Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (2318)

Vierailija
1801/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pippa unohti askeleet ja Marko yritti odottaa sopivan musiikkikohdan ja sitten tuuppasi kyljestä merkiksi, että nyt, mutta nainen ei vaan lähtenyt. Enemmän katsoi sivusta opettajansa tanssia. Voihan vesiheinä.

Juuri niin. Lisäksi Pippa oli kylmän ja kiukkuisen oloinen. Kokonaisvaikutelma oli kolkko ja jäykkä. Merkille pantavaa on, että Pippa sai vain 6 pistettä - kun taas viime vuonna Mika Saukkonen sai ekasta tanssistaan sentään 9 pistettä.

Voisko syynä olla, ettei Pippa ole ehtinyt harjoittelemaan yhtä paljon kuin muut? Joskushan on vähäinen harjoittelumäärä paljastunut syyksi sille, ettei muista esim askelia. Tämä on tietysti epäreilua opettajan kannalta.

Vierailija
1802/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täältä poistettiin viestejä, jotka oli vain havaintoja siitä, että eilen oli jotenkin omituinen tunnelma lähetyksessä. Ei tansseissa mitään vikaa tai yleisössä, mutta jotenkin oli outo tunnelma ja Vappu oli yllättävän vakava. Onko Vapun lähtöilmoitus kuitenkin aiheuttanut jonkinlaista kuohuntaa kulisseissa?

Kyllä tuo "omituinen tunnelma" tais olla vaan sun omassa päässäsi :D En minä ainakaan mitään huomannut. Vappu oli oma iloinen itsensä ja kaikki muutenkin ihan normaalisti.

Minäkin huomasin että Vappu oli oudon vakava

Ihan hyvä että oli asiallisempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri ja Johannes on ihana pari. Tosin Johannes näyttää olevan todella ihastunut Katriin. Antaa kohteliaisuuksia ja yritti lopputanssissakin pelleillä ja naurattaa Katria. No mukavaa, mutta toivottavasti Johannes vähän hillitsee ihastumistaan. Katrilla on jo mies joka antaa hänelle kaiken ja enemmänkin. Näin Katri itse kertoi eräässä haastattelussa.

Vierailija
1804/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täältä poistettiin viestejä, jotka oli vain havaintoja siitä, että eilen oli jotenkin omituinen tunnelma lähetyksessä. Ei tansseissa mitään vikaa tai yleisössä, mutta jotenkin oli outo tunnelma ja Vappu oli yllättävän vakava. Onko Vapun lähtöilmoitus kuitenkin aiheuttanut jonkinlaista kuohuntaa kulisseissa?

Kyllä tuo "omituinen tunnelma" tais olla vaan sun omassa päässäsi :D En minä ainakaan mitään huomannut. Vappu oli oma iloinen itsensä ja kaikki muutenkin ihan normaalisti.

Minäkin huomasin että Vappu oli oudon vakava

Eikös se liika nauraminen ollut pahasta? Luulisi, että olisitte nyt tyytyväisiä.

Vierailija
1805/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita kilojen mollaajien viestejä voi vaan ignoorata? Kun selvää on, että tyhmyyksissään vaan purkavat omaa myrkyllisyyttäään ja osoittavat pienuutensa. Ei tuommoisia sivistynyt ihminen kirjoittele vaikka päässään ajattelisi mitä. 

Vierailija
1806/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pippa unohti askeleet ja Marko yritti odottaa sopivan musiikkikohdan ja sitten tuuppasi kyljestä merkiksi, että nyt, mutta nainen ei vaan lähtenyt. Enemmän katsoi sivusta opettajansa tanssia. Voihan vesiheinä.

Juuri niin. Lisäksi Pippa oli kylmän ja kiukkuisen oloinen. Kokonaisvaikutelma oli kolkko ja jäykkä. Merkille pantavaa on, että Pippa sai vain 6 pistettä - kun taas viime vuonna Mika Saukkonen sai ekasta tanssistaan sentään 9 pistettä.

Voisko syynä olla, ettei Pippa ole ehtinyt harjoittelemaan yhtä paljon kuin muut? Joskushan on vähäinen harjoittelumäärä paljastunut syyksi sille, ettei muista esim askelia. Tämä on tietysti epäreilua opettajan kannalta.

Oma vika jos ei ole ollut harjoituksissa 

Vierailija
1807/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin kuvitellut, että tämän ohjelman tarkoitus on näyttää, että kuka tahansa voi oppia tanssimaan. Mutta nyt olenkin oppinut, että tanssia voi harrastaa vain lyhyet ja hoikat naiset, joita pystyy nostelemaan. Muuten ei ole tanssimaan mitään asiaa.

Minna on ihanan rohkea, kun uskaltaa mennä tuonne luuviulujen mukaan näyttämään taitojaan ja kehittymistään. Tällä ehkä rohkaistaan muitakin vanhempia, normaaleja naisia kokeilemaan uusia asioita, ilman ennakkoluuloja. Olihan tuolla aiemmilla kausilla tanssiopettajana satu 'sutu' markkanen, ei hänkään mikään hoikka tai nuori ollut mutta ihan mahtava tanssija ja tanssinopettaja. 

Minnan koko on kaukana normaalista ja Satu Markkanen ei ollut lähelläkään tuota kokoa. Tuota kävelyä saadaan katsella kauan. Kiti Kokkkonenkin pyöri kauan mukana, vaikka ei ollut erityisen mukavaa katseltavaa.  Eli eikö näitä ohjelmia tehdä kaikkia katsojia varten?

No nimenomaan tehdään ja siksi kaikenkokoiset voivat tanssia.

Vierailija
1808/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Kuukka...onko hän hyvinkin tukemassa kunnossa 

Joka vuosi on joku, joka saa keskustelun aikaiseksi. Veikkaan, että Minna pysyy kauan mukana, koska kehopositiiviset = lihavat äänestävät häntä. Olen häntä hoikempi, mutta minulla ei olisi ollut pokkaa mennä tuonne hänen sijassaan. Tuomarit antoivat hyvät pisteet, vaikka sitä askellusta ei jiveksi tunnistanut. Ellei olisi sanottu, en olisi tiennyt, että piti olla jiveä, mielitanssiani. Lakko sai huonommat pisteet, vaikka oli sata kertaa parempi.

Ettekö te ennen ole ihmisiä nähneet, kun noin kovin ihmetyttää jonkun kilot?

Kummallinen kommenttisi.   Kyseessä  lihavana tanssikilpailussa

Vierailija
1809/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi on joku, joka saa keskustelun aikaiseksi. Veikkaan, että Minna pysyy kauan mukana, koska kehopositiiviset = lihavat äänestävät häntä. Olen häntä hoikempi, mutta minulla ei olisi ollut pokkaa mennä tuonne hänen sijassaan. Tuomarit antoivat hyvät pisteet, vaikka sitä askellusta ei jiveksi tunnistanut. Ellei olisi sanottu, en olisi tiennyt, että piti olla jiveä, mielitanssiani. Lakko sai huonommat pisteet, vaikka oli sata kertaa parempi.

Jos joku on kummallista niin sinun asenteesi.

Vierailija
1810/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko Vappu nyt jokaisen jakson päätteeksi muistutta että olen lähdössä? Todella ärsyttävää itsensä tuomista esille. Tuntuu että ohjelmalla ei ole enää muuta tehtävää kuin antaa Vapulle huomiota. Pääasiassa pitäisi olla tanssijat ja tanssi. On tainnut eräällä mennä menestys vähän liikaa päähän.

Erkkuhan sen otti esiin ja Vappu vastasi.

Vierailija
1811/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Pippa on noin kömpelö tanssija vaikka on urheilullinen...

Eihän urheilullisuus ja tanssi/rytmitaju ole millään lailla synonyymejä.  Eikös täällä urheilijat ole juuri olleet niitä tönkköjä? Sekin yksi entinen hiihtäjä oli kuin Kanki Kaikkonen ja silti voitti:D

Moni luuli, että myös Mörkö kuluu tähän tönkkösarjaan, mutta eipä näköjään kuulunutkaan. 

Jos rytmitaju puuttuu, ei tanssi onnistu, vaikka kuinka olisit urheilullinen.  Pippa sanoikin, että hän oli ajatellut, että kyllä hänen fysiikka kestää, mutta huomasi sitten, että tanssi on paljon muutakin......

Mörkö taitaa kuulua samaan sarjaan kuin toinen kiekkoilija Niklas Hagman, jolla meni tanssit tosi hyvin.

Anni-Mari Korte taas oli kunnon kanki viime vuon

Niklas Hagman oli kyllä aikanaan itselleni suurin yllättäjä. Uskomaton rytmitaju eikä yhtään kanki. Yks kaikkien aikojen kovimpia miesoppilaita. Sen vuoksi ei mörkökään päässyt yllättämään.

Vierailija
1812/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita kilojen mollaajien viestejä voi vaan ignoorata? Kun selvää on, että tyhmyyksissään vaan purkavat omaa myrkyllisyyttäään ja osoittavat pienuutensa. Ei tuommoisia sivistynyt ihminen kirjoittele vaikka päässään ajattelisi mitä. 

Sanoppa tuo sama näille ylipainoisillekkin kun täällä tyhmyyksissään purkaa omaa myrkyllisyyttään kun mollaavat itseään pienempiä haukkumanimillä. 

Vierailija
1813/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hagmanhan oli kankea kuin tukki, paitsi kiihkeän fanikunnan mielestä! Hänen tansseihinsa haettiin sisältöä kamalien nostojen avulla, ja niitähän riitti.

Vierailija
1814/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi on joku, joka saa keskustelun aikaiseksi. Veikkaan, että Minna pysyy kauan mukana, koska kehopositiiviset = lihavat äänestävät häntä. Olen häntä hoikempi, mutta minulla ei olisi ollut pokkaa mennä tuonnekaan. Tuomarit antoivat hyvät pisteet, vaikka sitä askellusta ei jiveksi tunnistanut. Ellei olisi sanottu, en olisi tiennyt, että piti olla jiveä, mielitanssiani. Lakko sai huonommat pisteet, vaikka oli sata kertaa parempi.

Eivät kilot ihmetytä, vaan se että on tuollaisessa ohjelmassa mukana. En ole enää itsekään hoikka, mutta tiedän mihin voin osallistua.

Vierailija
1815/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava tanssimassa, mitä ihmeellistä siinäkin nyt sitten on?

Vierailija
1816/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi on joku, joka saa keskustelun aikaiseksi. Veikkaan, että Minna pysyy kauan mukana, koska kehopositiiviset = lihavat äänestävät häntä. Olen häntä hoikempi, mutta minulla ei olisi ollut pokkaa mennä tuonnekaan. Tuomarit antoivat hyvät pisteet, vaikka sitä askellusta ei jiveksi tunnistanut. Ellei olisi sanottu, en olisi tiennyt, että piti olla jiveä, mielitanssiani. Lakko sai huonommat pisteet, vaikka oli sata kertaa parempi.

Eivät kilot ihmetytä, vaan se että on tuollaisessa ohjelmassa mukana. En ole enää itsekään hoikka, mutta tiedän mihin voin osallistua.

&nbsp

BBC:n Strictlyn voitti kolme vuotta sitten reilusti ylipainoinen luontokuvaaja Hamsa Yassin siksi, että hän osasi (kiloistaan huolimatta) myös tanssia hienosti ja yleisö oli pähkinöinä.

Vierailija
1817/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko nyt niin, että hoikkia Saraa ja Pippaa saa haukkua mielin määrin, mutta tukevampaa täti-ihmistä ei saa?

Vierailija
1818/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&nbsp

Häh? Miksei voisi osallistua tuollaiseen ohjelmaan? 

Vierailija
1819/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikooko Vappu nyt jokaisen jakson päätteeksi muistutta että olen lähdössä? Todella ärsyttävää itsensä tuomista esille. Tuntuu että ohjelmalla ei ole enää muuta tehtävää kuin antaa Vapulle huomiota. Pääasiassa pitäisi olla tanssijat ja tanssi. On tainnut eräällä mennä menestys vähän liikaa päähän.

Erkkuhan sen otti esiin ja Vappu vastasi.

Kyllä, hyvin käsikirjoitettu muistutus loppuun😉 Älkää unohtako kuka kohta lähtee.

Vierailija
1820/2318 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hagmanhan oli kankea kuin tukki, paitsi kiihkeän fanikunnan mielestä! Hänen tansseihinsa haettiin sisältöä kamalien nostojen avulla, ja niitähän riitti.

Hagaman oli todella hyvä, ei kankeeta nähnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän