Millaisista kekseistä vanhat ihmiset pitävät?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vohvelit on tylsiä. Paitsi jotku fasupalat suklaa. Muut tylsiä. Sit Jaffa Omena kaneli on hyvä Maku. Dominolla monta hyvää.
Sitruunavohvelit tod hyviä
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaisista. N66
Sama. N 76
Omat vanhempani 90-vuotiaita pitävät piparkakuista, lusikkaleivistä ja pitkopullasta.
Mistä kekseistä nuoret pitävät? Mistä kekseistä naiset pitävät? Mistä kekseistä putkimiehet pitävät?Mistä kekseistä ruskeasilmäiset pitävät?
Kaikki nämä edellä olevat kysymykset ovat yhtä ns. älykkäitä kuin aloittajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kekseistä nuoret pitävät? Mistä kekseistä naiset pitävät? Mistä kekseistä putkimiehet pitävät?Mistä kekseistä ruskeasilmäiset pitävät?
Kaikki nämä edellä olevat kysymykset ovat yhtä ns. älykkäitä kuin aloittajan kysymys.
Minusta tämä oli hauska kysymys ja tuli kivoja muistoja mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mummolassa oli usein Muro-keksejä. Vieläköhän sen nimisiä löytyy, oli hyviä mielestäni.
Juuri muistin ne eräänä päivänä pitkästä aikaa, ja ajattelin ostaa, mutta sitten huomasin, että juuri silloin oli sitten lopetettu. Aina kaikki hyvä pitää lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuppaavat pitämään lapsuutensa ja nuoruutensa jutuista enemmän kuin uudemmista kotkotuksista. Mieti nyt jotain siemenkeksejä raakasuklaalla. Ei edes vanhat ja huonot hampaat kestä tuollaisia.
Monella vanhuksella (80+) on muistisairaus, jolloin lapsuusajan jutut ovat entistäkin tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummolassa oli usein Muro-keksejä. Vieläköhän sen nimisiä löytyy, oli hyviä mielestäni.
Juuri muistin ne eräänä päivänä pitkästä aikaa, ja ajattelin ostaa, mutta sitten huomasin, että juuri silloin oli sitten lopetettu. Aina kaikki hyvä pitää lopettaa.
Näköjään on Fazerin Muro-keksit lopetettu. :( Kantolalla olisi vielä jotain vähän erilaisia.
En pidä kekseistä. Tuokaa mielummin jotain muuta - ihan hiton sama mitä - jos ette usko, kun sanon ettei mitään pidä tuoda! Miten keski-ikäiset voivat olla niin kovapäisiä, ettei ihan selkeä suomalainen teksti saa heitä ymmärtämään?
Mummi 69
Minun edesmennyt äitini tykkäsi 85-vuotiaana digestiveistä. Herrasväen pikkuleivät eli lusikkaleivät (eikö ne ole sama asia?) olivat herkkua.
Minä haluaisin itsetehtyjä lusikkapikkuleipiä. Kaupan keksit ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hanna-tädin kekseistä, herrasväen kekseistä
Ne ovat pikkuleipiä, ei keksejä.
Vierailija kirjoitti:
Minun edesmennyt äitini tykkäsi 85-vuotiaana digestiveistä. Herrasväen pikkuleivät eli lusikkaleivät (eikö ne ole sama asia?) olivat herkkua.
Eivät ole sama asia.
Täytyy tosiaan muistaa kysyä minkälaisista sekseistä ne pitää, muuten ne ei ymmärrä mistä on kysymys.
Mun vanha äitini tykkäsi Wilhelmiinoista.
Sinun pitää kysyä sitä henkilöltä. Ei me sitä tiedetä. Makunsa kullakin.
Töysäläisen Sokerikorput.. Namia kun niitä dippaa kahveeseen !!
Jaffakeksi ja Domino kelpaa minulle. Tosin en ole syönyt keksejä pitkään aikaan, enkä tiedä uudemmista kekseistä. N63