Täytyy pyytää omaa keskustelupalstaa junteille
rasittaa kun esim. asuntojen hintoja ei yhtään ymmärretä täällä, kun joku juntti hikiältä valistaa miten saa 100t:lla vaikka mitä.
Ja maanteitä ajellaan ja ollaan niin hyviä kuskeja että.
Traktoriakin osataan ajaa.
Jos johonkin asiaan kysyy jotain mielipidettä, niin ainahan siinä on 60% näitä juntteja vastailemassa, joitten elämäntyylin kyllä niin erilianen, ihme että niillä on ees netti siellä tuppukylissä.
Kommentit (3)
että kun kysyy mitä tahansa, niin siihen on aina vastaamassa jotkut pesunkestävät kaupunkilaiset, jotka eivät tajua, että voi olla pitkät välimatkat eikä julkista liikennettä eikä edes katuvaloja välttämättä eikä mitään ihmisen tekemää kilometrienkään matkalla. Tai eivät tajua, ettei kaikilla ole monen tonnin kuukausitulot tai että kaikki eivät edes pidä tai välitä merkkituotteista ja supertrendikkyydestä, vaan kaipaavat käytännöllisyyttä ja kohtuuhintaisuutta. Tai ihan mitä vaan.
Saisi tosiaan olla erikseen junttipalsta, mutta en nyt tässä käy erittelemään, että keiden sinne junttipalstalle pitäisi siirtyä...
Asun itse pääkaupunkiseudulla mutta luulen, että oikeasti mun pitäisi asua ihan jossain muualla. Voisin siis hvyin mielin liittyä junttipalstalle. Itse en käytä meikkiä muuta kuin todellisissa juhlatilanteissa, käytän sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat mukavilta tai jotka ovat OMASTA mielestäni kivat. Olen nuoresta asti ajatellut että jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin antaa olla. Itse kärsin hämäräsokeudesta joten minulle esim. katuvalot ovat todella tärkeitä, ja tästä syystä en pysty aina mökille menemään vaikka mieli tekisi, ja vaikka muu perhe on jo siellä. Kaikki eivät vaan osaa arvistaa yksinkertaisia asioista. Kyllä he joskus huomaavat etei elämä aina ole niin mustavalkoista!!
Mut ainahan voit sulkea koneesi.
Hauskaa päivän jatkoa Sinulle!