Miksi ihmiset eivät voi olla sitä mitä ne oikeasti on noissa deittisovelluksissa??
Olen niin väsynyt siihen että juttelee jonkun peruskivan miehen kanssa ja jopa innostuu. Sitten kun on se päivä kun treffeille mennään niin saa aina pettyä ja järkyttyä kuinka räikeästi ovat valehdelleet.
Tänä kesänä kävi taas niin että mies oli todellisuudessa aivan eri pituinen, tyylinen ja näköinen. En meinannut tunnistaa livenä.
Ihan liian usein käy.
Sit on noloo kun haluu vain paeta sieltä.
Onko miehillä niin järkyttävän huono itsetunto etteivät voivat olla täysin oma ittensä näköinen ja tyylinen noissa profiileissa??
Rehellisyys, rehti asenne ja välittömyys ovat ne vetovoimaisia piirteitä! Naisissa myös!
Kommentit (99)
Olisi kyllä kiva tietää mitä näiden huijareiden päässä liikkuu. Itsekin kävin hiljattain 177cm pitkän miehen kanssa treffeiilä. Mun veli on samanpituinen. Tuo mies oli kyllä alle 175cm. Siis oikeesti? Onko vähän typerää valehdella jostain noin ilmiselvästä jutusta. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin huijaavat paljon filttereillä, meikeillä ja muulla sellaisella. Kai se yksinkertaisesti kuuluu näiden sovellusten luonteeseen. Itse en huijaa mitenkään ja saan siitä kiitokseksi noin yhden tykkäyksen ja nolla paria vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ihmiset vaan antaisivat näiden sovellusten olla? Vai eikö pysty?
No missäs nykyään kohtaat vastakkaista sukupuolta, jos opinnot on jo opiskeltu eikä baarit kiinnosta?
Epäironisesti kannattaa käydä Yli laudan seuranhakupalstalla. Siellä ei johdeta harhaan kuvilla.
Miehiä 99.99999%
Niitähän aloittaja halusi. Suomi24 Treffit on toinen perinteinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva tietää mitä näiden huijareiden päässä liikkuu. Itsekin kävin hiljattain 177cm pitkän miehen kanssa treffeiilä. Mun veli on samanpituinen. Tuo mies oli kyllä alle 175cm. Siis oikeesti? Onko vähän typerää valehdella jostain noin ilmiselvästä jutusta. Ei jatkoon.
Nyyh, oliko vielä mittanauha mukana?
Tuntuu, että miesten pieninkin ulkonäköongelman peittely on aina iso miinus ja häpeän aihe. Naisilla taas on ollut kautta aikain kaikki mahdolliset kosmetiikat, hiuslisäkkeet ja muut, ja sitä pidetään täysin normaalina. Vaikka ilman niitä saattaisi olla 100% erinäköinen henkilö.
Juu naisethan ei tätä harrasta ollenkaan . 99% naisista laittaa kuvan ihan eri henkilöstä . Ei mitään tekemistä sen oikean henkilön kanssa .
Minä.määrittelen millainen minä olen!!!! Sinulla ei ole mitään oikeutta määritellä minua minun käytöksen perusteella!!!! Vaikka varastelisin tai tekisin mitä tahansa ja määrittelen että olen täydellinen niin sinun ainoa oikeus on kohdella minua täydellisenä
Sillon kun vielä olin Tinderissä, tuli vastaan lukuisia tilanteita joissa nainen oli treffeillä merkittävästi rumempi, kuin kuvissaan Tinderissä. Kuvissa oli täydet meikit, filtterit ja tarkkaan vakikoidut kuvakulmat, livenä taas tilanne onkin ihan eri.
En ulissut tai itkenyt asiasta tippaakaan. Tarjosin jokaiselle näistä naisista juomat, juttelin tunnin mukavia, ja lähetin jälkikäteen "ei kipinää" viestin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä AP oikeasti niin täysi luuseri, että sun pitää jostain Tinderistä haalia miehiä treffeille kanssasi?
Ryhdistäydy, nainen. Iske jatkossa ne miehet tosielämän puolella kuten normaali ihminen tekisi.
No missä? Oon 35 vuotias nainen muut ovat jo aikoja sitten löytäneet puolisonsa, en käy baareissa eikä ole mitään porukoita kenen kaa lähtisi jonnekkin. Seurakunnissa käyn välillä.
Moni työelämässäkin kuvailee itseänsä vaikkapa tehokkaaksi ja aikaansaavaksi, vaikka oikeasti kaikki aina kestää ja ryhtyminen on vaikeaa.
Ihmisillä on tapa kuvata itsensä sellaiseksi, mitä haluaisivat olla.
Heh heh. Naiset etsii aina sellaiset kuvakulmat tinderiin että ne ylimääräiset 50 kiloo ei varmasti näy. Ja toisin kuin pituus lihavuudelle voi tehdä jotain. Tai sitten kuvat ovat ajalta ennen kuin kilot ilmaantuivat.
Mutta pahin ongelma on mielenterveys. Olis näppärää jos olis palvelu josta vois tarkistaa naisen mt-ongelmat ennnen kuin edes tapaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Unohda Tinder. Jos näet tosielämän puolella miehen jonka ulkonäkö ja tyyli miellyttää, niin mene vaan rohkeasti juttelemaan, tai anna vaikka vaivihkaa hänelle (puhdas) nenäliina, jossa numerosi.
Ja jos et tuohon pysty, niin ole sitten suosiolla vaan sinkkuna. Ei kukaan halua pelkuria muutenkaan..
Niin tuohan toimii lukiossa, missä nuorista on 95% sinkkuja ja kaikki ns. ekalla rundilla. Mutta aikuisten maailmassa kun menet ojentamaan jotain nenäliinaa, niin se tyyppihän on varattu. Ja ei siellä kadulla tule solkenaan vastaan hyvännäköisiä, toisin kuin deittiappien katalogeissa. Eli tyydytkö rumaan, vai annatko nenäliinan varatulle? Ja vaikka se hyvännäköinenkin olisi vapaalla jalalla, niin voi hyvin olla ettei sillä ole juuri sillä hetkellä nyt haku päällä. Tai vaikka on hakukin päällä, niin ei se just sinua sitten kuitenkaan halua. Siis muuttujiahan on aivan älyttömästi, senpä takia noita timo taikurin nenäliinatemppuja ei harrasta kukaan. Ei yhtään kukaan. Se todellinen vaihtoehto live-elämän tapaamiselle on vetää rundeja baareissa viikonlopusta toiseen. Jee! Eli juopottelet, tai vähintäänkin kuuntelet kuinka sillä baaritiskin elviksellä on omasta mielestään Elon Muskin rahat ja Jason Momoan vartalo, sekä erittäin tyhmät känniset läpät. No jos siitä nauttii, niin sinne vaan. Moni vaan ei nauti.
Tinder on aivan loistava. Toiminut itselläni paremmin kuin junan vessa. Vaikka sanotaan ettei kyntömies vakoaan valitse, niin tuolla voi kuitenkin valkata. Tykkäät vaan niistä mimmeistä, kenen kanssa haluat hommailla. Jengi mussuttaa aina "haluan tavata ihmisiä livenä, en missään äpissä". Ihan niin kuin niitä ei muka tavattaisi livenä! Ei siellä äpissä vuotta zättäillä ja suhdetta rakenneta, kyllä se on ihan samalla tavalla livenä tapahtuvaa toimintaa, kuin sen baari-illan ihastuksenkin kanssa. Että mennään puistoon vähän kävelemään ja pitämään kädestä kiinni sitten parin päivän päästä.
Mutta eihän se Tinderi kaikille toimi. Mutta jos on ruma, tyhmä ja sosiaalinen zombie, niin ei niitä treffejä sitäkään kautta tule. Mutta tuleeko niitä sen paremmin sitten baarista tai nenäliinatempulla?
The Captain is always right - I'm the Captain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä AP oikeasti niin täysi luuseri, että sun pitää jostain Tinderistä haalia miehiä treffeille kanssasi?
Ryhdistäydy, nainen. Iske jatkossa ne miehet tosielämän puolella kuten normaali ihminen tekisi.
No missä? Oon 35 vuotias nainen muut ovat jo aikoja sitten löytäneet puolisonsa, en käy baareissa eikä ole mitään porukoita kenen kaa lähtisi jonnekkin. Seurakunnissa käyn välillä.
En sano tätä ilkeyttäni, mutta jos sinulla ei ole ystäviä etkä ikinä käy missään ihmisten ilmoilla...niin sulla on kyllä todennäköisesti isompiakin ongelmia, kuin se miehen saaminen.
il Capitano kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda Tinder. Jos näet tosielämän puolella miehen jonka ulkonäkö ja tyyli miellyttää, niin mene vaan rohkeasti juttelemaan, tai anna vaikka vaivihkaa hänelle (puhdas) nenäliina, jossa numerosi.
Ja jos et tuohon pysty, niin ole sitten suosiolla vaan sinkkuna. Ei kukaan halua pelkuria muutenkaan..
Niin tuohan toimii lukiossa, missä nuorista on 95% sinkkuja ja kaikki ns. ekalla rundilla. Mutta aikuisten maailmassa kun menet ojentamaan jotain nenäliinaa, niin se tyyppihän on varattu. Ja ei siellä kadulla tule solkenaan vastaan hyvännäköisiä, toisin kuin deittiappien katalogeissa. Eli tyydytkö rumaan, vai annatko nenäliinan varatulle? Ja vaikka se hyvännäköinenkin olisi vapaalla jalalla, niin voi hyvin olla ettei sillä ole juuri sillä hetkellä nyt haku päällä. Tai vaikka on hakukin päällä, niin ei se just sinua sitten kuitenkaan halua. Siis muuttujiahan on aivan ä
Tinder toimii niillä ihmisillä, joilla on edellytykset iskeä kumppani myös livenä (eli tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja tarpeeksi hyvät sosiaaliset taidot).
En tunne yhtään normaalin näköistä, ei-hullua naista, joka ei kykenisi halutessaan miestä saamaan Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano tätä ilkeyttäni, mutta jos sinulla ei ole ystäviä etkä ikinä käy missään ihmisten ilmoilla...niin sulla on kyllä todennäköisesti isompiakin ongelmia, kuin se miehen saaminen.
Jos ei ole lapsuudesta jäänyt ystäviä, aikuisena niitä on tosi vaikea saada. Töistä löytyy, mutta kun jompikumpi vaihtaa työpaikkaa, kaveruus parissa vuodessa hiipuu pois.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole lapsuudesta jäänyt ystäviä, aikuisena niitä on tosi vaikea saada. Töistä löytyy, mutta kun jompikumpi v
Vaikeaa ehkä, muttei todellakaan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole lapsuudesta jäänyt ystäviä, aikuisena niitä on tosi vaikea saada. Töistä löytyy, mutta kun jompikumpi v
Ymmärrän. Toivon vilpittömästi pelkkää hyvää sinulle. Toivottavasti löydät sen mitä olet vailla.
T. Sama
Tinderissä "valehdellaan kuvilla" hyvin usein: kuvakulmat, filtterit, meikit yms. Molemmat sukupuolet harrastavat tätä ihan yhtä lailla (miehet toki harvemmin meikkaamalla 😀).
Asiasta valittaminen ei auta mitään, koska molemmat sukupuolet tulevat jatkamaan tuota toimintaa joka tapauksessa. Kannattaa siis vaan henkisesti hyväksyä se, että tuota tapahtuu, eikä asialle voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ne kaverit jumittaa miehen ja lapsen kanssa kotona. Yhteyksissä ollaan lähinnä wan kautta ja jos tuuri käy, niin pikainen lenkki tai kahvit jossain. Käyn kyllä ihmisten ilmoilla päivittäin, mutta Suomessa ei ole tapana mennä juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle selvinpäin. Muille naisille ja vanhuksille tai lapsille saatan jotain heittääkin.
Ja siis nykyajan kamerat, varsinkin etukamerat, vetää ihan törkeät filtterit pyytämättäkin päälle.
Otan itse selfieitä lähinnä tarkistaakseni "onko tukka hyvin", mutta se saamarin kamera silottaa hapsut pois, vetää meikittömään naamaan tasaisen mattapinnan ja hoikentaa pyöreitä poskia.
Miehiä 99.99999%