Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaa ja kun avaudun aiheesta hän on silleen mä en nyt jaksa tätä

Vierailija
28.06.2025 |

Ja ignooraa. Jättää vastaamatta vaikka hänellä ei olisi mitään tärkeämpää tekemistä. Ollaan naimisissa ja meillä on lapsia. En koe että tämä kohtelu on reilua tai että ansaitsisin sitä. Mies haluaa kuulemma ehdottomasti jatkaa suhdetta, mutta silti tekee toistuvasti tätä. Ajatuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako samantyylistä aloitusta pienin muutoksin olet tehnyt viimeisten parin päivän aikana?

Vierailija
2/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa sitä, että sinun "avautumisesi" tuntuu miehestäsi liialliselta, ahdistavalta ja tukahduttavalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako samantyylistä aloitusta pienin muutoksin olet tehnyt viimeisten parin päivän aikana?

Ei varmaan tarvitsisi tehdä useita jos et poistaisi niitä joka kerta. 

Vierailija
4/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tyypilliseltä mieheltä. Olemattomat vuorovaikutus- ja itsereflektiotaidot. Ei arvosta sinua, mutta luottaa siihen että et lähde. Mulla kans vähän tuollainen ukko. 

Vierailija
5/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se tarkoittaa sitä, että sinun "avautumisesi" tuntuu miehestäsi liialliselta, ahdistavalta ja tukahduttavalta

Jos asioista keskusteleminen ahdistaa niin kannattaisi varmaan tehdä töitä sen eteen ettei olisi ihan tuollainen keskenkasvuinen paskahousu.

Vierailija
6/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä seuraavalla kerralla että löytyisikö kalenterista joku ajankohta jolloin hänen ylhäisyytensä "jaksaisi tätä", koska asiasta on keskusteltava, jos ei halua erota. 

Vierailija
7/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus mieslapsi. 

Vierailija
8/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistä päätellen Ap on teini, niin puutteellista  kirjoitusta.

Vierailija
9/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkaa loukkaamista yms., älä missään nimessä jää siihen.

Muuten hukkaat elämäsi.

Vierailija
10/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n pakko kitistä jatkuvasti?

Vierailija
11/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vissiin aika yleinen ongelma? En ole aikoihin kirjoitellut palstalle mitään. T. Ap

Vierailija
12/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, elämä on.

Vierailija
13/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän ole mikään pakko seurustella. Elämää voi elää yksinkin niin ei tule tuollaista riitaa typerästä asiasta.

Vierailija
14/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka kynnysmattona olemista. Turha muuta neuvoa sunkaltaisille on antaa.

Vierailija
15/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ahdistavaa tai tukahduttavaa, että toinen ei hoida esim omaa osuuttaan kotitöistä, hänen lupauksiin ei voi luottaa, että hän ei tee mitään pyytämättä erikseen eikä välttämättä silloinkaan?

Vierailija
16/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan tyypilliseltä mieheltä. Olemattomat vuorovaikutus- ja itsereflektiotaidot. Ei arvosta sinua, mutta luottaa siihen että et lähde. Mulla kans vähän tuollainen ukko. 

Hmm, voi myös yhtä hyvin esittää epäilyksiä naisten vuorovaikutus- ja itsereflektiotaidoista. Voihan se olla, että asiat otetaan esille hyvin syyttelevään/ lannistavaan sävyyn,ja voihan se olla, että myös naisella olisi itsereflektion paikka.

Vierailija
17/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ahdistavaa tai tukahduttavaa, että toinen ei hoida esim omaa osuuttaan kotitöistä, hänen lupauksiin ei voi luottaa, että hän ei tee mitään pyytämättä erikseen eikä välttämättä silloinkaan?

Onhan tuo todella syyttelevää, just sitä,  itä pitäisi välttää: sinä et koskaan yhtään mitään.

Vierailija
18/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä käy paljon, paljon eri ihmisiä vaikka te vaki kirjoittelijat luulette että palstallanne pelkkä piiri pieni pyörii ja kaikki samantyyppiset aloitukset on aina saman henkilön aloittamia. Ei maailmassa loppujen lopuksi niin paljon aiheita ole, ettei samankaltaista aloitusta voisi useampikin eri ihminen kirjoittaa. Täällä käy myös harvemmin tai harvoin vierailevia ihmisiä, kuten minä, joka eksyn tänne vain muutamia kertoja vuodessa.

En ole aloittaja.

Vierailija
19/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, mutta tapa, jolla pettymys tuodaan ilmi, voi olla. 

Kun et tajunnut edes tuota, niin luulen, että syy miehesi poteroitumiseen olet sinä ja huonot kommunikointitaitosi. 

Vierailija
20/26 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös. Toista vuotta olin kärsivällisesti yrittänyt saada häntä keskustelemaan suhteen ongelmista. Ei suostunut, piti mykkäkoulua. Lopputulos oli se, että lähdin kävelemään ja pistin eropaperit tulemaan. Mies oli ihan shokissa. Soitteli ja stalkkasi ja yritti itkien saada mua takaisin lähes vuoden ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi