Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7750)
Ja toinen tanssija parhaasta päästä tippui :( kun näin Arja Korisevan, tiesin että vanhempi ikäpolvi äänestää.
Olisi kivempi jos äänestäjäkunta olisi monimuotoista, nyt se taitaa koostua enimmäkseen ihmisistä jotka ei itse musikaalisia, ja jotka iäkkäämpiä ja jotka äänestävät lempijulkkistaan vuosien takaa.. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisö on näköjään aika konservatiivista, kun eivät halua same sex -pareja 😁
Ei näitä mikään yleisö ole valinnut :D Miten olisi voinut, kun ei vielä hetki sitten edes tiedetty, ketkä ovat jatkossa :D
Iltapäivälehdissä tuokin oli selitetty. Kun putoajat selvisivät, yleisön äänestys tuloksista vähennettiin heidän saamansa äänet ja näin muodostuivat nyt kuullut parit.
Ihan sairas tää ketju. Olispa hauskaa, jos kaikki nää kommentoijien kommentit julkaistais jossain nimen ja naamankuvan kanssa. =D
Vierailija kirjoitti:
Kiia saa kokea paulin taikakaulimen :p
Olen kade. Kia vaihtaa komeasta miehestä toiseen komeaan.
Vierailija kirjoitti:
Liika itsevarmuus paistoi Tinzestä läpi, liekö yksi syy pudotukseen.
Mun mielestä se on symppis. Mukavan oloinen tyyppi, jonka tanssia olisi katsonut pitempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Johannes ja Katri kisan toinen hyvä pari Kastanjan ja Lakon kanssa.
Nämä kaksi kisaavat sitten finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Kamera näyttää välillä yleiseen esim Paluksen kohdalla arvonnassa näytettiin hattupäistä miestä onko hän Pauluksen puoliso ?
Tai tunnistaako joku Marko Anttilan vaimon yleisössä ?
Pauluksen puoliso on ihan nainen. Hänet esiteltiin yleisöstä siinä jaksossa, jossa oli henkilökohtaiset tarinat. Ei siis nimeltä mainittu, mutta Paulus sanoi, että puoliso on yleisössä ja siellä vilkutteli vaaleatukkainen nainen. Uskoisin kyllä tunnistavani myös Anttilan vaimon, jos kuviin osuu.
Vierailija kirjoitti:
Minna oli väsyneen näköinen.
No mikäs ihme se on? Huomenna herätys neljän jälkeen ja moneltakohan on tänä iltana unessa? Varmaan on vielä väsyneempi huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Kastanja ja johannes.. hmm.
Miten niin hmm? Positiivinen hmm vai epäröivä hmm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä mikään yleisö ole valinnut :D Miten olisi voinut, kun ei vielä hetki sitten edes tiedetty, ketkä ovat jatkossa :D
Minä, kävin ainakin TTK soveluksessa äänestämässä mieleiseni parit viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vautsi, eka kymppirivi!! Noiden pisteiden jälkeen olis vaikea mennä esittään oma tanssi..
No Minnalle tietysti kymppirivi kävelystä ja helman heiluttelusta. Saisi pudota pois, on kaukana muiden tasoista.
Kyllä öljytankkeri vetää päätyyn asti! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Katri ja Lakko. Komiaa tanssia luvassa!
Sitä nähdään varmasti myös Kastanjalta ja Johannekselta, kuitenkin kysymyksessä kaksi parasta paria, ainakin minun mielestä👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdissä tuokin oli selitetty. Kun putoajat selvisivät, yleisön äänestys tuloksista vähennettiin heidän saamansa äänet ja näin muodostuivat nyt kuullut parit.
Kaikkea sinäkin, lapsipieni, uskot :D
Keski-ikäiset naiset äänestävät nuoret naiset ulos. Ja Mikon.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä nyt taas, mä en kestä. Miten Pippa voi vieläkin jatkaa tuolla.
Miten Minna voi jatkaa tuolla? RadioNovan ja MTVn äänillä.
Vierailija kirjoitti:
Kamera näyttää välillä yleiseen esim Paluksen kohdalla arvonnassa näytettiin hattupäistä miestä onko hän Pauluksen puoliso ?
Tai tunnistaako joku Marko Anttilan vaimon yleisössä ?
Paulus seurustelee ihan naisen kanssa. Tunnistaisin Marko Anttilan vaimon yleisöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi valmentaja-Marko parkaa!! 😱
Markohan on pläski itsekin.
Laihtunut on. Pippa oli karjunu makelle et avaria tulee jos et antabusta ota kisojen ajaksi.
Pippa meni taas lääkäreiden äänillä jatkoon. Se tanssi oli edelleen ihan kamalaa katsottavaa. Pipan temperemantti sopi kyllä tangoon, äkkipikaisuus ja päällepäsmäryys.
Johannes ja Kastanja ovat kyllä näyttävä pari. Aistin sutinaa?
Mua harmittaa, kun Samille tuli pariksi Pippa. Upea opettaja. Toisaalta, jos hän laittaa kaikki opit peliin ja Pippakin tanssii.