Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko tosiaan sellaista, että mies "huijaa" naiselta hedelmälliset vuodet, sitten kun nainen on itse noin 45 vuotias

Vierailija
27.06.2025 |

niin mies ottaa eron ja alkaa saalistaa nuorempia naista ja perustaa yhtäkkiä perheen uuden nuoren naisen kanssa? Palstalta saa aina lukea näitä mutta tapahtuuko tälläistä oikeasti? Ja miksi? :D Miksei se mies voinut tehdä lapsia alunperin sen alkuperäisen naisen kanssa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies vaan haluaa aina nuoren (hedelmällisen, hehkeän) naisen, mutta itseä nuoremman naisen pitäminen edellyttää jo naisen vaatimuksiin suostumista (lapsen hankintaa).

Vierailija
2/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eipä miehen tarvisi niin kauan muiden aikaa kuluttaa, jos tietää että kiinnostukset muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet vievät myös naisten aikaa paljon nuoruusvuosina, mies esittää sinkkua ja on muualla avovaimo. Ottavat energiaa makkarissa tai muuten, aika kuluu hukkaan.

Vierailija
4/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten mies vaan haluaa aina nuoren (hedelmällisen, hehkeän) naisen, mutta itseä nuoremman naisen pitäminen edellyttää jo naisen vaatimuksiin suostumista (lapsen hankintaa).

miten tälläistä miestyyppiä voi välttää? jotkut miehet kun rakastavat puolisoaan sinne vanhuuteen

Vierailija
5/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan. Mies olisi nimenomaan halunnut neljä lasta kanssasi. Erosimme ollessamme alle 40v.

Vierailija
6/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ei ajattele muuta kuin itseään, ylipäätään.

Vierailija
7/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten tälläistä miestyyppiä voi välttää? jotkut miehet kun rakastavat puolisoaan sinne vanhuuteen

Jos mies ei halua sitoutua mihinkään, hän on tuota tyyppiä. Jos mies valitsee vaimo/kumppanin ulkonäön perusteella, hän on tuota tyyppiä. 

Vierailija
8/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsii miehen vasta keski-iässä. Näin minä löysin miehen joka ei ole fiksoitunut naisen nuoruuteen.

Vierailija
9/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaista pitkittämistä ja jahkailua on suhteissa. Sitä paitsi joillakin naisilla voi hedelmällisyys olla jo 35-vuotiaana laskussa tai menetetty jo. Kukaan ei ennalta voi tietää omaa hedelmällisyyttään ja jos lapsia oikeasti haluaa niin en jäisi kyllä odottelemaan vätysmiehen kanssa. 

Vierailija
10/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua sitoutua mihinkään, hän on tuota tyyppiä. Jos mies valitsee vaimo/kumppanin ulkonäön perusteella, hän on tuota tyyppiä. 

Jos on kaunis nainen, mistä tietää minkä perusteella mies on valinnut sinut?

Vierailija
11/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen antaa näin tapahtua, niin kyllä. Toki harva mies saa nuorempaa enää 40+ vanhana ukon rähjänä.

Vierailija
12/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan. Mies olisi nimenomaan halunnut neljä lasta kanssasi. Erosimme ollessamme alle 40v.

Siis mun kanssa miehesi halusi lapsen? mitä mä luin... :D

Vierailija
13/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi melkein noin. Parikymppisenä en ollut oikeastaan varma, että haluanko lapsia. Tapasin miehen, joka väitti kiven kovaan haluavansa lapsia, ja se oli ehdotonta parisuhteelle. Ok. Sitten noin viiden vuoden päästä aloin puhumaan lastentekohommista (olin melkein 30), ja yhtäkkiä mies ei missään nimessä enää halunnutkaan lasta.

Vierailija
14/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi melkein noin. Parikymppisenä en ollut oikeastaan varma, että haluanko lapsia. Tapasin miehen, joka väitti kiven kovaan haluavansa lapsia, ja se oli ehdotonta parisuhteelle. Ok. Sitten noin viiden vuoden päästä aloin puhumaan lastentekohommista (olin melkein 30), ja yhtäkkiä mies ei missään nimessä enää halunnutkaan lasta.

no mitä sit tapahtui? :D

Vierailija
15/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti sisimmässäsi tiedät onko hän aidosti rakastunut juuri sinuun vai ei.

Vierailija
16/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mitä sit tapahtui? :D

Erottiin, tapasin kivan miehen joka halusi lapsia, ja meillä on nyt yksi (ja ainut) lapsi. :D 

Vierailija
17/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vee mies oli mun kanssa mun ollessa 19-29 vuotiaaksi asti ja ei halunnut lapsia "vielä" 32 vuotta kun mulla tuli mittariin niin sano eron ja riidan yhteydessä "onnee valitsemalles tielle, sinne meni nuoruus eikä sua enään kukaan halua ja lapsia tuskin saat ja  nauro hullun naurua. 

Vierailija
18/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaista pitkittämistä ja jahkailua on suhteissa. Sitä paitsi joillakin naisilla voi hedelmällisyys olla jo 35-vuotiaana laskussa tai menetetty jo. Kukaan ei ennalta voi tietää omaa hedelmällisyyttään ja jos lapsia oikeasti haluaa niin en jäisi kyllä odottelemaan vätysmiehen kanssa. 

Joo, ei kannata. Jos oikeasti ihan todella haluaa lapsia ja perheen kyllä sitä hommaa olisi hyvä laittaa alulle jo siinä 25 jälkeen, niin naisten kuin miestenkin. Voihan joku toki saada lapsen vielä nelikymppisenä, mutta se on harvinaisempaa ja riskejä on enemmän. Myös miehen sperman laadulla on merkitystä. Ja sitten on vielä vanhempien jaksaminen, miten kestää yövalvomiset ja jaksaa juoksennella villin taaperon perässä. 

Vierailija
19/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ei enää oikein mitenkään. Vaikka naisen asemassa on toisaalta tapahtunut parannuksia niin toisaalta se on mennyt paljon huonommaksi ja tuntuu, että nykymiehet eivät näe naista enää minään muuna kuin jonain hyödykkeenä, joka vaihdetaan aina uuteen. Vanhoissa pariskunnissa on sentään sellaisiakin, joista näkee kuinka nämä kaksi vanhusta rakastavat toisiaan, on oltu vuosikymmenet yhdessä ja nyt vanhennutaan yhdessä. Ei nykyisistä parisuhteista tällaista enää tule, miehet haluavat kertakäyttösuhteita. 

Vierailija
20/60 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että niin miehet että naisetkin voivat olla ulkonäkö keskeisiä. Jos rupsahtaa niin vaihtoon heillä herkästi menee ymmärtääkseni? Jos tällaisia ihmisiä haluaa välttää niin kannattaa rakastua ei niin pinnalliseen ihmiseen ja se on sattuman kauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi