Säät eivät ilmeisesti sitten paranekaan myöskään heinäkuussa?
Eikös tuossa viikko sitten uutisoitu isosti, että "punainen signaali" on tulossa? Tämä ei ilmeisesti nyt sitten tulekaan vaan samana jatkuu? Tämä lienee ainakin toistaiseksi ollut ihan viileimpiä kesiä vuosikymmeniin?
Kommentit (37)
Suomen ilmastoon pätee ns 365 sääntö,
300 vrk kylmää, kolkkoa ja sateista.
60 vrk ihan ok mukavaa, siedettävää keliä.
5 vrk kuumia helteitä.
Aikalailla noinhan tämän kylmän ja arktisen maan kelit yhä jakautuu. Ikävä kyllä, hyrh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttäis alkavan satamaan. En ole varsinaisia kesävaatteita pitänyt vielä ollenkaan tänä kesänä. Välikausivarustuksessa mennään yhä.
Mä ostin keväällä kaksi ihanaa kesämekkoa, kertaakaan päässy niitä käyttämään😒
Nukuit siis lämpöisten päivien ohi?
Yksi hellepäivä täällä ollut. Oli työpäivä sekin.
Mikä silloin esti sen mekon pukemasta työpäivän jälkeen ja menemään vaikka parvekkeelle/ terassille syömään ruuan kotona ja vaikkapa istuskelemaan kirjan kanssa. Suomessa on tunnetusti huonot kelit ja lämpöisestä on paras ottaa kaikki irti, silloin, kun sitä on.
Jäkäjäkä. Sä olet selvästi tyytyväinen tähän paskakesään, pointsit sulle siitä. Mua nämä kylmät kelit vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo kesä tää, kun ei yhtään hellepäiviä.
Eilen oli aamun jälkeen lämmintä ainakin Tampereella. Vähän toki sais muuten lämmetä. Parikymmentä astetta riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin pitkästä aikaa normaali suomalainen kesä. Nautin täysillä.
Tietysti aurinko kuuluisi kesään,mutta Nautin edes että en tukehdu kerrostalo asuntoon niiinkuin monena kesänä. Yksiin ei käy onnenlahjat.
"Jäkäjäkä. Sä olet selvästi tyytyväinen tähän paskakesään, pointsit sulle siitä. Mua nämä kylmät kelit vituttaa."
otan ilon irti kaikista aurinkoista päivistä. ja meillä Jyväskylässä niitäkin on ollut. Sää on vähän sellainen asia, josta voi toki valittaa ja pahoittaa mielensä vaikka kuinka paljon, mutta sillä ei kuitenkaan saa asiaa muutettua.
Jepp Jepp, +20 astetta ja peilityyni järvi liplatteli rantakiviin. 😂
Tää kesä on menetetty. Tulin itse pois mökiltä, kun ei siellä kylmässä sateessa jaksa olla. Töihin ajattelin mennä, koska lomailu tässä säässä on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttäis alkavan satamaan. En ole varsinaisia kesävaatteita pitänyt vielä ollenkaan tänä kesänä. Välikausivarustuksessa mennään yhä.
Hyvät sulle, itsellä talvivaatteet edelleen käytössä. Ehkä ensi viikolla voisi jo välikaudet laittaa päälle.
Sinnikkäimmät miehet on pukeneet shortsit ja släbärit. Joillain naisilla on ollut hellemekko ja sen päällä farkkutakki.
Itse oon pukeutunut pitkiin housuihin, aika usein farkkuihin, jos jonnekin lähden. T-paidassa tarkenee, jos aurinko on paistanut, muuten on pitänyt olla pitkähihainen tai takki kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Tää kesä on menetetty. Tulin itse pois mökiltä, kun ei siellä kylmässä sateessa jaksa olla. Töihin ajattelin mennä, koska lomailu tässä säässä on turhaa.
Kesä menetetty ennen kesäkuun loppua? Kaksi tilastollisesti kuuminta kuukautta vielä jäljellä.
Kaikki Mette-reologit sanoo, että täysin keskiarvoinen kesäkuu on ollut
Vierailija kirjoitti:
Jepp Jepp, +20 astetta ja peilityyni järvi liplatteli rantakiviin. 😂
Jep. Tuota ei usko kukaan. Koko ajan tuulee sitä paitsi ja 20 astetta on kylmä ilma kesällä.
Eilen oli kesäinen päivä, tänäänkin aamusta. Iltapäivällä pilvistä ja sataa ropotteli. Huomenna ropotelee 80% vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin keväällä kaksi ihanaa kesämekkoa, kertaakaan päässy niitä käyttämään😒
Mullakin on viime vuodelta uusia kesävaatteita, mitä haluaisin käyttää ja vähän tänä keväänäkin ostettuja. Enempää en nyt sitten ostakaan kun ei näytä tarvitsevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä menetetty ennen kesäkuun loppua? Kaksi tilastollisesti kuuminta kuukautta vielä jäljellä.
Juhannuksena pitäisi olla lämmin, jotta voisi olla koko sen valoisan yön vesillä. Ei ne lämpimät elokuun ilmat ole sama asia, aurinko on jo matalalla.
Syksyn koleus alkaa tuntua jo heinäkuun lopussa vaikka olisi lämmin. Yöt on pimeitä ja on semmonen, kesä on ohi, ilmanala.
Mikä silloin esti sen mekon pukemasta työpäivän jälkeen ja menemään vaikka parvekkeelle/ terassille syömään ruuan kotona ja vaikkapa istuskelemaan kirjan kanssa. Suomessa on tunnetusti huonot kelit ja lämpöisestä on paras ottaa kaikki irti, silloin, kun sitä on.