Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2215)
Toivottavasti Lakko ja Kastanja saavat ensi kerralla paremmat pisteet. Varmaan kun tanssivat ja aloittivat ensimmäisinä, niin saivat alakanttiin pisteitä. Ensimmäisen osa on ehkä kaikkein hankalin, ellei ole jo tasoa Mira Luoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ei edes yritä peittää, ettei pidä Markosta. Onkohan heillä jokin välejä hiertävä sattumus menneisyydessä? Matti puolestaan on Jorman suosikki.
Pidän Jorma Uotisesta, mutta ei ole ammattimaista touhua tuollainen. Vaikka ei pitäisi jostain, niin sitä ei saa näyttää, eikä sen perusteella arvostella.
Munkin mielestä Jormasta näkee selkeästi kun ei pidä jostain henkilöstä. Tulee heti hyvin tyly ja ikävä ja tälläiset asiat eivät saisi koskaan näkyä tuomaroinnissa. Jossain aiemman kauden keskustelussa joku myös sanoi että Jorma tykkää aina nuorista ja/tai hyvännäköisistä pareista ja on heille huomattavasti suopeampi. Senkin kyllä huomaa.
Rehellisyyden nimissä olen kyllä miettinyt että mitä tanssinopettaja Marko on tuolla muutaman viime kauden tehnyt enää. Vaikuttaa hyvin tympääntyneeltä ja leipääntyneeltä tansseihin (toki Bessin kanssa heräsi eloon) muuten koreot eivät ole enää olleet kovin ihmeellisiä muutamaan kauteen. Tilalle olisi varmasti tulossa nälkäisempiäkin opettajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko oli todella miehekäs!
Niin oli Pauluskin. Ooh! 🤩
Paulus tanssi kyllä äärettömän huonosti. Taaperrusta koko tanssi.
Aika tasaväkistä porukkaa on mukana. Hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa oli jäykkyyden huippu! Lääkäri tanssi ei ihminen lääkärin sisällä. Pippa, sä et selviä tästä nyt hymyilemällä ja timmiydelläsi. Ei tämä ole kokovartalokilpailu.Persoona esiin tai matkasi jää lyhyeksi. Ansaitut pisteet hän sai.
Tinze antoi palaa.
Minkä ikäinen tuo Pippa oikein on vaikka se on melko tiimissä kunnossa näyttää naamallaan ja roilkuvalla iholta 70 vuotiaasta televisiossa
Hän on laihduttanut liikaa ja liian nopeasti. Lisäksi lihastreenit on jäänyt vähemälle, joten iho jää roikkumaan, kun rasvakerros lähtee ja lihasmassa myös.
Ei se nyt niin lihavassa kunnossa ole ollut että tuolla voi selittää
Tanssilajit ovat niin eri tyyppisiä, että onnistumisen mahdollisuudet ei ole kaikilla yhtä helpot näin alkuun. Olisi myös vähän selkeämpää, jos kaikilla olisi ensimmäisellä kerralla sama tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ei edes yritä peittää, ettei pidä Markosta. Onkohan heillä jokin välejä hiertävä sattumus menneisyydessä? Matti puolestaan on Jorman suosikki.
Pidän Jorma Uotisesta, mutta ei ole ammattimaista touhua tuollainen. Vaikka ei pitäisi jostain, niin sitä ei saa näyttää, eikä sen perusteella arvostella.
Munkin mielestä Jormasta näkee selkeästi kun ei pidä jostain henkilöstä. Tulee heti hyvin tyly ja ikävä ja tälläiset asiat eivät saisi koskaan näkyä tuomaroinnissa. Jossain aiemman kauden keskustelussa joku myös sanoi että Jorma tykkää aina nuorista ja/tai hyvännäköisistä pareista ja on heille huomattavasti suopeampi. Senkin kyllä huomaa.
Rehellisyyden nimissä olen kyllä miettinyt että mitä tanssinopettaja Marko on tuolla muu
Onko Uotinen jo liian puolueellinen?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten Sara Siipolan tanssi oli pelkkää nostettavana olemista.
Ei ollut ehtinyt muuta oppia. Rumba on vaikea! Toivotaan parempaa suoritusta seuraavassa tanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä olen kyllä miettinyt että mitä tanssinopettaja Marko on tuolla muu
Pipalla on tuollainen matala määräilevä puhetyyli mikä varmasti herättää ärtymystä uotisessa.
Mun top 3 Kiia ja Marko, Katri ja Johannes sekä Paulus ja Liisa. Kolme huonointa Pippa ja Marko, Sara ja Jurza sekä Kristiina ja Sami. Harmi että Jurza sai niin huonon parin, sillä tykkään hänestä opettajana ja tanssijana, mutta tulevat nyt kyllä putoamaan ensimmäisten joukossa. Liian puolesta taas olen todella onnellinen, että sai niin hyvän parin Mikan jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Nonii, kaksi paria jotka ainakin finaalissa Mira ja Anssi, Katri ja Johannes. Päivänselvä juttu. En ymmärrä miten voi olla niin kankeita naisia kuin nämä Pippa,Kristiina,Sara, ei siis mitään notkeutta tanssiin , todella puupökkelöitä.
Toivottavasti Mörkö ja Lakko pääsisivät myös pitkälle, he onnistuivat myös hyvin tansseissa.
Onpa kuumia miehiä! Anssi, Johannes,Paulus, Marko.
Sulaa se sokeri mummonkin suussa.
Mä olen just sellainen syntymäjäykkis ja onneton heittäytyjä, että olisin todella surkea kanki. Ja se tuntuu hirveältä, kun käsketään vaan heittäytyä. Kun se ei istu omaan fiilikseen yhtään, ja sitä varmasti vaan näyttää koomiselta, yrittäessään niin kovasti. Kerran oltiin työporukalla baarissa ja minäkin sitten menin tanssimaan muiden mukana, kerrankin. Mielestäni heittäydyin ja jorasin hyvinkin riehakkaasti siinä ringissä. No, eräs jurrinen mies tuli kommentoimaan mulle, että "relaisit vähän". 😳 Poistuin vessaan itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Försti osaa laulaa kauniistikin. Kiia ja Marko ihana pari samoin kuin Liisa ja Paulus. Sami Heleniuksesta ja Mikko Ahdista myös olen tykännyt.
Liisa ja Paulus ovat ulkoisesti ehkä se kaunein pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Siipolan osuus oli outo, ei tanssinut vaan pyöritettiin ympäri ja näytti siltä kuin olisi ollut koko ajan pyörällä päästään. Oliko huono päivä ettei jaksanut olla jaloillaan?
Näytti vähän siltä kuin olisi ottanut pari Diapamia ja ollut silti totaalisen kauhuissaan. Kävi vähän sääliksi. Ei tämä niin vakavaa Sara! Olet aivan yhtä ihana, vaikket aina olekaan se kympin tyttö!
Mietin kanssa että oliko tapahtunut jotain ennen tanssia. Tanssi oli niin outo ja välillä vaikutti improvisoidulta. Luulin jossain vaiheessa että Sara unohti askeleet ja heittivät vain väliin mitä keksivät. Tanssin jälkeen Ernestin luona myös joku kilpailija häntä rohkaisevasti taputti käsivarteen.
Ramppikuume saanut yliotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes pitää saada johonkin englantilaiseen Bronten sisarusten romaaniin pohjautuvaan leffaan! Herra tihkuu pelkkää romantiikkaa.
Ei. Johannes pitää saada tänne tanssimaan minun kanssa.
Johanneksen tanssi oli taidetta. Muutenkin Johannes vaikuttaa todella mukavalta ja aidolta ihmiseltä. Kaikki näyttelijät ei ole kovin mukavia, mutta Johannes vaikuttaa hyvin ystävälliseltä sielulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan Pipalla keskityttyä liikaa ulkoisiin asioihin. Tietää näyttävänsä upealta, niin meni enemmän näyttäytymiseksi, tyyliin "tässä mä nyt olen". Ei mitään ajatusta tai tunnetta mukana ikävä kyllä.
Mikä se ihan lopussa nähty naamanvääntely oikein oli? Joku instabeiben matkiminen??
Jennifer Lopezia leikki. Tai siltä ainakin näytti mun silmään.
Vaikka tanssi olisi kankeaa, niin kaikki ovat olleet kuitenkin sen verran rohkeita että mukaan lähtivät. Vaikka ei ole helppoa olla arvostelun kohteena. Toivottavasti osallistujat nauttivat matkasta, vaikka pudotus olisi pian.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän niukkoja, tiukkoja ja paljastavia asuja taas naisilla.
Ei se haittaa. Nyt oli sitäpaitsi kivasti myös mieskomeutta esillä, kun miehilläkin näkyi paljasta pintaa, lihaksikkaita käsivarsia ja karvaisia rintoja.
Pippa on kyllä kauden huumorihahmo. Niin jäykkää "tanssia". Miraa lähinnä vietiin, mutta pärjäsi ihan ok. Johannes ja Katri oli 😍 toivottavasti voittavat.
Mitä formaattiin tulee niin ihmettelen miksi kaikki tanssivat ihan eri tansseja? Vaikeaa vertailla. Loppu "jammailu" oli todella kiusallista katsottavaa! Näinkö oli Vapun oma päätös lähteä vai tuliko tuotannolta viestiä? Kyllä siitä viimeisestä kaudesta kuitattiin, jos jatkuu joka jaksossa niin alkaa vaikuttaa kettuilulta. Miksi edes ilmoitti etukäteen? Olisi ilmoittanut kauden viimeisen jakson päätteeksi että tämä oli tässä. Nyt menee ihan vitsiksi koko homma. Eikä siinä edes vaikuttanut olevan mitään hauskaa. Vappu vaikutti todella totiselta tänään.