Mitä tehdä, kun ikivanha suola janottaa, himottaa ja käyn aivan kuumana...
Hirveä tilanne: minä naimisissa, 33v, 2 lasta, oikein onnellista elämää eikä mitään valittamista. Ihana mies kaikin puolin. Oikeasti näin.
Mutta mutta... Olin viikonloppuna ulkona, ja täysin varoittamatta törmäsin vanhaan heilaani 90-luvun alusta, sellaiseen namupalaan jonka kanssa koimme silloin paljon ihanaa ja myös ekakerran. Ihanan kuuman kesäromanssin. Emme ole pitäneet 15 vuoteen yhteyttä, sillä hän muutti lukion jälkeen ulkomaille asumaan ja yhteys vain katkesi, mutta hyvissä väleissä.
Nyt tapasin hänet, todella todella yllättäin, hän oli tullut takaisin Suomeen pari viikkoa sitten. Juttelimme ja upposin silmiinsä, aivan täysin. Niin taisi hänellekin käydä. Minä siinä sormus sormessa, hänellä avioero siellä toisessa maassa juuri takana. Yritimme kepeästi jutella mutta välissämme kipinöi, tunsin sen tosi selvästi ja hänen silmänsä kyllä kutsuivat minua vaikka mihin. Kotiinlähtiessäni sain suukon ja tiukan halauksen. Vaihdoimme numeroita.
Nyt kolmatta päivää kärvistelen, tekisi mieli ottaa yhteyttä, mutta MIKSI? Mitään oikeaa syytähän ei ole, ainut syy on se että mieleni tekisi. Juuri sitä itseään. Olen kuin kissa kuumalla katolla tässä tuskassani, ja samalla Aivan Kauhuissani että miten voin edes tunteä jotain tällaista. Olen kyllä muistellut häntä lämmöllä aina joskus, mutta että tällainen HIMO iski, uskomatonta. Siis todellakin himoan häntä.
Miten tästä pääsee yli ali ja ohitse?!
Ja huom. mieheni kanssa sujuu myös seksi hyvin, rakastan häntä kovasti. Mutta tätä eksää himoan tällä hetkellä aivan horteessa. APUA!!
Kommentit (27)
Oltais kielletty.
Toi menee ohi. Kun vaan et nyt tee enää mitään, et laita enää uutta viestiä, et vastaa sen viesteihin tai soittoihin, etkä varsinkaan tapaa! Koskee kovasti viikon, kaksi, kolmattakin, jos olet päättäväinen ja intohimoinen tyyppi.
Mutta se menee ohi. Usko mua.
En mä sano, ettei sun pitäis mennä ja kokeilla ja sählätä ja vaikka mokatakin, sun elämä, ei meidän. Mutta jos tahtosi mennä ei ole vakaa ja olet sitoutunut perheeseesi, niin lopeta nyt heti. Nopeammin se on ohikin sitten.
eikä myöskään hyvä mielikuvitukseni: sekstasin hänen kanssaan unissani koko yön. Illalla oli oikein mukavaa seksiä oman miehen kanssa, mutta fantasiapuolella menin kyllä vähän liian pitkälle, ehkä. En tosin edes tiedä, vaikka miehenikin seksin aikaan miettisi jotain ihan muuta tyyppiä kuin minua. Mutta tuntuu vain aika erilaiselta ajatella jotain tietty " oikeaa" halujen kohdetta kuin vaikka Brad Pittiä tms :)
ap
Jos nyt toimit järkevästi, niin voit yhä edelleen muistella lämmöllä ja pienellä kutinalla tätä ihmistä. Jos nyt teet jotain pöllöä, niin kaikki menee pieleen ja saat vaan paskaa käteen niinkuin joku kirjoitti.
Ainoa lääke on välttää tapaamasta häntä. Mitä luultavimmin tuo ihastus ja himo menee ohi hyvinkin nopeasti. Kuukauden päästä olet jo viisaampi.
Usko pois, tiedän kyllä mitä tarkoitat, tuo tunne voi olla hyvin vahva. Parasta on vain nauttia siitä ja yrittää ajatella tekojaan kylmästi järjellä, jättää toiminta tekemättä. Ihastuminen ja rakastuminen tulevat silloin kun sinulla on niille tarvetta. MIeti vaikka sitä, että miksi sinulla on nyt sisäinen tarve tällaiseen. Ja miten voisit ohjata sitä enemmän tuonne oman perheesi suuntaan. Se ei ehkä käytännössä onnistu juuri nyt kun fiilikset ovat sinulla tuollaiset, mutta tiedän kokemuksesta että tilanne voi tosiaan olla ihan eri vaikka kuukauden kuluttua. Nytkin kun ryvet tuossa ihastumisessasi, pystyt silti samaan aikaan ajattelemaan ja miettimään mistä tämä tuli. Mikä tehtävä tällä on.
Mitäköhän tämänkin rouvan avioliito voi nykyään?
Koyenkin löydin tämän ketjun... onko ap linjoilla?
:)
Kannattaa juoda vettä, sinulla voi olla nestevajaus.
Mä itse (35-vuotias, mies ja lapsi on) rakastuin 54-vuotiaaseen mieheen, jolle teen välillä freenä pikkutöitä.
Tunne oli molemminpuolinen.
Nyt katkaisimme välit kokonaan, koska oli vain ajan kysymys, milloin olisi alkanut tapahtua.
Tämä olotila on kamala. On ikävä ja tekisi mieli mennä panemaan.