Mitä linnut ajattelevat ihmisistä?
Yksittäinen rauhallinen kävelijä tai meluporukat? Autot. Vai vaihteleeko se linnun mukaan.
Kommentit (23)
Linnut nauraa että mitä te juoksentelemaan rahan krääsän perässä kun pärjää näinkin ja on luonnossa kokoajan vapaaaikaa...ei kello herätä. 😊😊😊🐦🕊🦜🦅🦅
Kyllä linnut varmaan kauhistelee tätä maailman menoo ja miettii millon tulee loppu tälle kaikelle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä linnut varmaan kauhistelee tätä maailman menoo ja miettii millon tulee loppu tälle kaikelle
Kyllä niillä on niin paljon hommia ettei ne ehdi ihmisiä miettiä. Lapset pitää ruokkia ja katsoa ettei tule itse haukan nappaamaksi.
Vierailija kirjoitti:
Linnut nauraa että mitä te juoksentelemaan rahan krääsän perässä kun pärjää näinkin ja on luonnossa kokoajan vapaaaikaa...ei kello herätä. 😊😊😊🐦🕊🦜🦅🦅
Kyllä, samalla kun seisovat ja lämmittelevät sähkölinjojen päällä 😃
Pitää ihmisiä tyhminä. Varma tieto.
Lintuperspektiivistä tiirtailevat ihmisiä ja heidän puuhiaan. Miettivät ovatko turvallisisa olentoja nuo erikoiset olennot .
Titi-tyy, mitä nuo sedät tekevät?
Katselevat ja ihmettelevät että wtf
Ne ei paljon jouda ihmisiä miettiä, kun on omat pesänrakennukset mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Titi-tyy, mitä nuo sedät tekevät?
Hu-huu, ne viettävät laatuaikaa keskenään.
En tiedä mitä pikkulintu ajatteli kun syvyyspommitti lentäessään mun yli, arvatkaa vaan osuko
Älykkäät linnut, kuten varikset, tietää, että autoista ei ole uhkaa, jollei ole autotiellä, vaan pientareilla.
Tyhmimmät lähtee lentoon tien vierestä.
Kaikki linnut, paitsi se joku Lapin lintu, pelkää ihmisiä, koska tietävät, että jossain maassa niitä pyydystetään.
Mutta kaupunkilinnut päästää ihmisen aika lähelle eikä ala pitää varoitusääntä. Tietävät pääsevänsä pakoon ihmistä. Kissasta alkaa varoitusääni.
Vierailija kirjoitti:
Ei linnut osaa ajatella mitään.
Aika paljon ajattelevat kin kun tulevat ulkomailta aina tiettyjä reittejä ja levähdyspai kkoja iman ihmisten komppasseja juuri minun räystään alle uudestaan . 🙄🙄🙄😂😂😂
Mitä jos ihminen kompastuu ja lintu näkee sen? Nauraako se sisäisesti vai huolestuuko, vai ei liiku mitään ajatuksissa.
Ulkona fasaani näytti pieneltä dinosaurukselta. Jalatkin.
Kaikkee ne funtsii. Ne ei vaa paljasta.