Saan aina perääni miehiä, jotka
Saan aina perääni miehiä, jotka ovat hyvännäköisiä ja periaatteessa kunnollisia (ei koskaan mitään rikollisia), mutta heihin liittyy aina jokin trauma, mikä vaikuttaa heidän käytökseensä myrkyllisesti. Minullakin on omia traumoja, mutta pyrin parhaani mukaan välttämään myrkyllistä käytöstä ja katkaisemaan yhteyden heti, kun huomaan ongelmia. Olen kuitenkin ihan väsynyt ja kyllästynyt tähän. Monet luulevat ns. omistavansa minut, koska olen joskus jutellut heille mukavasti. Ehkä antanut anteeksi jonkin huonon käytöksen, koska olen naiivisti kuvitellut, ettei asia toistu enää. Nytkin olen katkaissut väiit yhteen, joka kirjoitti minulle törkeästi, mutta hän ei sitä näköjään hyväksy. Hän on ottanut nyt kaksi kertaa yhteyttä välien katkaisun jälkeen. En tavallaan haluaisi olla ilkeä, ja tiedän kyllä, että tuossakin miehessä on paljon hyviä piirteitä, mutta minä en voi hyväksyä myrkyllistä käytöstä, se on selvää... siksi minun on pysyttävä kaukana hänestä. Miten itse toimisit, jos saisit perääsi tällaisia miehiä? Kaikista en jaksa edes selostaa...
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehissä jokin tietty asia, joka heitä yhdistää? Jokin sellainen alitajuinen, jonka takia tunnet vetoa heihin tai päädyt ajattelemaan, että tämä kortti täytyy katsoa? Se voi olla jokin todella yksinkertainen mutta huomaamaton asia, katseen intensiteetti, tapa puhua tietyistä asioista, eleisiin, liikkeisiin liittyvä asia, keskustelun syvyys, miten ihminen suuntaa huomionsa, miten puhuu itsestään, mitä tuntuu ikäänkuin odottavan sinulta jo samantien.
Kyllä heissä on aina jokin yhdistävä tekijä, muukin kuin ne traumat. Tiedostan sen, mutten ole ihan varma että mikä se on. Ainakin rauhallisia ja omistautuneen oloisia. Sellaisia, ettei minun tarvitse miettiä missä mennään. Sellaista arvostaisin, jos mukana ei olisi myrkyllistä käytöstä.
Minun ei koskaan tarvitse pelätä näitä miehiä. He vain lähinnä ärsyttävät, kun eivät usko sanaa ei, ja ottavat aina uudestaan ja uudestaan yhteyttä.
naissossu tuonkin oli huostannut turvallisesta kodista