Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6208)
Vierailija kirjoitti:
Vapulla oli hieno tyyli tänään 😍
Niin oli, se edellinen sininen rouvamekko antoi ikälisää 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tinze on kyllä lahjakas ja notkea tanssija. Pidin häntä aivottomana per zeen heiluttajana, mutta vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä. Hänen parinsa on myös ihana. Sopivat hyvin kemioiltaan toisilleen. Ehkä jopa voittajapariainesta?!?
Tinze tanzii voittoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä. Samahan se on mihin päin kukin on kallellaan. Mutta kun julkisuudessa on ollut uutisia hänen naisasioistaan, niin ihmettelin vaan mihin perustuu tuo, että taitaa olla miehiin päin, kun itse en sellaisia uutisia ole nähnyt.
Kaikki ei lue tuollaisia uutisia. Minä en ainakaan tiedä tämän Johanneksen elämästä yhtään mitään. En ollut rehellisyyden nimissä edes kuuullut hänestä aiemmin. Miehiin päin kallistelu oli puhdas veikkaus. Jotenkin tuli hänestä sellainen vaikutelma. Käytin tarkoituksella sanaa "taitaa", koska en tiedä, miten asia oikeasti on.
t. se, joka alunperin kommentoi asiaa
Ärsyttää, että herkät, suloiset ja taiteelliset miehet mielletään monesti homoiksi. Heteromiehetkin voivat olla herkkiä, ja suloisia. Se ei homoksi tee.
Ei ni, heteromies on aina mies.
Rumia kommentteja Minnan painosta, hän kuitenkin liikkuu naisellisen pehmeästi. Nautin katselusta enemmän kuin akrobatti-esityksistä, ne kuuluvat sirkukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssihan hikoili mm.kuin hevonen samoin Tinze, yhdessä jaksossa jopa tukan punainen väri valui otsalle. Kyllä tuo studio on ihan hemmetin kuuma. Kaikille.
No tämä. Valtterilla usein myös naama ihan märkänä tanssin jälkeen. Jännästi tämä Minnasta pakkomielteen itselleen kehittänyt ei näitä huomaa ollenkaan.
Eri asia kun nämä tanssittajat veivaavat ja nostelevat naisia
Tämä kommentoija on hyvin tunnistettavissa, koska laittaa joka kappaleen alkuun useita välilyöntejä. Lieneekö peruskoulu jäänyt kesken?
Ja hän haukkuu lähinnä Minnaa ja Tinzeä, mutta miten on oman tanssitaidon laita? Ehkä tämä kommentoija on elämäänsä pettynyt su
Sinä elämääsi pettynyt surkimus, lopeta kommentoijien solvaaminen. Sivistynyt käytös ei näköjään tule koulutuksen mukana.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se homo ei enää hillu siellä parketilla, hirveetä oli katsoa.
Voitko jo vastata kun kysyn, että miksi katsot, jos tulee noin hirveä olo? Katsomatta voi olla, kukaan ei pakota sinua, voit mennä tekemään voileipää ja syödä sen kaikessa rauhassa ja palata sitten ruudun ääreen kun ei enää sitä kauheutta tule, vaan on pari vaihtunut parketilla.
Kerrotko minulle kun olen tästä ihan hirveän ihmeissäni: miksi pakotat itsesi katsomaan näitä hirveyksiä? Oletko hakenut apua ongelmaasi? Olen huolissani sinusta.
Typerää, että Tinze sai ottaa kaveriköörinsä sinne mukaan. Ja tietysti kehumaan häntä maasta taivaisiin Erkun erkkerissä. Tinze seuraavaksi pihalle!
Vierailija kirjoitti:
Kylläse heikoin oli taas Pippa ja samaa mieltä oli myös tuomarit. Ei vaan opi jotkut ollenkaan tanssimaan.
Lääkäreillä on enemmän rahaa äänestää kuin h0m0illa...
Mikkoa oli selvästi käsketty rauhoittumaan. Ylivilkkaus oli poissa.
Vierailija kirjoitti:
Typerää, että Tinze sai ottaa kaveriköörinsä sinne mukaan. Ja tietysti kehumaan häntä maasta taivaisiin Erkun erkkerissä. Tinze seuraavaksi pihalle!
Ei Tinzeä pihalle, hän on niin iloinen. Mutta kaverikööri oli kyllä turha, olisivat edes olleet sambavaatteissa, mutta ei, mustavalkoiset alusasut päällä.
Paulus ottaa ensi kerralla joukon hyvännäköisiä fudispelaajia tanssilattialle, vaikka punnertamaan, niin ei taatusti putoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläse heikoin oli taas Pippa ja samaa mieltä oli myös tuomarit. Ei vaan opi jotkut ollenkaan tanssimaan.
Pipan tanssi ei ollut sen huonompi kuin muillakaan paria tähtiparia lukuun ottamatta. Tuomareilla outo antipatia häntä kohtaan. Minnaa silitellään höyhenellä ja amatöörikin näki, että esim. Mörkö Anttila oli oppinut askeleet, mutta ei viikossa ollut ehtinyt niitä sisäistää, vaan ne olivat irrallisia suorituksia.
Oli se. Karmeaa katsottavaa, kun joka askeleella tökkäsi. Eikö se osaa edes kävellä sulavasti (kuten Minna)?
Tietynlainen kammo olisi hyvä diagnostisoida, niin että kammottomat osaisivat ymmärtäen ja huolehtivasti suhtautua kammoisiin. Julistan nimityskilpailun alkaneeksi. Kuka keksii näille jonkin nasevan ja iskevän diagnoosin?
Sen jälkeen voimme jatkaa huoletonta ja kammotonta elämäämme, kun tiedämme että heidät on diagnostisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka Haapalainen on aina asiallinen. Tykkään siitä tyylistä. Helena ja Jorma saattavat joskus potkia yli aisojen, mutta Jukka gentlemanni ei koskaan. Hyvä Jukka! Pidä tuo.
Jukan selittelyt Pipan seksikkyydestä, joka ei ole seksikkyyttä herätti kyllä myötähäpeää. Kaveri melkein puhui itsensä pussiin, kun yritti saada mustaa valkoiseksi. Ei ole tarkoitus, että tuomarti vain kehuvat, vaan kriittistäkin palautetta kuuluu antaa. Siitä oppii.
Minä käsitin Jukan puheet ihan toisin. Pippa puhui insertissä, miten pitää saada seksikkyys esiin ja sitä ja tätä. Ja Jukka selitti, ettei se ole mikään rooli, vaan lattarimaissa ovat sitä luontaisesti, ilman halpamaisuutta tai rooleja. Ei mun mielestä tarttunut muuta kuin Pipan kommenttiin, ei kommentoinut _häntä_ ihmisenä.
Juuri näin minäkin Jukan puheet käsitin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Mikko omalla esiintymisellään on pilannut koko kilpailun, joten o i k e i n hyvä, että putosi.
Kyllä. Mikko vei tilan kaikilta muilta kilpailijoilta. "Minä, minä, minun tanssini, minä tunnen, minä haluan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä. Samahan se on mihin päin kukin on kallellaan. Mutta kun julkisuudessa on ollut uutisia hänen naisasioistaan, niin ihmettelin vaan mihin perustuu tuo, että taitaa olla miehiin päin, kun itse en sellaisia uutisia ole nähnyt.
Kaikki ei lue tuollaisia uutisia. Minä en ainakaan tiedä tämän Johanneksen elämästä yhtään mitään. En ollut rehellisyyden nimissä edes kuuullut hänestä aiemmin. Miehiin päin kallistelu oli puhdas veikkaus. Jotenkin tuli hänestä sellainen vaikutelma. Käytin tarkoituksella sanaa "taitaa", koska en tiedä, miten asia oikeasti on.
t. se, joka alunperin kommentoi asiaa
Ärsyttää, että herkät, suloiset ja taiteelliset miehet mielletään monesti homoiksi. Heteromiehetkin voivat olla herkkiä, ja suloisia.
Heteromies joka nimittelee toisia miehiä on itse asiassa viisivuotiaan tasolla oleva lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, käykää nyt ihmeessä katsomassa kotimaisia elokuvia. Olette ihan pudokkaita.
Mitä kummallista siinä on, että kaikki eivät pidä suomalaisista elokuvista - tai elokuvista yleensäkään. En ole viitenä viime vuotena katsonut yhtään elokuvaa edes televisiosta. Minua elokuvat eivät kiinnosta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minna saa varmaan paljon myötätuntoääniä lihavilta naisilata ja heitähän Suomessa riittää.
Vatsamus Maximus
Itse asiassa en tykkää hänen tanssistaan itsekin lihavana naisena. En näe mitään liikettä vartalossa, vaikka sievästi sipsuttaakin Mikon perässä. Ja se eilinen keltainen kolttu oli ihan hirveä. Puvustamo ei selvästikään osaa pukea lihavaa naista. Mutta jännä on seurata Pipan kiinteytymistä ja Minnan sulamista.
Heteromies joka nimittelee toisia miehiä on viisivuotiaan tasolle jäänyt lapsi.
Pipan tanssi ei ollut sen huonompi kuin muillakaan paria tähtiparia lukuun ottamatta. Tuomareilla outo antipatia häntä kohtaan. Minnaa silitellään höyhenellä ja amatöörikin näki, että esim. Mörkö Anttila oli oppinut askeleet, mutta ei viikossa ollut ehtinyt niitä sisäistää, vaan ne olivat irrallisia suorituksia.