Tapahtuuko tosiaan sellaista, että mies "huijaa" naiselta hedelmälliset vuodet, sitten kun nainen on itse noin 45 vuotias
niin mies ottaa eron ja alkaa saalistaa nuorempia naista ja perustaa yhtäkkiä perheen uuden nuoren naisen kanssa? Palstalta saa aina lukea näitä mutta tapahtuuko tälläistä oikeasti? Ja miksi? :D Miksei se mies voinut tehdä lapsia alunperin sen alkuperäisen naisen kanssa?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuollaista pitkittämistä ja jahkailua on suhteissa. Sitä paitsi joillakin naisilla voi hedelmällisyys olla jo 35-vuotiaana laskussa tai menetetty jo. Kukaan ei ennalta voi tietää omaa hedelmällisyyttään ja jos lapsia oikeasti haluaa niin en jäisi kyllä odottelemaan vätysmiehen kanssa.
Silloin nostetaan kytkintä hiukan aiemmin, eikä jäädä odotteleen mitään haloo.
Onhan näitä paljonkin. Nainen on ehdottomasti sitä mieltä, että ei lapsia ja miehelle se on OK (yhtä OK olisi lapsetkin). Sitten jonain päivänä mies tajuaa, että toteuttaa naisen toivetta, ei omaansa. Niinpä hän etsii ja löytää nuoremman naisen, joka haluaa perheen. Jätetty exä on ihmeissään: me sovimme, että emme halua lapsia, tämä on väärin.
Valtava enemmistö eroista tapahtuu naisen aloitteesta. Minultakin on huijattu elämästä vuosia ja taas vuosia, kun naisten lupaukset eivät olekaan pitäneet.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että niin miehet että naisetkin voivat olla ulkonäkö keskeisiä. Jos rupsahtaa niin vaihtoon heillä herkästi menee ymmärtääkseni? Jos tällaisia ihmisiä haluaa välttää niin kannattaa rakastua ei niin pinnalliseen ihmiseen ja se on sattuman kauppaa.
Mistä tietää onko mies ulkonäkökeskeinen? jos on mennyt esim yhteen tosi kauniin naisen ja nainen on myös mukava luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
40 vee mies oli mun kanssa mun ollessa 19-29 vuotiaaksi asti ja ei halunnut lapsia "vielä" 32 vuotta kun mulla tuli mittariin niin sano eron ja riidan yhteydessä "onnee valitsemalles tielle, sinne meni nuoruus eikä sua enään kukaan halua ja lapsia tuskin saat ja nauro hullun naurua.
Kauheaa. Täys ihmishirviö.
Tapahtuu miehillekin niin, että nainen esimerkiksi huijaa miehen taloudelliset ja henkiset resurssit itselleen vuosiksi ja sitten lähtee lätkimään, kun mies on jollain tapaa huonossa tilanteessa. Vaikea sieltä on sitten nousta, jotkut onnistuvat
Vierailija kirjoitti:
40 vee mies oli mun kanssa mun ollessa 19-29 vuotiaaksi asti ja ei halunnut lapsia "vielä" 32 vuotta kun mulla tuli mittariin niin sano eron ja riidan yhteydessä "onnee valitsemalles tielle, sinne meni nuoruus eikä sua enään kukaan halua ja lapsia tuskin saat ja nauro hullun naurua.
Hyi mikä mies. Tuo kertoo kaiken, että ainoa millä hänelle oli väliä oli nuoruus ja ulkonäkö, eikä myöskään itse hahmottanut näitä asioita omalla kohdallaan. Jotkut miehet ei oikeasti tajua, että myös he ikääntyvät eikä keski-ikäinen ukkeli ole sitä kuuminta hottia naisillekaan. Raha, kuuluisuus ja menestys voivat lisätä vanhan miehen vetovoimaa, mutta jos niitä ei olisi, niin eipä niillä miehillä olisi samalla tavalla menekkiä.
Taas näitä, että voi kait tietyllä tavalla olla tyytyväinen siihen, että on ruma ikisinkku. Eipähän tarvitse päätään rassata näilläkään asioilla mistä keskustelette, kun pelkät treffitkin on fantasiaa.
Velan pitää deittailla vain velan kanssa.
Jos vanhemmaksi haluavat tai aidallaistujat deittailee veloja, usein seuraa vain sydänsuruja.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eipä miehen tarvisi niin kauan muiden aikaa kuluttaa, jos tietää että kiinnostukset muualla.
Oikeastihan se menee niin, että mies elää "villi nuoruutta" sinne 45 vuotiaaksi ja havahtuu sitten siihen, että haluaakin lapsia ja perheen.
juoksut on juostu ja elämältä halutaan jotakin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs otit ikälopun ukonrähjän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten mies vaan haluaa aina nuoren (hedelmällisen, hehkeän) naisen, mutta itseä nuoremman naisen pitäminen edellyttää jo naisen vaatimuksiin suostumista (lapsen hankintaa).
miten tälläistä miestyyppiä voi välttää? jotkut miehet kun rakastavat puolisoaan sinne vanhuuteen
Jos mies ei halua sitoutua mihinkään, hän on tuota tyyppiä. Jos mies valitsee vaimo/kumppanin ulkonäön perusteella, hän on tuota tyyppiä.
Ei siis kannata olla kaunis, niin ulkonäön perusteella kumppanin valitsevat miehet menevät valitsemaan jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös naisena itse huomannut, että NAISET MYÖS tekee näin! Kyllä , se on totta. Kerron kaverista: otti miehen, joka oli n. 10 v vanhempi kuin hän, pari kymbbisenä. No, lapset tekivät, ja vanhenivat yhdessä.....kunnnes nainen oli saanut tarpeeksi vanhuksesta, joka siis jotain 6-kymbbinen. Itse hän nuorehko ja menojalka vipitti. Mies jätettiin kuin nalli kalliolle. Nuorempi mies kehiin. Vanhempi mies katsos voi tuoda taloudellista turvaa, ja statusta naikkoselle silloin kun hän itse on nuori tai vaikka opiskelee, eikä ole isoja säästöjä vielä. Silloin isketään vanhus, jonka siivellä eletään mukavaa elämää, ukkelin rahoilla. Matkustellen siivellään, taloja, mökkejä, autoja, veneitä....mut lempi ei leisku. On vain hyödyke kunnes parempi löytyy.
Ja missä välillä siltä mieheltä jäi ne lapset tekemättä?
Tuo ei ole ollenkaan vertailukelpoinen, koska mieshän sai ne lapset, jotka naiselta jää kokonaan tekemättä, kun ikää on yli 45v.
Eikä se 10 vuotta vanhempi mies edes ole niin vanha, vaan tuollaisia pareja on paljon. Mökkikin ehditään hankkia ihan yhtesillä rahoilla ja samoten matkustella. miksi ne kaikki rahat veilä tänäkin päivänä on vain miehellä, vaikka oikeastaan kaikki naiset käy töissä? Ilmaisksiko ne naiset töitä tekee?
Ja täytty vielä todeta, että hyvin monelta mieheltäkin jäisi ne mökit ja autot ostamatta, jos ei nainenkin olisi perheessä tienaamassa. Harva mieskään niitä yksin hankkii.
Meillä kävi noin, tosin mies vaihtoi nuorempaan kun minä olin 42. Eikä hän sinänsä huijannut hedelmällisiä vuosia, itse valitsin hintana siitä että saan olla sen miehen kanssa sen, että hän ei halua lapsia. Hän oli minua 8 vuotta vanhempi ja oli jo lapsia edellisestä liitosta, joten pidin ymmärrettävänä. Se oli minulle ihan ok, lapsiasia oli mulle että olisi kiva, mutta voin elää lapsettomanakin.
Erikoinen juttu tosiaan vaan oli että sitten kun mies jätti "rupsahtamisen ja tylsäksi mummoksi muuttumisen" takia, ja haki kehitysmaasta itselleen parikymppisen naisen, niin ei kulunut kuin pari vuotta niin oli lapsi tuloillaan. Myöhemmin tuli toinenkin. En usko että hän on varsinaisesti halunnut lapsia tämänkään naisen kanssa, mutta halu olla noin nuoren kanssa on ollut niin suuri, että on hyväksynyt että joutuu hyväksymään sen että nainen välttämättä haluaa pari lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eipä miehen tarvisi niin kauan muiden aikaa kuluttaa, jos tietää että kiinnostukset muualla.
Oikeastihan se menee niin, että mies elää "villi nuoruutta" sinne 45 vuotiaaksi ja havahtuu sitten siihen, että haluaakin lapsia ja perheen.
juoksut on juostu ja elämältä halutaan jotakin muuta.
kyllä. ja tässä vaiheessa se 45v nainen ei enää tuota jälkeläisiä ilman valtavaa riskiä, joten nuorempi tilalle. mitä ihmeellistä tässä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten mies vaan haluaa aina nuoren (hedelmällisen, hehkeän) naisen, mutta itseä nuoremman naisen pitäminen edellyttää jo naisen vaatimuksiin suostumista (lapsen hankintaa).
miten tälläistä miestyyppiä voi välttää? jotkut miehet kun rakastavat puolisoaan sinne vanhuuteen
Puolisoaan vanhuuteen saakka rakastavat miehet ovat äärimmäisen harvinaisia. Sellaisen löytäminen on lottovoiton luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu miehillekin niin, että nainen esimerkiksi huijaa miehen taloudelliset ja henkiset resurssit itselleen vuosiksi ja sitten lähtee lätkimään, kun mies on jollain tapaa huonossa tilanteessa. Vaikea sieltä on sitten nousta, jotkut onnistuvat
Myös miehet tekee tätä ja erityisesti miehet jättää jos heidän mielestä liian vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä paljonkin. Nainen on ehdottomasti sitä mieltä, että ei lapsia ja miehelle se on OK (yhtä OK olisi lapsetkin). Sitten jonain päivänä mies tajuaa, että toteuttaa naisen toivetta, ei omaansa. Niinpä hän etsii ja löytää nuoremman naisen, joka haluaa perheen. Jätetty exä on ihmeissään: me sovimme, että emme halua lapsia, tämä on väärin.
Eihän tuo voi olla naisen vika, jos kerran miehelle on ollut ihan sama onko niitä lapsia tai ei. Miehen olisi tietenkin pitänyt sanoa, että hän ei ole varma haluaako lapsia vai ei. Nyt hänelle se on se ja sama, mutta tulevaisuudesta en voi tietää.
Eikä antaa naisen luulla, ettei halua lapsia.
On se kumma, kun miehellä ei ikinä olisi mitään vastuuta siitä, että antaa toisen olla siinä uskossa, että on tämän kanssa samaa mieltä, vaikka ei oikeasti olikaan.
Tuskin kaikki osaa parikymmisenä olla varma jostain lapsensaanti toiveista. ne ehttii muuttua , mutta ei siitä sitä toista voi syyttää, että minä vaan toteutin sun toivetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs otit ikälopun ukonrähjän?
40 vuotias ikäloppu ukonrähjä :D
-eri
Olen myös naisena itse huomannut, että NAISET MYÖS tekee näin! Kyllä , se on totta. Kerron kaverista: otti miehen, joka oli n. 10 v vanhempi kuin hän, pari kymbbisenä. No, lapset tekivät, ja vanhenivat yhdessä.....kunnnes nainen oli saanut tarpeeksi vanhuksesta, joka siis jotain 6-kymbbinen. Itse hän nuorehko ja menojalka vipitti. Mies jätettiin kuin nalli kalliolle. Nuorempi mies kehiin. Vanhempi mies katsos voi tuoda taloudellista turvaa, ja statusta naikkoselle silloin kun hän itse on nuori tai vaikka opiskelee, eikä ole isoja säästöjä vielä. Silloin isketään vanhus, jonka siivellä eletään mukavaa elämää, ukkelin rahoilla. Matkustellen siivellään, taloja, mökkejä, autoja, veneitä....mut lempi ei leisku. On vain hyödyke kunnes parempi löytyy.