Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2079)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes pitää saada johonkin englantilaiseen Bronten sisarusten romaaniin pohjautuvaan leffaan! Herra tihkuu pelkkää romantiikkaa.
Ei. Johannes pitää saada tänne tanssimaan minun kanssa.
Johanneksen tanssi oli taidetta. Muutenkin Johannes vaikuttaa todella mukavalta ja aidolta ihmiseltä. Kaikki näyttelijät ei ole kovin mukavia, mutta Johannes vaikuttaa hyvin ystävälliseltä sielulta.
Juuri noin.😘 Kyllä mieli lepäsi Johanneksen ja Katrin tanssia katsellessa. Oli se niin kaunista! Toivon heidän voittavan koko kisan.
T. Mummi Etelä-Karjalasta
Vierailija kirjoitti:
Lakko ja Marko Anttila suosikkini.
Johannes, Lakko, Mörkö, Minna ja Mira ovat suosikkejani. Vaikea päättää vain yhtä suosikkia.
Anssi on kyllä tosi taitava koreografi (vai miten se kirjoitetaan). Hän pääsee kyllä pitkälle, ja varsinkin kun oppilaansa ovat myös hyviä oppimaan ja notkeita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipan vartalon muutos on kyllä täysin käsittämätön, etenkin hänen ikäiselleen. Netistä löytyy esim. juttu, jossa hän on uikkarimallina tyttärensä kanssa. Hyväkuntoinen hän siinäkin on, mutta silti aivan kuin eri ihminen.
Niin on. Löysää nahkaa. Ja järkyttävän isot allit, kun muualta niin valtavan pieni. Leukakin lähtenyt kokonaan. Siis laihtunut paljon, mutta en ole varma, tykkäänkö entisestä Pipasta enemmän kuin tästä uudesta Pipasta. Jopa aloin miettiä, kannattaako tässä iässä (olen yhtä vanha) enää laihtua noin paljon, jos ei kiinteydy tuon paremmin. Tuo löysä irtonainen nahka laihan varren ympärillä näyttää kummalliselta, se jopa liikkuu omia aikojaan.
Anteeks kun olen vissiin tyhmä kun en huomannut Pipassa mitään löysää, irtonaista nahkaa. Missä sitä muka oli? Jos viis
Koko kropassa oli, mikä näkyi treeniksellä paljaana. Nahka liikkui ihan omia aikojaan esim. yläselässä ja mahassa eri suuntaan kuin muu nainen. On kyllä laihtunut enemmän kuin 5 kg. Joku veikkasi aiemmin että lähemmäs 20 kg. Sitä mäkin veikkaisin ennemmin. Jos laihtuu 5 kg, naama kapenee, mutta leuka ei vielä katoa. Tuolla on myös lihaskatoa. Tuossa on vielä tanssiessa se ongelma, että jos ei tunne eikä hahmota uutta kroppaansa, sen äärirajoja, on aika haasteellista liikkua luontevasti.
Johannes voisi hyvin näytellä jossain elokuvassa, jossa valssataan.
Kia on 165cm, itse olen 164cm (suomalaisnaisen keskipituus). Aattelin, että noin pieneltäkö mäkin näytän parimetrisen miehen rinnalla.
Ylläri, että Marko oli noin hyvä. Toivottavasti on seuraavinakin viikkoina. Pettymys, että Sara ei ainakaan ekassa tanssissa osoittautunut oikein potentiaaliseksi pitkällepääsijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt ihan ulkotanssillinen kommentti mutta sanoisko joku Sara Sipolalle, että vähentäisi meikkiä. Hän on kaunis ja herkkä artisti mutta on aina kuin joku naamio kasvoilla kun on noin paljon pakkelia.
Sama vika oli viime kaudella Bessillä.
Alkuun pitäisi kaikilla olla sama kohtuullisen helppo tanssi, vaikka valssi. Ei sekään ole helppo saada näyttämään tosi ylväältä ja kauniilta, mutta askeleet kuitenkin oppii kolmessa viikossa. Joku rumba tai samba ensimmäisenä niin morjens. Katsojille myös mukavampi jos kaikille sama tanssi ja helpompi vertailla kehitystä.
Onko toi TTK sovellus nyt joku uusi juttu? Kun sitä niin mainostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole luonnotonta, että kaksi miestä hinkuttaa lavalla kullit vastakkain 🤔
Onhan niillä useammat housut siinä välissä. Joten huoli pois!
Ensi viikkoa odotellessa. Mainoskatkot sais olla kyllä reilusti lyhempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ensimmäinen parihan oli tosi hyvä, sai aivan liian huonot pisteet verrattuina muihin. Lakko tanssi tosi hyvin.
Lakko ja Kastanja sai mielestäni liian alhaiset pisteet.
Lakko yllätti, hän osasi tanssia odotettua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just sellainen syntymäjäykkis ja onneton heittäytyjä, että olisin todella surkea kanki. Ja se tuntuu hirveältä, kun käsketään vaan heittäytyä. Kun se ei istu omaan fiilikseen yhtään, ja sitä varmasti vaan näyttää koomiselta, yrittäessään niin kovasti. Kerran oltiin työporukalla baarissa ja minäkin sitten menin tanssimaan muiden mukana, kerrankin. Mielestäni heittäydyin ja jorasin hyvinkin riehakkaasti siinä ringissä. No, eräs jurrinen mies tuli kommentoimaan mulle, että "relaisit vähän". 😳 Poistuin vessaan itkemään.
Voi ei miten hirveä kokemus! Voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu, kun on oikein tsempannut ja sitten tulee tuollainen palaute. Mutta muista: sä yritit, sä ihan tosissas heittäydyit. Olit rohkea. Ole jatkossakin. <3
Vierailija kirjoitti:
Johannes pitää saada johonkin englantilaiseen Bronten sisarusten romaaniin pohjautuvaan leffaan! Herra tihkuu pelkkää romantiikkaa.
Just näin. Olisi ihana Mr. Darcy.
Johannes ja Katri olivat eteerinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri ja Johannes vois olla sisarukset.
Identtiset kaksoset.
Keijutyttö ja keijupoika. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ylläri, että Marko oli noin hyvä. Toivottavasti on seuraavinakin viikkoina. Pettymys, että Sara ei ainakaan ekassa tanssissa osoittautunut oikein potentiaaliseksi pitkällepääsijäksi.
Markon vahvuus on nostot.
Veikkaisin, että Pippa Laukka vaan on yksinkertaisesti epämusikaalinen. Joten ei pysty eläytymään musiikkiin kun sävelkorva ja rytmitaju puuttuvat.
Nyt ja aiemminkin ollaan nähty, ettei pelkkä sporttisuus ja urheilutausta riitä liikkumaan tanssiparketilla kauniisti.
No ei kaikki ole luontaisia tanssijoita ja se on ihan OK. Ei se tarkoita ettei ikinä rentoudu, toiset rentoutuu vaan eri tavalla kuin tanssilattialla :-)