Miksi käytät pankkitunnuksia tunnistautumiseen muualle kuin pankkipalveluiuin
Kommentit (140)
Mulla kaksi pankkitiliä niin sen toisen voi hyvin ryöstää eli en tarvitse mobiilivarmennetta ja enkä ota kun joku ihan raivona painostaa. Lisäksi omaehtoinen luottokielto niin olen aika turvassa. Enkä käytä kännykässä mobiilipankkia.
Jatkossa hoidan kaikki asiat pöytäkoneen kautta ja tabletti ja kännykkä viihdekäyttöön. Puoliso kyberturvallisuus insinööri niin kyllä tässä vielä on petrattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mobiilivarmenne on maksullinen, pankkitunnukset ilmaiset.
Käytän kyllä tunnistautumista mobiilipankin kautta, johon tarvitsee sormenjäljen.
Ei ole mun operaattorilla maksullinen. Sama hinta käytänkö vai en.
Telia taitaa olla ainut operaattori jolla maksuton mobiilivarmenne.
Elisalla on myös.
Ei minulla ainakaan ole ilmainen.
Sisältyy nykyään kaikkien Elisan liittymien hintaan.
Ei sisälly!
Ei kaikkiin, mutta uusiin.<
Mun taivaanvanhaan liittymään kuuluu ilman eri maksua,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kyllä tunnistautumista mobiilipankin kautta, johon tarvitsee sormenjäljen.
Ei ole mun operaattorilla maksullinen. Sama hinta käytänkö vai en.
Telia taitaa olla ainut operaattori jolla maksuton mobiilivarmenne.
Elisalla on myös.
Ei minulla ainakaan ole ilmainen.
Sisältyy nykyään kaikkien Elisan liittymien hintaan.
Ei sisälly!
Mihin liittymiin se ei sisälly?
Mulle Elisa ei ainakaan antanut mitään vaihtoehtoa, vaan ilmoitti kylmän viileästi, että ensi kuun alusta sinun liittymääsi liitetään mobiilivarmenne ja laskuusi lisätään mobiilivarmenteen kuukausihinta piste!
Kun puhelin häviää tai hajoaa, miten sitten pärjäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mobiilivarmenne maksaa korkeintaan pari euroa/kk. Jos ei palveluun pysty tunnistautumaan mobiilivarmenteella, ei mun tarvitse sitä käyttää. Säästyy pankkitunnukset siihen, mihin ne on tarkoitettukin...
Työnantajani ei salli mobiilivarmenteen tilausta, joten pankkitunnistuksella mennään.
No itse luovuin työsuhdepuhelimesta ja otin oman liittymän, jota pystyy hallinnoimaan mielensä mukaan. Saa multisimin, mobiilivarmenteen....
Minä en luovu, koska 20€/kk ja nopea netti. Tuohon hintaan en mistään vastaavaa saisi ja tuo kerryttää myös muutaman murusen työeläkettä. Voisin minäkin tähän toisen liittymän hommata, mutten tarvitset. Mobiilivarmennetta en muutoinkaan ole hommaamassa, oli liittymän haltija kuka hyvänsä. En ole sitä risk
Ihan jokaiselta myyjältä saa rajattomia puhelinliittymiä nopealla netillä alle 20 €/kk. Ne nettisivuilla näkyvät hinnat on niille, jotka maksavat mitä tahansa. Paljon halvempia hintoja on tarjolla jatkuvasti.
Mihin liittymiin se ei sisälly?
Mulle Elisa ei ainakaan antanut mitään vaihtoehtoa, vaan ilmoitti kylmän viileästi, että ensi kuun alusta sinun liittymääsi liitetään mobiilivarmenne ja laskuusi lisätään mobiilivarmenteen kuukausihinta piste!
///
Kaikkiin liittymiin ei sisälly. En nyt oman liittymäni nimeä muista, mutta siihen ei todellakaan sisälly mitään mobiilivarmennetta. Sen voi kyllä tilata ERIKSEEN hintaan 2,99€/kk. Elisalla on muitakin liittymiä kuin se, mikä sinulla on. Yllättikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin käytin pankkitunnuksia, mutta nyt siirryin mobiilivarmenteeseen, kun Elisa pakkosyötti mobiilivarmenteen tämän kuun alusta, eli nosti puhelinlaskua mobiilivarmenteen hinnan verran ja sisällytti mobiilivarmenteen liittymääni, eikä vaihtoehtoa ollut, paitsi tietenkin liittymän irtisanominen.
On turvallisin, kannattaa muutama euroa maksaa siitä
Oletko aivan varma?
Poliisi ei ainakaan ole: https://poliisi.fi/-/mobiilivarmenteita-kaytetaan-nyt-huijauksiin-varme…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttuako se sulle kuuluu?
Älä suutu, oletko vihainen, eikö äitisi antanut viikorahaa?
Vttuako sekään sulle kuuluu?
No paljonko sait, kympin ehkä?
EI KUULU VTTUAKAAN SINULLE HOORANPENTU!!!!!
Nyt menet ja vonkaat isiltä vitosen niin kaikki on ok
Voiko käyttää sekä mobiilivarmennetta, että avainlukulistaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun puhelin häviää tai hajoaa, miten sitten pärjäät?
Ei nämä lapset tajua noin pitkälle ajatella. Kaikki vaan puhelimeen ja sitten ollaan pulassa, kun luuri hajoaa tai varastetaan. Juuri selvittelin yhden parikymppisen asioita. Oli maksukorttia myöten kaikki puhelimessa ja neiti oli ihan hysteerinen, kun ei ollut varautunut ollenkaan siihen, että puhelimelle voi käydä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttuako se sulle kuuluu?
ÄLÄ SINÄ HOORANPENTU MINUN VONKAAMISIINI PUUTU!!!! EI KUULU SINULLE VTTUAKAAN!!!
Vierailija kirjoitti:
Telian tarjoama mobiilivarmenne on maksuton. Maksaisin silti turvallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin käytin pankkitunnuksia, mutta nyt siirryin mobiilivarmenteeseen, kun Elisa pakkosyötti mobiilivarmenteen tämän kuun alusta, eli nosti puhelinlaskua mobiilivarmenteen hinnan verran ja sisällytti mobiilivarmenteen liittymääni, eikä vaihtoehtoa ollut, paitsi tietenkin liittymän irtisanominen.
Olisi sinulla ollut vaihtoehto, olisit ilmoittanut Elisalle että et suostu tuollaiseen pakkomyyntiin. Tuon on saanut peruttua kun on ilmoittanut että ei halua eikä tarvitse mobiilivarmennetta, tarvittaessa uhkailua kuluttajaviranomaisella yms. Elisa yritti vaivihkaa nostaa hintoja tällä tavoin ja nyt sinun olisi pitänyt olla tiukkana että et tuohon suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mobiilivarmenne maksaa korkeintaan pari euroa/kk. Jos ei palveluun pysty tunnistautumaan mobiilivarmenteella, ei mun tarvitse sitä käyttää. Säästyy pankkitunnukset siihen, mihin ne on tarkoitettukin...
Työnantajani ei salli mobiilivarmenteen tilausta, joten pankkitunnistuksella mennään.
No itse luovuin työsuhdepuhelimesta ja otin oman liittymän, jota pystyy hallinnoimaan mielensä mukaan. Saa multisimin, mobiilivarmenteen....
Minä en luovu, koska 20€/kk ja nopea netti. Tuohon hintaan en mistään vastaavaa saisi ja tuo kerryttää myös muutaman murusen työeläkettä. Voisin minäkin tähän toisen liittymän hommata, mutten tarvitset. Mobiilivarmennetta en muutoinkaan ole hommaamassa, oli
Laita ihmeessä linkkiä tulemaan niihin 5G-liittymiin, joiden nopeus on vähintään 150 Mbit/s ja hinta alle 20€ ilman muutaman kuukauden kikkailuja, missä hinta nousee muutaman kuukauden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telian tarjoama mobiilivarmenne on maksuton. Maksaisin silti turvallisuudesta.
Googlaapa poliisin tiedote aiheesta. Saattaa poistua laput silmiltä tuon turvallisuusharhan suhteen.
Koska mulla on ulkomaalainen puhelinnumero ja sitä ei hyväksytä kaikkialla varmennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttuako se sulle kuuluu?
ÄLÄ SINÄ HOORANPENTU MINUN VONKAAMISIINI PUUTU!!!! EI KUULU SINULLE VTTUAKAAN!!!
No jos on suku köyhä ja rahat loppu niin kai setäsi voisi tyhjiä kaljatölkkejä antaa vitosen edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en luovu, koska 20€/kk ja nopea netti. Tuohon hintaan en mistään vastaavaa saisi ja tuo kerryttää myös muutaman murusen työeläkettä. Voisin minäkin tähän toisen liittymän hommata, mutten tarvitset. Mob
Kommentti siis vastaajalle #107. Voin kertoa, ettei mikään palveluntarjoaja noin halpaa nopeaa liittymää tarjoa.
Enpä kyllä keksi, mitään syytä pelätä sitä, että kirjaudun esim. Kelan sivuille ID-laitteen avulla. Millään epämääräisillä sivuilla en käy. Tai jos päätyisin sellaiselle viimeinen asia, mitä tekisin, olisi minkäänlainen tunnistautuminen.
Ei kaikkiin, mutta uusiin.