Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettamassa Pepsi maxin juomisen, tsempatkaa mua, jooko =)

Vierailija
27.03.2007 |

Hei,

Olen pepsi max addikti, juon sitä n. seitsemän puolentoista litran pullon viikossa, useimmiten enemmänkin =(. Rahallisesti tämä on muuten kallista, jos joisin vain tuon seitsemän pulloa, niin hintaa tulisi 100 ¿/kk...

Tiedän haitat, juominen näkyy jo hampaissakin, mutta en ole saanut itsestäni irti, että lopettaisin. Nyt on rahat tiukilla ja PÄÄTIN, että nyt se loppuu =).

tsempatkaa mua please! Tää ei oikeasti tule olemana helppoa =(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addikti olen, noloa kyllä, eikä tätä oikeen kehtaa myöntää muualla ku täällä.

Päiväkulutus 1,5 litraa vähintään, ja on katastrofi, jos varastot ehtii ehtyä ennen täydennystä...Mä olen ihan oikeesti riippuvainen tosta aineesta...!!! :/

Tsemppiä sulle kuitenkin, ehkä sulla on enemmän luonteenlujuutta ku mulla! ;)

Vierailija
2/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy sanoa että olen onnellisessa asemassa siinä, että onkin " vain" tämä addiktio. En polta tupakkaa enkä ole alkoholisti enkä narkomaani. Olen vain PepsiMaxholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin paljon en tosin toivoakseni koskaan juonut. Tai sitten petän itseäni. Joka tapauksessa se että pääsee pois kotoa auttaa. Jossain reissussa vaikka kun on muuta ajattelemista. Ja jysäriin buranaa.

Nyt mulla on sitten nenänkaivuuaddiktio. AINA sormi nenässä. Rasittavaa, kun tautipöpötkin pitäisi yrittää välttää. Sitä ennen näpräsin aina naamaani. Joku pitää olla. Miksei se addiktio vois syntyä vaikka liikuntaan. Vuosia olen siihen pyrkinyt, turhaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa lähteä lenkille, vaikka hyvin muistaa miten kivalta tuntuu jälkeenpäin ja jo aikana.

Ei muuta kuin soffalle vaan ja sormi nenää koluamaan.

Vierailija
4/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juoda tilalla vichyä. Se on kuitenkin edes poreilevaa... Ja siitä on toisaalta sitten helppo npäästä irti. Tällä hetkellä ei pahempia riippuvaisuuksia.

Vierailija
5/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut ilman jo yli vuoden :)

Tilalla join vain vettä, en muita " korvikkeita" . Ja ekojen vieroituspäivien päänsärkyyn otin lääkettä. Mutta nykyisin oloni on mitä mainioin, enkä ole kehitellyt muita riippuvuuksia tilalle... Onneksi!

Vierailija
6/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin Pepsi Maxi maistuu ihan yhtä pahalta kuin kaikki muutkin colat ;)

7

Vierailija
7/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 1,5 litraa menee päivittäin.

Vierailija
9/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi Max makeutetaan sellaisella makeutusaine-coctaililla että jos tietäisitte mitä ne myrkyt oikeasti tekee niin teiltä lähtis veri naamasta ja vierottuminen ei olisi enää vaikeaa.

Vielä pahempia on muuten Pommac Light ja se uusi Cokis Zero. Se Zeron päämakeutusaine varsinkin on niin järkyttävää myrkkyä etten ikinä aio edes maistaa.

Maketusaineet aiheuttaa todella pahoja riippuvuuksia, niistä ei vaan julkisesti puhuta. Hyvä ystävä veti sitä Pommac Lightiä pari vuotta kunnes itsekin tajusi että on riippuvainen...

Vissyä ja parasetamolia. Ja voimia, vierottuminen kannattaa!

Vierailija
10/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältääkö itse makeutusaine jotain koukuttavaa ainetta?? En ole kuullutkaan ennen. Olen vaan luullut että kofeiiniin tai makuun jää koukkuun. Itse en edes pidä sen mausta, onneksi. Tosin olen kahviriippuvainen...

Vierailija
11/20 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiin miehen kanssa paljon Pepsi Maxia. Ei sentään noin paljon kuin jotkut, mutta 1,5 l meni kahteen pekkaan parissa päivässä. Säästökuurin alettua Pepsi jäi pois (tiukkaa teki...). Oltiin ilman 3kk. Ostettiin taas tuossa viime viikolla pari pulloa ja mulla tuli järkyttävä päänsärky sen juomisen jälkeen. Ja jotenkin masentamaan alkoi. Tuo saattaa tietysti johtua muustakin, ei välttämättä limsasta. Mutta se päänsärky tuli ihan varmana Pepsistä.

Vierailija
12/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen join yhden lasin maxia, muuten päivän mittaan meni 2 l vettä =). Aamun aloitin kotona vesilasilla ja nyt on sitten tämän päivän pepsi annos edessä eli se yksi lasi.

Eilen oli kamala makeanhimo, mutta en vaan ostanut mitään!

Olen puhunut duunikamuille lopettamisesta isoon ääneen, tällä kertaa uskon, että pääsen tästä eroon =).

KIITOS kaikille! Ja kiva kuulla, ettei ole ainoa hurahtanut =)

Vierailija
13/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuraa pystyy edes juomaan noin paljon?

Vierailija
14/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä järkyttävä määrä mitä olen kaatanut tota suustani ja tosiaankin ehkä 15-v sitten jäin koukkuun. Se on se kofeiini :(.

Yllättävän hyvälle maistuu tuo vesi...ap

Vierailija
15/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lidlistä niitä puolen litran vissypulloja ja aina kun teki mieli maxia niin avasin vissyn. Viikossa jo totuin. Tavallista hanavettä en saa alas enkä maitoakaan juo.

Vierailija
16/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierotusoireita - mutta tuleepahan vaan.

Koukuttavat aineet ovat todellakin ne makeutusaineet. Ja ei tarvitse hirveästi miettiä kun jo tajuaa, että sekään ei ole sattumaa, vaan linsafirmoissa ihan tasan tarkkaan tiedetään että niihin jää kiinni.

Vierailija
17/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen sit tulee joku riippuvuus....

Vierailija
18/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite kans joskus koukussa olleena voin sanoa että ei oo helppoo. Mä pääsin irti kun sairastin monta viikkoa enkä voinut kunnola syödä ja juoda kun suu oli niin kipeä. Osan pepsimaxista korvasin niillä maku vesillä, mutta nyt nekin on jääneet kivasti pois!

olen nykyään pepsimaxin kohtuu käyttäjä ja välillä viikonloppuna on saatava ja joskus viikollaki yks puoltoista litraa pyörii jääkaapissa. Itseasiassa sen maku on jo vähän suussa huonontunut eikä sitä tee niin paljoa enää mieli.

Vierailija
19/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. villivadelmavesiaddikti - saan vieroitusoireita, jos olen päivän ilman

;-)

Vierailija
20/20 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

at. Niin surullista kuin se onkin, en lopeta maxin juomista siksi, että terveyteni on minulle tärkeä vaan siksi, että säästän rahaa yli 100 ¿ kuukaudessa kun lopetan tämän =).

Yli litran vettä tänään imuroinut ap kiittää kovasti tsempeistä taas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän