Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan nähnyt kuuluisuuksia ulkomaanmatkoilla?

Vierailija
28.06.2025 |

Mun tuttavan veli näki aikoinaan Tom Cruisen ja vaimonsa Nicolen jonottamassa Englannin kuningattaren linnaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa näin kerran kadulla Matin tai Tepon.

Vierailija
2/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jotain näyttelijöitä .  No voi voi.  Johan kätilöt näki ne kun ne syntyi. Luvattu maa taas hukassa ?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat pyyhkii niiden pyllyt . Siinä kuin muidenkin kuolevaisten.  Saattanut naidakin niiden kanssa .  Ihmisiä kun ovat eroavat ja eroavat eroavat .  Varmaan niiden koulukaverit on nähnyt ne myös . Työkaverit.  Kato ihminen siinä. 

Vierailija
4/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista on kuulkaa. Ole itse itsellesi julkkis.  Ota selfieitä.  Kyseessä on työ ammatti myyntituote . Sinä maksat.  

Vierailija
5/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mel Gibson oli kerran viereisessä pöydässä Mäkissä Prahassa, siinä paikallisen Porvoo-joen varrella.

Vierailija
6/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malagaan kun lentää Helsingistä niin joka kerta on joku pikkujulkkis koneessa.

Vierailija
7/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran Hjalliksen Tukholmassa.

Vierailija
8/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Parkkonen daaminsa kanssa samassa hotellissa Kuuban Havannassa

Vierailija
9/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsti Paakkasen monesti lentokentällä. Ihmeekseni painoi niissä mustissa piikkikorkkareissa pitkin lentokentän pitkiä käytäviä. Ikää oli silloin joku 75-80. Monia muitakin julkkiksia ollut samoilla lennoilla.

Isoimmat nimet ulkomailla oli Blairin pariskunta ja Clintonit. Näin noin 30 metrin päästä. Luonnollisesti agenttirivistön takaa. 

Vierailija
10/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavi on ehkä merkittävin julkkis, jonka olen nähnyt livenä.

Vierailija
11/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette uskoisi, jos kertoisin useammista maailmanluokan kuuluisuuksista, joita olen tavannut ja jopa istunut samassa pöydässä heidän kanssaan. En kerro myöskään sen takia, että kaverit tunnistaisivat, koska he tietävät, ketä olen tavannut.

Vierailija
12/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen nähnyt useamman ulkkisjulkkiksen. USA:ssa osuttiin keskelle kuvauksia ja bongattiin sen ajan elokuvatähtiä. Rasnkassa samassa kahvilassa oli muun alan julkkis yms. Lontoossa on tullut bongattua vuosien varrella useampi julkimo.

Vierailija
13/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat pyyhkii niiden pyllyt . Siinä kuin muidenkin kuolevaisten.  Saattanut naidakin niiden kanssa .  Ihmisiä kun ovat eroavat ja eroavat eroavat .  Varmaan niiden koulukaverit on nähnyt ne myös . Työkaverit.  Kato ihminen siinä. 

Pyyhkäsöökö nuo niitten hepin nupin kusella ja pesällä käyntien jälkeen?

Vierailija
14/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa Mel Gibson käveli Chicagossa vastaan. Losin elokuvastudioilla näin Pierce Brosnanin, Donald Sutherlandin, Cuba Gooding Juniorin, Ellen Degeneresin ja Aaron Sorkinin. Milwaukeessa Harley Davidsonien kemuissa palloili Larry Hagman. 

Vierailija
15/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mel gibsonin. Se oli samassa lentokoneessa.

Vierailija
16/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Yates asui meidän naapurissa samalla kadulla kun olin lapsi ja asuttiin Lontoossa.

Vierailija
17/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Lasse Liemolan Tallinnassa 1980-luvulla ja Eero Raittisen Rodoksella vuonna 2006.

Vierailija
18/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu näki Arnold Schwartzeneggerin! Hänellä on yhteiskuvakin. Aikamoinen sattuma.

Vierailija
19/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karl Lagerfeld 6/1988 Pariisissa, 

lentokentällä Charles de Gaulle. 

Vierailija
20/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat pyyhkii niiden pyllyt . Siinä kuin muidenkin kuolevaisten.  Saattanut naidakin niiden kanssa .  Ihmisiä kun ovat eroavat ja eroavat eroavat . 

Varmaan niiden koulukaverit on nähnyt ne myös . Työkaverit.  Kato ihminen siinä. 

Erota, erota, erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän