Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko tosiaan sellaista, että mies "huijaa" naiselta hedelmälliset vuodet, sitten kun nainen on itse noin 45 vuotias

Vierailija
27.06.2025 |

niin mies ottaa eron ja alkaa saalistaa nuorempia naista ja perustaa yhtäkkiä perheen uuden nuoren naisen kanssa? Palstalta saa aina lukea näitä mutta tapahtuuko tälläistä oikeasti? Ja miksi? :D Miksei se mies voinut tehdä lapsia alunperin sen alkuperäisen naisen kanssa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu miehillekin niin, että nainen esimerkiksi huijaa miehen taloudelliset ja henkiset resurssit itselleen vuosiksi ja sitten lähtee lätkimään, kun mies on jollain tapaa huonossa tilanteessa. Vaikea sieltä on sitten nousta, jotkut onnistuvat

Nyt puhutaan lapsesta ei rahasta. 

Vierailija
42/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 vee mies oli mun kanssa mun ollessa 19-29 vuotiaaksi asti ja ei halunnut lapsia "vielä" 32 vuotta kun mulla tuli mittariin niin sano eron ja riidan yhteydessä "onnee valitsemalles tielle, sinne meni nuoruus eikä sua enään kukaan halua ja lapsia tuskin saat ja  nauro hullun naurua. 

Mitäs otit ikälopun ukonrähjän? 

40 vuotias ikäloppu ukonrähjä :D 

-eri

Hedelmällisessä iässä oleville naisille kyllä. Keski-ikäisille naisille se on toki ihan kivan ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleistähän tuo on. Naiselle sanotaan, ettei halua vielä lapsia, ja vitkutellaan kunnes nainen on suunnilleen 35v. Sitten erotaan ja hommataan nuori nainen kumppaniksi ja tämän kanssa tehdään lapset. 

Mies haluaa sen perheen nimen omaan nuoremman naisen kanssa niin ei tarvitse murehtia sitä rupsahtamista. 

Ensimmäisen naisen tarkoituksena on toimia viihdykkeenä siihen asti, että mies haluaa vakiintua, ja auttaa miestä keräämään omaisuutta. 

Toisena vaihtoehtona ensimmäiselle naiselle tehdään pari lasta, sitten häivytään taakseen katsomatta. Geenit on saatu eteenpäin ja mies voikin viettää mukavaa ja vapaata elämää uuden kumppanin kanssa. 

Vierailija
44/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti tuotakin tapahtuu. Ihan kaikenlaista tapahtuu tässä maailmassa.

Mutta ei tuo nyt kuitenkaan ole yleistä tilastollisesti. Hyvin harva mies Suomessa saa esikoisen yli 45-vuotiaana.

https://sites.utu.fi/nefer/neferblog-mies-sinunkin-kellosi-tikittaa/

Vierailija
45/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on edellisestä liitosta 2 lasta, melko isoja jo. Tapasin miehen, hieman itseäni nuoremman. Hän kertoi, että lapsista pitää mutta omia lapsia hän ei ole koskaan halunnut eikä halua. Tästä asiasta puhuimme paljon, koska minä en enää lapsia halua, en jaksa enää mitään pikkulapsiarkea. Hän oli aika helpottunutkin kun tiesi ettei painostusta lasten hankkimiseen tule.

Otin riskin, kului vuosia, seurustelimme siis ja tiiviisti. Lapsenikin kiintyivät kovasti tähän mieheen. Vähän aikaa sitten hän ilmoitti, ettei tiedäkään enää mitä haluaa. Hän ehkä haluaakin lapsia. Ja kun tietää että minä en halua niin ei.... on mahdotonta olla yhdessä kanssani. Kun ei tiedä.

Sanoisin että paskapuhetta oli tuo loppu. Varmasti on joku nuori nainen kierroksessa, tunteet ja perhehaaveet kuumina. Vihainen ei tietysti itse asiasta voi olla, mutta tavasta hoitaa tämä voi olla. Oltiin tällainen harjoitusperhe, jonka voi dumpata eikä perään tarvitse kysellä.

Vierailija
46/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 vee mies oli mun kanssa mun ollessa 19-29 vuotiaaksi asti ja ei halunnut lapsia "vielä" 32 vuotta kun mulla tuli mittariin niin sano eron ja riidan yhteydessä "onnee valitsemalles tielle, sinne meni nuoruus eikä sua enään kukaan halua ja lapsia tuskin saat ja  nauro hullun naurua. 

Mitäs otit ikälopun ukonrähjän? 

40 vuotias ikäloppu ukonrähjä :D 

-eri

No on se sitä 19 vuotiaalle, mutta  mutta meille jää arvoitukseksi milloin se mies oli sen 40v, koska nainen kuitenkin vanheni tuona aikana  10 vuotta (19v-29v ja kuitenkin ero tuli vasta, kun nainen oli 32? joten hieman sekavaa settiä. ) 

Ja eihän 32v ole edes vanha tekemään lapsia. Taitaa olla nykyään aika tavallinen ikä saada esikoinen. 

Itsekin aloitin lapsen teon 33 vuotiaana ja kuopuksen sain 39 vuotiaana. Nyt jo kaikki aikuisia ja omillaan. 

Vierailija
47/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavallista että ihmisen mielipide lapsiasian suhteen muuttuu esim ikävuosien 25-40 välillä. Ei se ole huijaamista. Julmaa se voi olla varsinkin tilanteessa, jossa nainen ensi luopuu lapsitoiveesta miehen takia, mutta mies muuttaa mielensä sitten kun naiselle on jo liian myöhäistä. Mutta kyllä se mies silti SAA muuttaa mielensä. 

Vierailija
48/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös naisena itse huomannut, että NAISET MYÖS tekee näin! Kyllä , se on totta. Kerron kaverista: otti miehen,  joka oli n. 10 v vanhempi kuin hän, pari kymbbisenä. No, lapset tekivät, ja vanhenivat yhdessä.....kunnnes nainen oli saanut tarpeeksi vanhuksesta, joka siis jotain 6-kymbbinen. Itse hän nuorehko ja menojalka vipitti. Mies jätettiin kuin nalli kalliolle. Nuorempi mies kehiin. Vanhempi mies katsos voi tuoda taloudellista turvaa, ja statusta naikkoselle silloin kun hän itse on nuori tai vaikka opiskelee, eikä ole isoja säästöjä vielä. Silloin isketään vanhus, jonka siivellä eletään mukavaa elämää, ukkelin rahoilla. Matkustellen siivellään, taloja, mökkejä, autoja, veneitä....mut lempi ei leisku. On vain hyödyke kunnes parempi löytyy.

Tuohan on täysin eri tilanne, kun mies sai vielä vanhemmassa iässä lapsetkin eli ihan koko paketin. Eroja sattuu monista syistä, mutta jos mies ei hoida lapsia tai ei ole luonteeltaan kiva niin hän joutuu eroamaan joka tapauksessa lasten aikuistuttua. Ei sellaisia kukaan jaksa katsoa. Ulkonäön ruosahtaminen on pientä, mutta luonteen viat ovat sietämättömiä.

Vierailija
49/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten mies vaan haluaa aina nuoren (hedelmällisen, hehkeän) naisen, mutta itseä nuoremman naisen pitäminen edellyttää jo naisen vaatimuksiin suostumista (lapsen hankintaa).

miten tälläistä miestyyppiä voi välttää? jotkut miehet kun rakastavat puolisoaan sinne vanhuuteen

Siten että et tavoittele sitä top5% kuten kaikki muutkin. Tutustumalla uusiin ihmisiin.

Vierailija
50/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, eikö aloituksessa viitattu enemmänkin sellaiseen sitoutumattomaan mieheen, joka hengailee mukana vain sen aikaa kun nainen on nuori ja kaunis? Hankkii ensimmäiset lapset ja hylkää, kun nainen on max 45 v. Hankkii toisen nuoremman, saa uudet lapset ja taas mahdollisesti hylkää. Hankkii ehkä kolmannen.. jne..

Vierailija
51/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tavallista että ihmisen mielipide lapsiasian suhteen muuttuu esim ikävuosien 25-40 välillä. Ei se ole huijaamista. Julmaa se voi olla varsinkin tilanteessa, jossa nainen ensi luopuu lapsitoiveesta miehen takia, mutta mies muuttaa mielensä sitten kun naiselle on jo liian myöhäistä. Mutta kyllä se mies silti SAA muuttaa mielensä. 

Tämä jotenkin kuvastaa nykyaikaa tosi hyvin. Minä ja minä, minun toiveet ja minun elämä. Vähät rakkaudesta ja lojaaliudesta. Koskee niin miehiä kuin naisia. Puoliso heivataan, jos on vähän vaikeampi kausi elämässä tai hän ei täytä _kaikkia_ toiveita elämässä. Ennen hyväksyttiin enemmän se, ettei aina saa kaikkea ja puolison vajavaisuuksienkin kanssa elettiin. Mutta uskon, ettei kukaan nykyäänkään saa kaikkea, uudessa suhteessa saat jotain tilalle mutta aina myös menetät entisestä jotain. 

Väkivalta ja muu kaltoinkohtelu toki erikseen, ei kuulu tähän aiheeseen.

Vierailija
52/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu. Mutta voi se, ja luultavasti, silti paneskella 3-4 kymppisiä

Vierailija
53/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jotenkin kuvastaa nykyaikaa tosi hyvin. Minä ja minä, minun toiveet ja minun elämä. Vähät rakkaudesta ja lojaaliudesta. Koskee niin miehiä kuin naisia. Puoliso heivataan, jos on vähän vaikeampi kausi elämässä tai hän ei täytä _kaikkia_ toiveita elämässä. Ennen hyväksyttiin enemmän se, ettei aina saa kaikkea ja puolison vajavaisuuksienkin kanssa elettiin. Mutta uskon, ettei kukaan nykyäänkään saa kaikkea, uudessa suhteessa saat jotain tilalle mutta aina myös menetät entisestä jotain. 

Väkivalta ja muu kaltoinkohte

Minusta se kuvastaa sitä, että lapsiasiassa ei voi tehdä kompromisseja. Varsinkaan ei kannata luopua lapsitoiveesta toisen takia, eikä kenenkään velan pitäisi suostua siihen että kumppani luopuu lapsihaaveestaan hänen takia.

Ennenkin on erotettu, jätetty tai eletty erillään. Ei ihmistä voi kieltää muuttumasta, eikä se joka haluaa asioiden pysyvän samanlaisina kuin nyt ole jalompi kuin ihminen joka haluaa muutosta, tai toisinpäin. Jos toinen haluaa maalle suurperheelliseksi ja toinen elää lapsetonta elämää kaupungissa, niin mitä järkeä toisen on kärvistellä? Kummanko halu sinusta on oikeampi? 

Vierailija
54/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa lapset jos nainen ne ansaitsee. Jos nainen on aivan hirveä miestä kohtaan niin se ei todellakaan ole huijaamista jos mies ei halua tehdä lasta tuommoisen naisen kanssa.

Tämäkin asia johtuu täysin naisen omasta toiminnasta ja käytöksestä.

Jännä kuinka tavalliset, mukavat ja normaalipainoiset naiset saa aina perheen ja lapsia jos niin haluaa eikö niiltä kuule koskaan valitusta aiheesta ja se on aina miestenvihaaja, vihervassari tai reilusti ylipainoinen joka ajattelee  että mies huijasi kun ei tehnyt lapsia naiselle kun nainen ei omalla käytöksellään sitä perhettä ansaitse

Vierailija
55/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ei ajattele muuta kuin itseään, ylipäätään.

Naisilta opittu tapa vai väitätkö onko jossain joku asia missä naiset ei ajattelisi vain itseään ja omaa parastaan? Teillä naisilla kun on tapana ajatella että kun minä tämän haluan niin kyllä mieskin tämän haluaa jonka jälkeen alatte julkisesti puhumaan että tein miehen hyvöksi nämä ja nämä vaikka kukaan muu kuin nainen ei halunnut niiden tapahtuvan. Se on vaan ikävä juttu että vaikka kuinka naiset tasa-arvoa vaativat ei yksikään nainen ajattelee että miehet ja naiset on saman arvoisia kun naisille naiset on aina arvokkaampia kuin miehet eikö yksikään nainen edes halua aitoa tasa-arvoa

Vierailija
56/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän naisetkin huijaavat miehiä ikävuodet 20-35 lupailemalla miehelle perhettä ja tulevaisuutta kun todellisuudessa nainen etsii koko ajan parempaa miesta ja jättää miehen heti kun se parempi löytyy. 

Vierailija
57/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin loppuvuodesta naisen joka varsin hyvin tiesi että en koskaan halua lapsia kun se yritti salaa raskautta. Ero tuli siinä kun se sanoi että yritti salaa raskautta ja tehdä minusta isän kun paljastui että nainen ei voi saada lapsia. En jättänyt sen takia että se ei voi saada lapsia vaan sen takia että yritti huijata minut isäksi vasten tahtoani joka tarkoitti sitä että en enää koskaan voinut luottaa naiseen

Vierailija
58/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan, jossa nainen olisi kovasti halunnut lapsia jo kun oli noin 25. Nyt on noin 35 ja aloittivat juuri lapsettomuushoidot. Mies tosi yllättynyt, kun ei se lastensaanti ollutkaan helppoa sitten, kun hän lopulta vaivautui. (Tämä mies ei tosin huijannut mitään, on vain hölmö.)

Vierailija
59/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suhde ei johda avioliittoon vuoden tai parin jälkeen on kyseessä vedätys. seksi ja seura ei perheen perustus.älkää antako vedättää.jos ei varma haluaako avioon tai lapsia,pysy sinkkuna kunnes löytyy oikea kumppani.

Vierailija
60/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa lapset jos nainen ne ansaitsee. Jos nainen on aivan hirveä miestä kohtaan niin se ei todellakaan ole huijaamista jos mies ei halua tehdä lasta tuommoisen naisen kanssa.

Tämäkin asia johtuu täysin naisen omasta toiminnasta ja käytöksestä.

Jännä kuinka tavalliset, mukavat ja normaalipainoiset naiset saa aina perheen ja lapsia jos niin haluaa eikö niiltä kuule koskaan valitusta aiheesta ja se on aina miestenvihaaja, vihervassari tai reilusti ylipainoinen joka ajattelee  että mies huijasi kun ei tehnyt lapsia naiselle kun nainen ei omalla käytöksellään sitä perhettä ansaitse

Hassua että joka kerta on naisen vika. YH:t on ihan kamalia akkoja ja kuvottavia, mutta niin myös sitten lapsettomat eivätkä ansaitse perhettä.. miehessä ei ikinä vikaa. :D Kummallista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi