Entäs jos jokainen tekisi päivän töitä ilman palkkaa?
Ja ne rahat käytettäs velkojen makseluun 😃 minä ainakin suostuisin
Kommentit (34)
Teen joka päivä palkatonta työtä työkokeilussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt monta vuotta töitä ilman palkkaa. Pienyrittäjä.
Hohhoijaa.
Mitä hohhoijaa? Puolisollani on menossa huono kuukausi yrityksessä. Ei saa itselleen nostettua mitään kun kaikki menee kuluihin. Kulut voi vähentää verotuksessa ensi vuonna. Mutta olisi se kiva itselleenkin saada palkkaa työstä jota tekee, eikä vain vuokranantajalle ja pakollisiin kuluihin.
Tuleehan sieltä rahaa. Eipä moni palkansaaja saa muuta kuin pakolliset kulut hoidettua palkallaan. Lopeta valitus uhriutujapaviaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
470 miljoonaa on paljon rahaa, mutta ei sillä vielä Suomen valtionvelkaa makseta. Se edellyttäisi, että jokainen työssäkäyvä suomalainen tekisi 330 päivää töitä ilman palkkaa.
No vaikka 4 päivää vuodessa. Semmone koko kansan talkootouhu. Mä ainakin suostuisin, koska yhteinen hyvä on paras hyvä.
Älyvapaa ajatus. Tee ilmaiseksi jos tahdot, mutta älä odota muita mukaan. Jos ihmiset pakotettaisiin tuohon, tuo johtaisi vain konkurssien lisääntymiseen. Monet ihmiset lakkaisivat kuluttamasta vaoaaehtoisesti viimeisetkin roponsa.
Missään tapauksessa ei pidä lähteä mihinkään päivä palkatta -vedätyksiin. Eipä aikaakaan niin se onkin 2 päivää, sitten 3, sitten viikko. Mennään mieluummin konkurssiin niin että roikaa, jos se siitä on kiinni.
Teen sen verran töitä kuin maksavat palkkaa, jos nyt jollekulle töitä ylipäätään tekisin. Jossakin työnantajan päivä palkatta -vedätyksessä kävisin töissä korkeintaan surffailemassa netissä ja juttelemassa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sä sitten elät?
Kissakorviksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Mitä hohhoijaa? Puolisollani on menossa huono kuukausi yrityksessä. Ei saa itselleen nostettua mitään kun kaikki menee kuluihin. Kulut voi vähentää verotuksessa ensi vuonna. Mutta olisi se kiva itselleenkin saada palkkaa työstä jota tekee, eikä vain vuokranantajalle ja pakollisiin kuluihin.
Mene töihin niin saat palkkaa. Vain pässinpää pyörittää firmaa, joka ei tuota mitään.
NIimpä, sillonhan on tyhjäntoimittaja😃😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Eli et ole yrittäjä, tai sitten ei ihme ettei yritys tuota kun perusasiat on ihan hukassa. Kulut vähennetään yleensä sen kuukauden tuloista, milloin ne on hankittu, poislukien pitkäaikaispoistot, joita ei voi vähentää kerralla tai laskutuskuukauden tuloista. Tulee isot arvonlisäverotkin joka kuukausi, jos vasta seuraavana vuonna tehdään vähennykset. Yrittämisen perusasia on myös tietää, että verovähennys ei tarkoita sitä, että verottajalta saa rahat takaisin ostoistaan.
Puoli miljoonaa tekee ilmaistöitä nytkin ja velkaa otetaan kuin viineistä päivää. Jokin tässä yhtälössä ei toimi.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/yli-500000-suomalaista-tekee-ilmai…
Ei tämä toimi noin. Suostun kyllä itsekin jos saan vastineeksi yhden täyden ilmaisen työpäivän autonkorjaajalta, hammaslääkäriltä, sähkö- tai putkimieheltä jne
Ja tuotot juoksevat hyväosaisille sillä aikaa kun työväki tekee ilmaista työtä.
Kuulemani mukaan, arkipyhät loppiainen ja helatorstai, palautettiin lauantaista arkipyhiksi, Työntekijät luopuivat palkankorotukista. SOPIMUS!
Mene töihin niin saat palkkaa. Vain pässinpää pyörittää firmaa, joka ei tuota mitään.