Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (2424)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen vähemmistössä, mutta mun mielestä olit minkä ikäinen tahansa, saat bilettää sillä tyylillä kuin haluat. Martina ei erotu katukuvasta Ibizalla ikänsä tai pukeutumisensa vuoksi. Siellä juhlii ihan kaikenikäiset, ja se on tosi ok! Ja miksei tuolla kropalla halua vähän näyttääkin muille. SeKIN on ok.
Tämä! Elämäänsä tylsistyneillä mammoilla harmittaa..
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko täällä aikuiset ihmiset kirjoittelee tällaista - joukolla kiusataan. Huhhei.
Koska Martina on hehkuttanut tulevia häitään Instagramissa ja naistenlehtien kansissa. Jotan on luonnollista, että ihmisiä kiinnostaa mikä meni (taas kerran) puihin. Martinalla on niin monta kaatunutta suhdetta takana 30-vuotta täytettyään, että voipi itsekin kysellä, että mikä siellä Martinan päässä olisi asia jota kannattaisi treenauttaa ammattilaisella.
Hän on pariinkin kertaan ollut käräjillä syytettynä pahoinpitelyistä ja vielä useammin aikonut käydä toisten päälle. Että kiusaaja hänkin.
Ristiriitaiset ihmiset kiinnostaa. Puhuu yhtä, tekee toista. Hehkuttaa kun suinkin on jotain hehkutettavaa, sitten vaikenee kun menee perseelleen. Ja kun suhde on mennyt karille, niin on bilesaarella bileprinsessana pitämässä muka-hauskaa kavereitten kanssa, normi ihminen olis ehkä malttanut surutyötäkin tehdä. Tissejään ja vartaloaan toki saa esitellä ihan just niin paljon kuin tahtoo, mutta siinäkin kevyt ristiriita. Jos haluaa olla vakavasti otettava hyvinvointivalmentaja, niin jotain ristiriitaa on tähän bileprinsessalookkiin.
- Just saying
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen miten haluaa. Toiset tykkää tunikoista, toiset bikineistä. Mutta objektiivisesti voi sanoa, että Martinalla on hyväkuntoinen ja hyvin treenattu vartalo. Silikonit tai ei, miksi piilotella. Onhan sen eteen tehty tuhansia tunteja töitä ja syöty tarkasti.
Ja jos haluaa ylipainoisena tehdä saman, siitä vaan.
Siksikö sitä nainen treenaa tuhansia tunteja, että olisi kroppa mitä näyttää? Mä kun luulin, että terveyden ja hyvinvoinnin takia.
Jos haluaa olla vakavasti otettava hyvinvointivalmentaja, niin jotain ristiriitaa on tähän bileprinsessalookkiin.
Mun mielestä taas tuo lookki on taas todella hyvä inspiroimaan asiakkaita. JOS ikinä ostaisin mitään nettipaketteja, ostaisin sellaisen Martinan tyyppiseltä ihmiseltä jolla on muutakin elämää kuin liikunta, osaa pukea päälleen muutakin kuin leggarit ja joka nostaa maljaakin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko täällä aikuiset ihmiset kirjoittelee tällaista - joukolla kiusataan. Huhhei.
Moikka Martina. kun koet tämän kiusaamisena, niin sinä olet täällä palstalla. Eikö niin, että kiusaaminen vaatii sen, että kohde tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen miten haluaa. Toiset tykkää tunikoista, toiset bikineistä. Mutta objektiivisesti voi sanoa, että Martinalla on hyväkuntoinen ja hyvin treenattu vartalo. Silikonit tai ei, miksi piilotella. Onhan sen eteen tehty tuhansia tunteja töitä ja syöty tarkasti.
Ja jos haluaa ylipainoisena tehdä saman, siitä vaan.Siksikö sitä nainen treenaa tuhansia tunteja, että olisi kroppa mitä näyttää? Mä kun luulin, että terveyden ja hyvinvoinnin takia.
Syitä on monia ja ne muuttuvat usein iän mukana. Mutta ei ole mikään häpeä, että haluaa terveyden lisäksi näyttää hyvältä. Tai -hui kauhistus- jopa seksikkäältä miesten silmissä. Kauneus ja estetiikka (mitä ne ikinä kellekin tarkoittavat) ovat tärkeä osa ihmisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla vakavasti otettava hyvinvointivalmentaja, niin jotain ristiriitaa on tähän bileprinsessalookkiin.
Mun mielestä taas tuo lookki on taas todella hyvä inspiroimaan asiakkaita. JOS ikinä ostaisin mitään nettipaketteja, ostaisin sellaisen Martinan tyyppiseltä ihmiseltä jolla on muutakin elämää kuin liikunta, osaa pukea päälleen muutakin kuin leggarit ja joka nostaa maljaakin välillä.
No ite en todellakaan. Pikkusen lähtee välillä lapasesta tällä hyvinvointivalmentajalla. Onko sekin inspiroivaa, että välillä pikkusen mätkitään turpaan ja ajetaan seitinohuessa autolla?
Vierailija kirjoitti:
😀 ok onko Martinalla oikeasti muuta elämää? Näin ulkopuolisen silmin näyttää hyvin pakonomaiselta elämältä. Esko, joka varmasti tuntee Martinan, sanoo näkevänsä Martinan 15 vuoden päästä trrenaavan ratakireänä, kireä ilme naamalla, silikonit loistaen. Eli sun mielikuva perustuu kuvitelmaan. Eikö se Martina itsekin puhu, että rutiinit lomallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos haluaa ylipainoisena tehdä saman, siitä vaan.Siksikö sitä nainen treenaa tuhansia tunteja, että olisi kroppa mitä näyttää? Mä kun luulin, että terveyden ja hyvinvoinnin takia.
Syitä on monia ja ne muuttuvat usein iän mukana. Mutta ei ole mikään häpeä, että haluaa terveyden lisäksi näyttää hyvältä. Tai -hui kauhistus- jopa seksikkäältä miesten silmissä. Kauneus ja estetiikka (mitä ne ikinä kellekin tarkoittavat) ovat tärkeä osa ihmisyyttä.
Näyttääkö Martina seksikkäältä sun mielestä? Mun mielestä se näyttää epävarmalta ihmiseltä. Se ei ole seksikästä. Ei se, että on paljastavat vaatteet, tee kenestäkään seksikästä.
Siksikö sitä nainen treenaa tuhansia tunteja, että olisi kroppa mitä näyttää? Mä kun luulin, että terveyden ja hyvinvoinnin takia.
Syitä on monia ja ne muuttuvat usein iän mukana. Mutta ei ole mikään häpeä, että haluaa terveyden lisäksi näyttää hyvältä. Tai -hui kauhistus- jopa seksikkäältä miesten silmissä. Kauneus ja estetiikka (mitä ne ikinä kellekin tarkoittavat) ovat tärkeä osa ihmisyyttä.&n
Näyttääkö Martina seksikkäältä sun mielestä? Mun mielestä se näyttää epävarmalta ihmiseltä. Se ei ole seksikästä. Ei se, että on paljastavat vaatteet, tee kenestäkään seksikästä
"seksikkäältä miesten silmissä" - joillekin miehille kelpaa noi pallerot ja pitkät hiukset ja kiva kroppa. Ainakin hetkeksi. Kaipa sitä muutakin kuitenkin miehetkin vaatii vakavaan parisuhteeseen tai siihen AVIOliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Syitä on monia ja ne muuttuvat usein iän mukana. Mutta ei ole mikään häpeä, että haluaa terveyden lisäksi näyttää hyvältä. Tai -hui kauhistus- jopa seksikkäältä miesten silmissä. Kauneus ja estetiikka (mitä ne ikinä kellekin tarkoittavat) ovat tärkeä osa ihmisyyttä.&n
Näyttääkö Martina seksikkäältä sun mielestä? Mun mielestä se näyttää epävarmalta ihmiseltä. Se ei ole seksikästä. Ei se, että on paljastavat vaatteet, tee kenestäkään seksikästä
"seksikkäältä miesten silmissä" - joillekin miehille kelpaa noi pallerot ja pitkät hiukset ja kiva kroppa. Ainakin hetkeksi. Kaipa sitä muutakin kuitenkin miehetkin vaatii vakavaan parisuhteeseen tai siihen AVIOliittoon.
Juuri näin! Avioliitostahan tämä koko ketju pohjimmiltaan on. Tai siitä ettei sitä taaskaan tullut.
Juuri näin! Avioliitostahan tämä koko ketju pohjimmiltaan on. Tai siitä ettei sitä taaskaan tullut.
Eikös Martina ja se Katariina Laakkonen olleet joskus kimpassa treenaamassa trialthonia tai jotain? Mitähän sille yhteistyölle tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä juuri ihailin kaunista, paljon Martinaa vanhempaa naista, ja paljon häntä kauniimpaa, joka syö vähän ja käy juoksemassa. Se on niin yksinkertaista. Ei siihen tarvi ostaa mitään hyvinvointivalmentajan paketteja. Ja miehiä ei metsästä, kun on uskollinen ja rakastava aviomies rinnalla. Mieluummin mä hänestä ottaisin mallia kuin tosta örveltäjästä, jonka kainalosilikonit osoittaa toinen koilliseen ja toinen lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteiden pysyvyydestä voi päätellä todella paljon ihmisestä.
Juuri sen takia se äiti oli raahattu sinne Me Naisten kanteen! Ettei päästä huomauttelemaan.
Näyttääkö Martina seksikkäältä sun mielestä? Mun mielestä se näyttää epävarmalta ihmiseltä. Se ei ole seksikästä. Ei se, että on paljastavat vaatteet, tee kenestäkään seksikästä.
Näyttää. Vaikka onkin ulkonäöltään, tyyliltään ja sosiaaliselta luokaltaan ihan erilainen kuin minä. Olen aikuinen ihminen joten tiedän, että kaikki eivät ole kanssani samaa mieltä. Edes miehet. Se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀 ok onko Martinalla oikeasti muuta elämää? Näin ulkopuolisen silmin näyttää hyvin pakonomaiselta elämältä. Esko, joka varmasti tuntee Martinan, sanoo näkevänsä Martinan 15 vuoden päästä trrenaavan ratakireänä, kireä ilme naamalla, silikonit loistaen. Eli sun mielikuva perustuu kuvitelmaan. Eikö se Martina itsekin puhu, että rutiinit lomallakin.
Liikunta on Martinan työ. Mutta varmaan kaikilla aktiiviliikkujilla on rutiinit lomallakin. Siinä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jokainen mies toivoo, että sen muun lisäksi oma nainen olisi omaan silmään seksikäs ja rinnat koosta riippumatta kuosissa. Pitkät hiukset? Ne nyt vasta on helppo saada. Miehet on visuaalisia tyyppejä.
Ketju alkoi huumorilla, mutta lopulta päättyy aina ulkonäön haukkumiseen.