Seiska: Entinen NHL-vaimo Helena Koivu ulosotossa - "Ei tarvitse hävetä mitään"
Helena Koivun ulosottorekisteristä paljastui viisi merkintää kahden viime vuoden ajalta. Suurin osa niistä on päättynyt varattomuusesteeseen eli hänellä ei ole ollut ulosmitattavaa omaisuutta. Yksi merkintä on maksettu, ja loput sulkeutuneet maksukyvyttömyyden vuoksi. Velat liittyivät muun muassa kiinteistöveroihin ja oikeudenkäyntimaksuihin. Helena ei halunnut kertoa tuloistaan, mutta korosti, ettei kyse ole talouskriisistä. Hän kertoo velkojen johtuneen osoitteenmuutoksista, avioerosta ja elämänmuutoksista. Samalla hän on ollut oikeudessa riitelemässä exänsä Mikko Koivun kanssa lasten huoltajuudesta ja kiinteistöasioista. Nyt Helena vakuuttaa, että kaikki on hoidettu, luottotiedot ovat kunnossa ja elämä "järjestymässä".
Miten tässä nyt näin kävi? Ennen oltiin jääkiekkoilijan vaimo ja elettiin jetset-elämää Minnesotassa, nyt pyöritään ulosotossa ja selitellään osoitteenmuutoksia Seiskalle. Kun menee hyvin, ollaan hiljaa mutta kun menee huonosti, vedotaan "monikerroksiseen elämäntilanteeseen". Onko tämä taas sitä "vahvan naisen selviytymistarinaa", jolle pitäisi taputtaa? Vai voiko ihan rehellisesti sanoa, että jos velat menee ulosottoon viisi kertaa kahdessa vuodessa, niin ei ne ole vain "inhimillisiä tilanteita"? Kertokaa rehellisesti: pitäisikö jonkun kantaa vastuu vai riittääkö nykypäivänä se, että sanoo "tein kaikkeni"?
Kommentit (1136)
Täällä oli monta kommenttia seiskalehden hävyttömästä jutusta.
Ne on poisTATETTU kaikki.
Tästä näkee kuka poisTATTI.
The Queen of lies ei kestänyt juttua, vaikka se oli valheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selventäkääpä miten tämmönen ihminen, joka ei ole päivääkään tehnyt töitä, voi väittää omistavansa puolet jostain miljoonaluokan huvilasta? Avioliittoakin vain vaivainen muutama vuosi miljonäärin kanssa joten sekään ei voi selittää asiaa.
??? Kyllä avioliiton kautta voi omistaa mitä vaan. Itsekin olen toisena omistajana monessa kiinteistössä, joihin en ole sijoittanut euroakaan. Taidat olla vähän yksinkertainen?
Etenkin riippakoivut. Jos ovat tarpeeksi monimutkaisia.
Suomeksi: kieroja. Katso tapaus Ernon pantti.
Vierailija kirjoitti:
Laajasti on media uutisoinut rouvan tekemistä rötöksistä.
"Helena Koivusta on annettu Minnesotassa pidätysmääräys, bench warrant, oikeuden halventamisesta. Hän jätti saapumatta lokakuussa 2024 pidettyyn oikeudenistuntoon eikä siis selvittänyt oikeudelle, miksi hän ei noudattanut itse tekemäänsä ja oikeuden vahvistamaa sopimusta Kakskerran tonttiosuutensa siirrosta entiselle puolisolleen velkojaan vastaan.
Oikeuden mukaan Helena Koivu toimi petollisesti ja halveksi oikeutta jättämällä oman osuutensa sopimuksesta eli suomalaisen lainhuudon allekirjoittamatta sen jälkeen, kun oli saanut velkansa siirretyksi entisen puolisonsa maksettaviksi. Tästä syystä oikeus antoi Helena Koivusta pidätysmääräyksen koko USA:n alueella ja hänet on otettava kiinni tavattaessa.
Siis Helena Koivulla on USA:ssa jo tuomio petollisesta toiminnastaan Kakskerran asiassa. Sai velat exän piikkiin ja jätti sit oman osuutensa hoitamatta.
Mihinkä ne Helenan Kakskertaan kohdentuvat velat hävisi, jos muka ei ole mitään sopimusta tehnyt tai se on rauennut? Onko siirretty takas Helenalle?
Eipä halua tai kykene rouva itse eikä "toimittaja" Ylimutka tähän vastaamaan.
Ylimutka ei edes mainitse koko asiaa, vaikka taatusti tietää sen. Toimii täysin journalististen ohjeiden vastaisesti tämä "journalisti". Erittäin heikkotasoinen ja puolueellinen. Kuten poliisikin toi esille. Kannattais jonkun kysyä Seiskan facessa asiasta.
Apuuua! 🤣
Jatko osa trilleriin ylikseltä:
En nyt ihan ymmärrä, jos Helena on pysynyt Kakskerrasta poissa neljä vuotta, oikeus Minnesotassa on tehnyt päätöksen, että Mikko omistaa Kakskerran, on eronnut ja Mikko ja naisystävänsä ovat asuneet ja viettäneet aikaa Kakskerrassa jo kuukausia, niin Helena muuttaa kimpsuineen kampsuineen taloon sisään kun pariskunta on muualla, alkaa tehdä ruokaa keittiössä, aikoiko nukkua Mikon ja Natalien lakanoissa yön?
$$$$$$$$$$$
Kyllähän Helena siellä samassa kämpässä yöpyi. Seuraavana päivänä nalkutti, kun joutui siirtymään vierasmökkiin.
Karmaisevaa
Kiitos, ylauta
Kiva koulupäivä taas lapsilla, kun äiti antanut jutun Seiskalle. Ja tätähän tulee jatkumaan koko lasten kouluajan. Helena antaa Väkevän lausunnon, Helenan väkevä mielipide, Helena sitä ja tätä. Kirjoittajana Leena ylimutka
1 t
Tämä. Äiti ajattelee erityisesti lapsiaan, kouluttaa heidät kestämään julkisuuden paineita esimerkiksi sitä, että voit joutua kiusatuksi äitisi typeryyden vuoksi tai on vaikeaa lähteä kouluun kun kaikki tietää että seiskassa on taas juttua. Tiedät että tämä ei ikinä lopu, mutta joudut kohtaamaan silloin tällöin rakkaan äitisi ja kertomaan kuinka HÄN on rakas ja p
Journalististen ohjeiden mukaan toimittajan tulee olla erityisen tarkka, jos on epäily siitä, että häntä käytetään hyväksi henkilökohtaisen koston välineenä syöttämällä yksipuolista "tietoa" ja informaatiota jostakin asiasta siksi, että haastateltava tai informaatiota tarjoava yrittää saada kaunansa kohteena olevan henkilön julkisuudessa huonoon valoon ja leimatuksi.
Ylimutka toimii ilmeisesti hyödyllisenä käsikassarana ihan mielellään. Vai eikö välitä vai todella tajua. Niin tai näin, Ylimutka kyllä munaa itsensä ammatillisesti totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Journalististen ohjeiden mukaan toimittajan tulee olla erityisen tarkka, jos on epäily siitä, että häntä käytetään hyväksi henkilökohtaisen koston välineenä syöttämällä yksipuolista "tietoa" ja informaatiota jostakin asiasta siksi, että haastateltava tai informaatiota tarjoava yrittää saada kaunansa kohteena olevan henkilön julkisuudessa huonoon valoon ja leimatuksi.
Ylimutka toimii ilmeisesti hyödyllisenä käsikassarana ihan mielellään. Vai eikö välitä vai todella tajua. Niin tai näin, Ylimutka kyllä munaa itsensä ammatillisesti totaalisesti.
Taas. Ylimutka munaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Marimekon villapaita oli kyllä laskelmoitu veto. Ja niin vaan upposi kuin veitsi sulaan voihin kaikkiin palstamammoihin.
Huvittavaa, miten äitinsä ensin jättämiä ja sitten kohujulkisuuteen vetämiä ja sen myötä kasvurauhan menettäneitä lapsia jo pari vuotta hoitanutta ja heidän arkeaan pyörittänyttä naista moititaan muka "vääränlaisista vaatteista". Onpa kauhea "rikos".
Samaan aikaan lasten äiti on itse syytteessä rikoksista, joiden kohteena on lasten isä ja ko nainen eli isän puoliso. Rikoksista iso osa on vielä tehty lasten ollessa läsnä. Yleinen syyttäjä nostanut nuo syytteet.
Lisäksi poliisi tutkii myös äidin omiin lapsiinsa kohdistamaa rikosta lasten yksityisyyden törkeästä loukkaamisesta. Äiti levitteli somessaan lasten salassa pidettäviä tietoja kaikelle kansalle. Ihan väärin varmaan jonkun mielestä nuo
Olen nähnyt Marimekkoa muillakin suomalaisilla jäkisvaimoilla. Natalie omaksunut varmaankin heiltä tuon tyylin. Jelena taas pitänyt jotain halpisketjun muovirytkyä arvokkampana kuin suomalaista design-ylpeyden villaneuletta, koska "tuulipuvut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selventäkääpä miten tämmönen ihminen, joka ei ole päivääkään tehnyt töitä, voi väittää omistavansa puolet jostain miljoonaluokan huvilasta? Avioliittoakin vain vaivainen muutama vuosi miljonäärin kanssa joten sekään ei voi selittää asiaa.
??? Kyllä avioliiton kautta voi omistaa mitä vaan. Itsekin olen toisena omistajana monessa kiinteistössä, joihin en ole sijoittanut euroakaan. Taidat olla vähän yksinkertainen?
Ja velan ja muut kulut kiinteistöstä helena, työtön ihminen, olisi maksanut millä rahalla? Taidat olla vähän yksinkertainen?
Ei, en ole yksinkertainen ollenkaan. Velat maksaa se, joka ne on ottanutkin. "Työttömälle ihmiselle" ei mikään pankki myönnä lainaa, joten velat olivat Mikon ja kai hän itse niistä myös vastaa.
Ymmärrän, että sinulla ei ole kokemusta avioliitosta ja yhteisomistuksesta.
Kolme viikkoa vielä oikeudenkäyntiin, vauhti kiihtyy 😬
Vierailija kirjoitti:
Juu tää j Elena on paitsi kuuhullu niin myös kieroutunut kostaja.
Sen touhut jäivät historiaan vailla vertaistaan. Se ei ymmärtänyt lopettaa.
Ihan tällä viikolla:
USAn Marina lopetti kokonaan yhteyden siihen. Ja nyt vihdoin koko suku käänsi selkänsä.
Sehän jankutti tämän jälkeen, että se itse on nyt jättänyt ihmisiä pois, ja on niin vahva. Tässä katsojana Ihan kuolee nauruun kun katsoo sirQuspellen showta.
Minä minä minä. Vieläkin vaan... 👎🙄🤭
Marinoita ja märinöitä on tämäkin palsta täynnä. Mitä sinä jonkun taakse jääneestä kaverista huolehdit. En kyllä edes tiedä mistä puhut. Jos joku tippuu pois kelkasta niin on aikakin tippua. Eikait se SINUN asiasi ole sitä toistaa ja mitä sillä on väliä muille. Veikkaan, että sullakin on muutama nk. ystävä jäänyt matkan varrelle, mutta entäs sitten.
Hiluna omisti tontista pienen palan, eli olisi voinut teltan vaikka jonnekin nurkkaan pystyttää. Rakennuksiin ei oikeutta mutta KAKSI kertaa täytyi sinne murtautua. Aika hurjaa!
Mielenkiintoista kyllä että H:n äidin synttäreillä ei päätähteä näkynyt. Onkohan rajat laitettu vihdoinkin?
Vierailija kirjoitti:
Hiluna omisti tontista pienen palan, eli olisi voinut teltan vaikka jonnekin nurkkaan pystyttää. Rakennuksiin ei oikeutta mutta KAKSI kertaa täytyi sinne murtautua. Aika hurjaa!
No tietenkin, sehän Kakskerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista kyllä että H:n äidin synttäreillä ei päätähteä näkynyt. Onkohan rajat laitettu vihdoinkin?
Mitä mielenkiintoista siinä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa onko suku(kin) saanut tarpeekseen päätähden perseilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, suku on yrittänyt toimittaa J eleeeeena-hullua alias "lokakuu, no can do", hoitoon vuosia tuloksetta, mutta liian nopeasti päästetään sairaalasta pois ja lääkkeet taas ottamatta 🚑
Omiasi kerrot. Omasta kohtalostasi. Olen pahoillani että olet kokenut syrjintää.
Kyllä. Olen 60v mt potilas , teen täällä muka viestinnän ammattilaisena näitä töherryksiäni ja nostelen samoja viestejä vaikka ihmiset sillä nauraa ja nauraakseen aina jonkun poistaa... Tämä oli minun sivistystaso .