Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (2422)
Tuo ihminen ei tule koskaan solmimaan pitkää ihmissuhdetta. Jotain kolkkoa on sekä luonteessa että ulkoisessa habituksessa. En usko että hän edes oikeasti pystyy ketään rakastamaan, no, paitsi itseään. Kaikissa miehissä se tärkein juttu on ollut mammona ja status. Tyhjä elämä.
Reikimummokin on jokseenkin epäilyttävä. Postaa aika yksinkertasia "neuvoja" tai mitä lie ohjeita someen. En menisi hänen hoidettavakseen.
Johohan martsu palaa huomenna suomeen, ja ehkäpä ilmottaa milloin sulho on tulossa ja sitten lähtevät ipitsalle yhdessä.
Eikö pitänyt keskiviikkon asti olla reissussa.
Esko sanoi podcastissa, että näkee Martinan 15 vuoden päästä rullahiihtävän kireä ilme kasvoillaan silikonit vain paistaen. Martina on silikonit tanassa noissa lomareissun kuvissa, poseeraus ihan samaa mallia kuin jo vuosien ajan. Esko tietää.
Vierailija kirjoitti:
Esko sanoi podcastissa, että näkee Martinan 15 vuoden päästä rullahiihtävän kireä ilme kasvoillaan silikonit vain paistaen. Martina on silikonit tanassa noissa lomareissun kuvissa, poseeraus ihan samaa mallia kuin jo vuosien ajan. Esko tietää.
Mäkin tuon mainoksen kuulin somessa. Marahan ei siis yhtään tykännyt tuosta kommentista.
Mutta onneksi hän makoilee nyt ipitsalla Sergein kainalossa, natinati.
Ihan positiivista, jos Eskon kaikki kommentit ei ole vain Maraa myötäileviä. Olen jopa vähän yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan positiivista, jos Eskon kaikki kommentit ei ole vain Maraa myötäileviä. Olen jopa vähän yllättynyt.
Eskohan pistää tuolla podcastissa aika paljonkin Martinalle kaikenlaista. Kun sanoi, että Martina on aina myöhässä joka paikasta, niin Martina yritti selittää, että kun hänen arkensa on niin kiireinen. Esko purskahti kunnon räkänauruun. Ja kyllähän Esko toi senkin, että suhde aussin kanssa on ohi, esiin sillä että kysyi podcastissa Martinalta, että uskaltaisitko vielä mennä naimisiin. Tuskin kysyisi, jos häät olisi tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Eskoa harmittaa kun ei päässyt reissuun mukaan
Miksiköhän lopetti triathlonin..
Vierailija kirjoitti:
Ei kestänyt, kun tullutkaan voittoa voiton jälkeen. Sillä oli jotenki epärealistinen kuva itsestään ja kunnostaan. Aina oli paras kunto ikinä jne ja sijoitus kisoissa häntäpäässä, jonka jälkeen alkoi selitykset. Luonne ei kestä todellisuutta.
taitaa on martsun elämä kovin aikataulutettua..kaikki pitää mennä toimia hänen mielensä mukaan...osaasko koskaan oikein rentoutua...hänen pitäis olla tyytyväinen että esko varmasti paljon auttanut koiran ja lapsien suhteen ..martsu jatkuvasti ulkomailla lomaa työtä...osaako tavallista kotiarkea ollenkaan...elämä jotenkin suorittamista ja näyttämistä että hyvin menee ja miehet vaihtuu..on varmasti aika määräävä henkilö hän
Mä luulen että se oli kenguru joka pomppi pois.. Sen verran on puskurit olleet esillä Ipitsalla 🤦🏻 Silmistä kuitenkin paistaa suru. Kova-muija-Mara feikkaa ettei tunnu missään. Miten muuten se kengurua edeltävä tanskalaisäijä, nostiko sekin kytkintä?
kyllä tanskanmies taisi martsun jättää..silloihan mara vietti kanssa synttärijuhlia 40 vuotis tyttöjen kanssa ulkomailla..sen jälkeen ei tainnut suhde jatkua....marttiinalla on näyttämise halu kaikessa hän paras kaunein ja hyvin menee..onko enemmän töissä lomalla kuin tyttöjensä kanssa..ei taida jaksaa normi arkea..
Vierailija kirjoitti:
Ei pää kestänyt, eikä kunto
Minkähän verran silarit hidastaa treeniä? Olen itse aktiiviliikkuja pienillä rinnoilla ja voin vain kuvitella, kuinka tuollaiset pallot olisivat koko ajan tiellä. Käsittääkseni isot, normaalit rinnat antavat aika hyvin periksi ja liikkuvat mukana, mutta silarit eivät hirveänä liiku mihinkään suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkähän verran silarit hidastaa treeniä? Olen itse aktiiviliikkuja pienillä rinnoilla ja voin vain kuvitella, kuinka tuollaiset pallot olisivat koko ajan tiellä. Käsittääkseni isot, normaalit rinnat antavat aika hyvin periksi ja liikkuvat mukana, mutta silarit eivät hirveänä liiku mihinkään suuntaan?
Samaa mietin jo silloin, kun Martina vielä uhosi menevänsä triathlonin MM-kisoihin Konalle. Nyt on muuten sekin asia vaiettu täysin ja kisaura taputeltu.
Silikonithan on pakko uusia jossain vaiheessa. Ihmettelin, että miksi ei vaan poista niitä kokonaan, jos on tosissaan urheilun suhteen?
Martinan instastooreissa kuva eiliseltä, kun makoilee rantatuolissa jonkun nuoren kundin kainalossa ja kuvassa sydämiä.
Kaveri on ilmeisesti homppeli, mutta erikoista tässä on mielestäni se, että Martinan piti mennä naimisiin Ibizalla, sulhanen hukassa ja nyt lataa tällaista matskua näytille, vaikka kansa odotti kuvia hääjuhlasta.
Onko tämä joku näpäytys karanneelle sulholle.
Mratsu ei ymmärrä montaa muutakaan asiaa