Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7790)
Onko palstalaisille mieluista, jos Anssi saisi pestin uutena juontajana?
Työkseen tanssiva ei saa olla amatöörien kanssa kilpailemassa. Pitäisi olla itsestäänselvää.
Tässä mun ehdotus parinvaihtoviikolle:
Paulus ja Katri
Johannes ja Kastanja
Marko ja Liisa
Pippa ja Mikko
Kristiina ja Valtteri
Minna ja Sami
Lakko ja Kia
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun ehdotus parinvaihtoviikolle:
Paulus ja Katri
Johannes ja Kastanja
Marko ja Liisa
Pippa ja Mikko
Kristiina ja Valtteri
Minna ja Sami
Lakko ja Kia
Niin ja Tinze ja Marko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haapalainen on minunkin suosikki tuomareista. Puhuu paljon mutta asiaa. Mielestäni hän on myös suvaitsevin ja huumorintajuinen. Osaa valita sanat niin ettei loukkaa. Hieno mies. Voisivat nämä tuomarit joskus tanssia itsekin.
Olisi tosiaan hauska nähdä tuomarit parketilla
Et siis ole katsonut ohjelmaa kovinkaan kauan tai tarkasti?
Vierailija kirjoitti:
EI TODELLAKAAN! Hän on ammattitanssija eikä amnattijuontaja. Miksi hän edes kuvittelee osaavansa juontaa??
Uotisen jorma taitaa aika löysä olla?
Vierailija kirjoitti:
Olisi ainakin minulle, Anssihan on ihana.🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haapalainen on minunkin suosikki tuomareista. Puhuu paljon mutta asiaa. Mielestäni hän on myös suvaitsevin ja huumorintajuinen. Osaa valita sanat niin ettei loukkaa. Hieno mies. Voisivat nämä tuomarit joskus tanssia itsekin.
Olisi tosiaan hauska nähdä tuomarit parketilla
Et siis ole katsonut ohjelmaa kovinkaan kauan tai tarkasti?
Muistan tuon Helena Ahti-Hallbergin tanssin. Silloinhan oli juttua, että hän ei ollut esiintynyt pitkään aikaan julkisesti tai televisiossa ja oli esitystä varten pudottanut painoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ihmetteli joskus kun ihmiset eivät lähesty häntä romanttisessa mielessä.Jormasta voi saada käsityksen että hän on niin älykäs kultturelli ettei ihmiset uskalla lähestyä. Jorma on kyllä ihan mukava henkilö.
Minkäköhänlaiset ihmiset ovat Jorman tyyppiä? Varmaan ainakin sivistynyt ja kulturelli.
Ei kannata ainakaan omistaa muumimukeja. Ne on Jorman kauhistus.
Voi harmi. Kaikki tykkää muumeista.Nyt ihmetyttää
Minä INHOAN muumeja 🤮
minä en inhoa, mutta en tykkääkään
Vierailija kirjoitti:
Työkseen tanssiva ei saa olla amatöörien kanssa kilpailemassa. Pitäisi olla itsestäänselvää.
Et ole tainnut kuulla pro-am luokista?
Professional & amateur kilpailee yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI TODELLAKAAN! Hän on ammattitanssija eikä amnattijuontaja. Miksi hän edes kuvittelee osaavansa juontaa??
📢 On järjestettävä yleisöäänestys juontajaehdokkaiden kesken!
Harmi jos Anssin tanssinopettajapesti menetettäisiin. Haluan nähdä häntä tanssimassa, en juontajana. Ihmettelen, et hän itse siihen haluaisi! Vaihtaa nyt tanssimisen juontamiseen. Voi luoja sentään!
Vierailija kirjoitti:
Tyrkky Tinze sais pudota.
Tinze tanssii huomattavasti paremmin kuin esim. Kuukka joka vain hiippailee ponnettomasti. Mutta kansa äänestää omilla kriteereillään, eivätkä ne välttämättä liity itse tanssimiseen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ihmetteli joskus kun ihmiset eivät lähesty häntä romanttisessa mielessä.Jormasta voi saada käsityksen että hän on niin älykäs kultturelli ettei ihmiset uskalla lähestyä. Jorma on kyllä ihan mukava henkilö.
Minkäköhänlaiset ihmiset ovat Jorman tyyppiä? Varmaan ainakin sivistynyt ja kulturelli.
Ei kannata ainakaan omistaa muumimukeja. Ne on Jorman kauhistus.
Voi harmi. Kaikki tykkää muumeista.Nyt ihmetyttää
Minä, 63-vuotias nainen, en ole katsonut yhtään Muumi-sarjaa enkä lukenut Muumi-kirjoja. Inhoan Muumimukeja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle se sopisi hyvin. Anssi voisi olla hyvä juontaja. Tuskin ainakaan lässyttäisi kuten Ernest.
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos Anssin tanssinopettajapesti menetettäisiin. Haluan nähdä häntä tanssimassa, en juontajana. Ihmettelen, et hän itse siihen haluaisi! Vaihtaa nyt tanssimisen juontamiseen. Voi luoja sentään!
Anssihan toimii nyt jo juontajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssihan toimii nyt jo juontajana.
Anssi on komea mies, tykkään.
Minä olen jo lopettanut siinä vaiheessa kun tanssi muuttui akrobatiaksi.