Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki Pride kulkueessa 100 000 osallistujaa?

Vierailija
28.06.2025 |

"Jopa 100 000 marssii pääkaupungissa yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolesta."

https://yle.fi/a/74-20169846

Salli minun olevan vähän lähdekriittinen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011327564.html

Kommentit (439)

Vierailija
261/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa

-winner-

Vierailija
262/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa, että ihminen saa oikeuksia oli mitä tahansa. Oikeudet kuuluu kaikille,  kuten toki myös velvoitteet. Toivoisin vain, että tuputuskulttuuri jo unohdettaisiin. Pride on hyvän asialla ja kulkue siinä mitkä muutkin, mutta juuri siksi olisi hyvä samassa mittakaavassa oikeus kuulla myös kaikista muistakin kulkueista ja aatteista eikä vain yhdestä glorifioidusta värijuhlasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamas-liput liehuvat. Koko Priden idea paskottiin täysin.

Vierailija
264/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän poliisi valehtelee määrästä? Olin itse tänään keskustassa ja ei todellakaan ollut lähelläkään tuota lukua. Paljon oli väkeä mutta miksi liioitellaan?

Tuo on hyvä kysymys. Tuollainen liioittelu rapauttaa uskoa tuollaisiin instituutioihin entisestään.

Vierailija
265/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihanaa, että ihminen saa oikeuksia oli mitä tahansa. Oikeudet kuuluu kaikille,  kuten toki myös velvoitteet. Toivoisin vain, että tuputuskulttuuri jo unohdettaisiin. Pride on hyvän asialla ja kulkue siinä mitkä muutkin, mutta juuri siksi olisi hyvä samassa mittakaavassa oikeus kuulla myös kaikista muistakin kulkueista ja aatteista eikä vain yhdestä glorifioidusta värijuhlasta. 

VELVOITTEET aivan, nämä ovat usein aseistakieltäytyjiä, jotka EIVÄT täytä MAANPUOLUSTUSVELVOITETTA, joten ei pidä saada täysiä oikeuksiakaan!

Vierailija
266/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sofia Rinteellä väärän värinen meikkivoide vai onko vaan ruskettunut rumasti?

Vierailija
267/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes 100 000. Ehkä melkein 20 000.

Näköjään Pride innostus on lässähtänyt. 

valtamedioiden uskottavuus on täysin mennyttä Suomessa 2020-2025, pelkkää propagandaa, valehtelua ja rahastusagendojen tukemista

Iigorikin halusi tulla ilmoittautumaan. Sen tunnistaa aina tuosta 2020-2025.

Vierailija
268/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valtamedioiden uskottavuus on täysin mennyttä Suomessa 2020-2025, pelkkää propagandaa, valehtelua ja rahastusagendojen tukemista

Iigorikin halusi tulla ilmoittautumaan. Sen tunnistaa aina tuosta 2020-2025.

Minä sitten nokitan sivusta. Valtamedian uskottavuus on romuttunut vuosivälillä 2015-2025

Vierailija
269/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa

-winner-

Persukin halusi tulla ilmoittautumaan. Sen tunnistaa aina tuosta paskafetisismistään ja itsepeukutuksestaan ;DDDDD

-winner-

Vierailija
270/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän poliisi valehtelee määrästä? Olin itse tänään keskustassa ja ei todellakaan ollut lähelläkään tuota lukua. Paljon oli väkeä mutta miksi liioitellaan?

Tuo on hyvä kysymys. Tuollainen liioittelu rapauttaa uskoa tuollaisiin instituutioihin entisestään.

Kaikkihan valehtelee, esittää nykyisin kun pitää olla niin suvaitsevainen ympäristön, yhteisön takia, sen takia moni päättäjä yms.on siellä että saa lisää kannattajia itselleen, on olevinaan jotain yhden hetken.Vähän sama kun usein kerran vuodessa asunnottomat kiinnostaa ehkä, sitten ne unohdetaan täysin.Yli 20 vuotta eikä asunnottomuus ole poistunut puheista huolimatta.RKP opportunistinen puolue, pahin valehtelija.

Vierailija
271/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poliisi tiedotti iltapäivällä, että arvion mukaan kulkueeseen osallistui noin 100 000 henkilöä."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2ad1fced-fb2b-4d74-bcb8-a78edf4a1e7c

T. Taponen

Tämä ei ole totta

Vierailija
272/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos kaikki hetetot lähtisivät marssille?

Vierailija
273/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tuo huumorin kukka. Oikeasti 10 000.

100 003.

Unkarissa oli sata miljoonaa.

-winner-

Kävitkö maistamassa muusutussua, kuten kunnon setalainen?

Katso tarkkaan ja kuva kuvalta koko marssi uusiksi, josko vaikka näkisit fantasiasi ;DDDDD

-winner-

Vierailija
274/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesa Pride ei ole kuten Trumpin vaalitilaisuudet tai Putinin voitonpäivämarssit, joihin tulee digihahmoja kuin itsestään ;DDDDD

-winner-

Vierailija
275/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa

-winner-

Mitä, sanotko että kalu jonka otit poskeesi oli täynnä paskaa? Olet kyllä päällikköhomo.

Siihen tottuu. Oikeastaan sitä alkaa kaipaamaan. Muna ilman paskaa on kuin makkara ilman sinappia.

-winner-

Vierailija
276/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS homosanomat nykyisin.

Tilattiin yli 50v hesaria mutta uskottavuus katosi täysin hesarista, nykyisin tuo ylläoleva on totta.

Vierailija
277/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesa Pride ei ole kuten Trumpin vaalitilaisuudet tai Putinin voitonpäivämarssit, joihin tulee digihahmoja kuin itsestään ;DDDDD

-winner-

Ei tarvitse. Polisi lisää vaan mielikuvitusihmisiä tilastoihin. Kuvat näyttävät kyllä todellisuuden.

Vierailija
278/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista niin kirkko, kuin prideporukka ovat näemmä ainoastaan kiinnostuneita siitä, kuka kenenkin kanssa makaa, vaikka maailmassa olisi paljon vakavampia ja tärkeitä asioita,  joihin puuttua ja joita  ajaa

Vierailija
279/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellejen kokoontumisajot

Vierailija
280/439 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS homosanomat nykyisin.

Ei minkäänlaista uskottavuutta enää.