Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko kertoa, miten se on sinulta pois jos joku haluaa elää samaa sukupuolta olevan kanssa?

Vierailija
27.06.2025 |

En siis voi ollenkaan ymmärtää miten se voi kiinnostaa niin kovin? Mietitkö muutenkin esimerkiksi hetero työkavereittesi seksi- tai muuta elämää ja saatko myös siitä pään vaivaa? 

Joo pride kuukausi on, mutta on niitä paljon kauheampiakin "juhlapäiviä"?

Kommentit (710)

Vierailija
21/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eläminen samaa sukupuolta olevan kanssa ei ole multa pois, mutta kun se ei jää siihen elämiseen. Jos en halua olla missään tekemisissä asian kanssa, onko se mahdollista? Jos en leipurina halua leipoa hääkakkua, arkkitehtina suunnitella kotia tai hotellin pitäjänä majoittaa ho mo pareja, onko se mahdollista? Ei ole. Eli se kaventaa omaa uskonnonvapauttani.

Oletko ottanut selvää ettei yksikään käyttämäsi vaate, autosi sisustussuunnitelija, kaupan kassa tai hyllyttäjä, asuntosi arkkitehti ole homo? Jos et ole varma, niin voi olla ja olet tekemisissä asian kanssa.

Vierailija
22/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseesi.

Kyllä minua ärsyttää katsella myös heterojen riekkumista kaduilla ihan vain siksi, että ovat heteroita ja ylpeitä siitä.

Tai siis suora vertailu kohta olisi siis tilanne, jossa seksuaalibähemmistöt juhlisivat sitä kuinka hienoa on olla hetero. Mukana olisi sitten vain muutamia heteroita, kuten pride marssilla on vain muutamia ei-heteroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eläminen samaa sukupuolta olevan kanssa ei ole multa pois, mutta kun se ei jää siihen elämiseen. Jos en halua olla missään tekemisissä asian kanssa, onko se mahdollista? Jos en leipurina halua leipoa hääkakkua, arkkitehtina suunnitella kotia tai hotellin pitäjänä majoittaa ho mo pareja, onko se mahdollista? Ei ole. Eli se kaventaa omaa uskonnonvapauttani.

Uskonnonvapauteen ei sisälly vapaus olla kunnioittamatta ihmisoikeuksia.

Vierailija
24/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos kaksi miestä elää keskenään. Kaksi naista taas tarkoittaa sitä että minulle on yksi nainen vähemmän.

Vierailija
25/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos kaksi miestä elää keskenään. Kaksi naista taas tarkoittaa sitä että minulle on yksi nainen vähemmän.

Sulle on vain hyväksi että yksi vähemmän mies poissa kilpailemasta naisista 😃. Olettaen että olet mies.

Vierailija
26/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En siis voi ollenkaan ymmärtää miten se voi kiinnostaa niin kovin?" En minäkään, mutta miksi sitten pride-väki marssii turuilla ja toreilla kuukauden ajan mainostamassa tätä jutskaansa? Miksei haluta pysyä poissa näkyviltä sen asian kanssa?

Vierailija
27/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinulla ole yhtäkään naista eli ei voi olla vähemmän kuin nyt. Ja homoseksuaalisuuden kieltävillä lailla ei kukaan muutu heteroksi.

Vierailija
28/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on vain hyväksi että yksi vähemmän mies poissa kilpailemasta naisista 😃. Olettaen että olet mies.

Sen voi nähdä näinkin. Homot kunniaan. Lesbot vain jos haluavat minusta kolmannen petileikkeihinsä.

Vierailija
29/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, mutta pitääkö siitä tehdä iso numero kaduilla ja toreilla riekkumalla.

Vierailija
30/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kyllä kaikki nämä sateenkaarisekoilijat jotka oikein tunkevat sitä omaa seksuaalisuuttaan muiden naamalle. Taviksia ei kiinnosta. Ei kiinnostanut ennen eikä nyt mutta kappas, kaikkia ei-heteroita pitääkin nyt palvoa ja asettaa oikein jalustalle. Aina pitäisi olla kuuntelemassa näiden juttuja omasta erinomaisesta seksuaalisuudestaan kun ei muuten huomiota saa.

Tämänhän sinä jo tiesitkin mutta piti päästä taas syyttelemään ja power trippaamaan taviskansalaisten "valistamisella" 

Vierailija
31/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti huomenna sataa vettä koko päivän ihan kaatamalla. Jäätävän kylmää vettä. Lumisadekaan ei olisi pahitteeksi. 

Niin paljon te prideväki olette muilta pilanneet, että olette sen ansainneet.

Pystytkö kuvaamaan, mitä pride-väki on sinulta pilannut? Ovat eri mieltä ihmisoikeuksistaan kanssasi ja sinua kiukuttaa?

Vierailija
32/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se uskonto kortti lopussa!

Mitä helvettiä sä tunget naamaas toisten elämään?

Se että sua hävettää kertoa vaimolle että haluisit homostella karvaisten miesten kanssa EI tarvi raamattua tueksi. 

Keksit satuja.  Tunget oman perse-elämäsi joka paikkaan ja sitä pitäisi kiitellä. 

Vierailija
33/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinulla ole yhtäkään naista eli ei voi olla vähemmän kuin nyt. Ja homoseksuaalisuuden kieltävillä lailla ei kukaan muutu heteroksi.

Olet omituinen. Ethän sinä tunne minua enkä ole mielikuvitusystäväsi.

Vierailija
34/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostakaan ja se onkin se pointti. Ei kiinnosta! Minua ei kiinnosta kuka kuksii kenenkin kanssa ja kuka rakastaa ketäkin. Silti sitä hierotaan naamalleni joka päivä. 

Vierailija
35/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis AP on hetero,  jolla on useisiin suuntautumisiin olevia ystäviä, mutta olenko lie liian kiireinen en ole yhdestäkään ehtinyt pahoittaa mieltäni ja muutenkin omassa elämässä on ihan riittämiin. 😅

Lisäksi ovat kyllä keskiverto heteropareja tasapainosempia  yksilöitä.

No eivät ole. Mistä sinä tällaisen olet keksinyt? Aivan samat ongelmat ovat heillä, jos ei vielä vähän enemmän. 

T: Ei hetero

Vierailija
36/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi nähdä näinkin. Homot kunniaan. Lesbot vain jos haluavat minusta kolmannen petileikkeihinsä.

Miksi lesbot haluaisivat miehen seksileikkeihinsä? Haluatko sinä usein homomiehen sinua kolmantena pyöränä kairaamaan, kun harrastat naisen kanssa seksiä? Sitten et kyllä ole hetero.

Vierailija
37/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lippuja on Helsingin keskusta-alue täynnä. Ihan liikaa joka paikassa. En halua mitään queer-lippuja kotikaupunkiini joka toiseen kortteliin, enkä trans- ja muusulippuja.

Yök.

Vierailija
38/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksi mennä megafonien kanssa räikeän seksuaalisissa asuissa kaduille markkinoimaan omaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan? 

Minulle tuo tuollainen tarkoittaa no. huomion hakemista eikä sitä, että asia haluttaisiin pitää omana tietona piilossa muilta.

Vierailija
39/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... mutta miten se on sulta pois, jos et pääse kertomaan mulle siitä. Mua ei kiinnostais kuulla.

Vierailija
40/710 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homot ja vastaavat eivät voi jättää tavallisia kansalaisia jo rauhaan? Eläisivät nekin sitä normaali elämää kaiken tuon kohkaamisen ja esittämisen sijaan. Nykyajan tyypit ovat tehneet siitä seksuaalisuudestaan koko identiteettinsä joka on jo sairasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä