Sinä Sinunkaltainen tekee täällä? Käytsä usein täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette uskoisi, jos kertoisin useammista maailmanluokan kuuluisuuksista, joita olen tavannut ja jopa istunut samassa pöydässä heidän kanssaan. En kerro myöskään sen takia, että kaverit tunnistaisivat, koska he tietävät, ketä olen tavannut.
Mitä Sinä Sinunkaltainen tekee täällä? Käytsä usein täällä?
Nyt minäkin taisin paljastua, Lasse Liemola näkeminen paljasti.
Prinsessa Viktorian ja entisen pääministerin Ingvar Carlssonin Tukholmassa. Helsingissä shaahi Reza Pahlevin ja Farah Diban sekä HKK prinssi Philipin.
Se taisi olla vuosi 1993 Helsinki-Turku bussissa, kun Esko Roine tuli auttamaan minua.
Olin yksin kahden lapsen kanssa bussissa (lapset 1 ja 3 v).
Esko auttoi päälle takin ja auttoi siinä lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Viktorian ja entisen pääministerin Ingvar Carlssonin Tukholmassa. Helsingissä shaahi Reza Pahlevin ja Farah Diban sekä HKK prinssi Philipin.
Helsinki ei ole ulkomaa
Vierailija kirjoitti:
Se taisi olla vuosi 1993 Helsinki-Turku bussissa, kun Esko Roine tuli auttamaan minua.
Helsinki-Turku-bussi ei aja ulkomaan kautta.
Kerran näin Lontoossa rokkarin, jonka henkilöllisyys pysyi minulle tuntemattomana. Jengi halusi ottaa selfieitä hullunlailla. Tulipa nähtyä tuntematon kuuluisuus.
A-han Morten Harket nuorena 90-luvun alussa. Oli ihana🤩
Josh Gates. Menin juttelemaan mutta tunsin itseni jotenkin vaivaantuneeksi ja noloksi. Hän ilmeisesti tajusi tilanteen, koska kertoi kuinka häntä oli hermostuttanut tavatessaan William Shatnerin. Hyvä fiilis jäi hänestä, hauska ja hyväntuulinen.
Olin kerran Jussi Lammen kanssa samalla Tukholman risteilyllä. Näin hänet kännissä Tukholmassa.
Vierailija kirjoitti:
Näin usein Esko Roinetta nuorena, kun olin pankissa kesätöissä, asioi tiskilläni. Siihen aikaan pankissa piti ihan käydä asioita hoitamassa.
Vierailija kirjoitti:
Näin itse prinssi Philipin Buckinghamin palatsilla, hän poistui autolla.
Minä näin kerran Leo Lastumäen ja Heikki Kinnusen Värttanin satamassa !
Näin Kimmo ja Kike Elomaan Tallinnassa joskus 2000-luvun alussa. Heidän habituksesta olisi voinut päätellä, että on kuumin 1980-luvun nousukausi meneillään.
Tallinnassa istuin ravintolassa viereisessä pöydässä (väliä oli jätetty reilusti) Viron silloisen presidentin Kersti Kaljulaidin kanssa. Kiinnitin ensin huomiota turvamiehiin, muuten en olisi ehkä Kerstiä huomannutkaan.
Olen nähnyt Pharrell Williamsin Nizzassa juomassa appelsiinimehua. Hänen seurueensa naiset olivat kaikki yli 180cm pitkiä ja hyvin atleettisia, miehet varmaan 120-130kg gorilloja. Kaikki matkalaukut, kassit ja vyölaukut olivat Luis Vuittonia, tuskin feikkiä.
Raimo Häyrinen ja Paavo Noponen Tukholmassa 1983.
Olivat selostamassa Ruotsi-maaottelua.
Vierailija kirjoitti:
Kävikö Esko Helsinki-Turku-välillä tortulla linkun vessassa?
Olen nähnyt Jeesuksen! Kanadassa!