Terassit olivat täynnä juoppoja
Juopot kaivautuvat esiin heti kun tulee lämmin ilma. Liuotinta kaadetaan kurkusta alas ja haistaan ällöttävälle, saastaiselle viinalle. Hyi... Kuinka tuollaista voi itselleen tehdä? Inhoavatko nämä juopot itseään niin paljon etteivät kestä selvinpäin itseään? Kuntoutukseen ja psykiatrille tuommoiset.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai juopot. Minä join alkoholitonta siideriä.
Käytät sitten ilmeisesti jotain huumeita ?
En käytä.
Valehtelet. Silmistä näkee demonin varjon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä.
Mulla on Temun aurikolasit päässä eli näet kiinan ihmeen nimittäin pienen kullin ota kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä.
Mulla on Temun aurikolasit päässä eli näet kiinan ihmeen nimittäin pienen kullin ota kuva.
Demoni ohjaa kirjoitustasi. Se syytää kummia ja outoja lauseita ilman pisteitä tai pilkkuja. Olet mennyttä.
Suomalainen menee käristämään naamansa punaiseksi heti kun aurinko pilkistää.
Terassit on tehty juomista varten.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä, miten juopoilla on ylipäätään varaa istuskella terassilla nykyisillä hinnoilla.
Ei oikeilla juopoilla olekaan, ne istuu siellä puistonpenkillä. Terassilla käy hyvin toimeentulevat työssäkäyvät. Eikä välttämättä hekään kovin usein nykyään, ehkä olivat sen kesän ainoan kerran. Kun kerrankin tarkenee.
Juuri uutisoitiin, että alkoholin kulutus on vähentynyt, vaikka viinit tuli ruokakauppaan. Se siitä kristillisten paapatuksesta ennen tätä muutosta, että nyt menee Suomi perikatoon.
Terasseilla oli TAAS juoppoja!!!! Eivätkö ne mahda alkoholidemonille mitään?
Ei mulla työttömällä ole ainakaan varaa käydä missään terdella tai baarissa. Juon puistobissee jos on hyvä keli, jossei ole niin juon sitte kämpillä.
Liuotinta olis vielä tuolla jääkaapis vaikka kuinka. Lauantai on vasta aluillaan.
Hei tulkaa pöytään, minä juon kuka tarjoaa?