Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6140)
Vierailija kirjoitti:
Tinze ei ole ihana, mielestäni. Väärässä kisassa, sitäpaitsi.
Missä kisassa pitäisi olla?
Ymmärrän, että Pippa on myös ammattiesiintyjä ja ammatti-ihminen, mutta tuo leveä tekohymy vitivalkoisine hampaineen putoamisuhan alla on jotenkin outo. Ja koko ajan virne päällä kommentoi jotain naapuriparille, kun odottivat tulosta. Ei tarvii olla niin hiton tekopirteä ja reipas! Varsinkaan kun on tippumassa. Saa jännittää ja näyttää tunteensa!
Vierailija kirjoitti:
Em ymmärrä tota Pauluksen hehkutusta. Ei mitään karismaa, tasapaksu suomalainen vaalea mies. Hirveä parta. Pökkelö.
Paulus on herkku jolla on pilkettä silmäkulmassa. Ja kaiken lisäksi on kehittynyt tanssissa hyvin, kun vertaa ekoihin jaksoihin.
Vierailija kirjoitti:
Em ymmärrä tota Pauluksen hehkutusta. Ei mitään karismaa, tasapaksu suomalainen vaalea mies. Hirveä parta. Pökkelö.
Vaikea se onkaan ymmärtää asioita, kun on noin paha olo kuin sinulla. Silloin ei pysty näkemään missään mitään hyvää eikä varsinkaan ymmärtämään, että on olemassa hyvin monenlaisia mielipiteitä, ei pelkkää "kaikki on paskaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä. Samahan se on mihin päin kukin on kallellaan. Mutta kun julkisuudessa on ollut uutisia hänen naisasioistaan, niin ihmettelin vaan mihin perustuu tuo, että taitaa olla miehiin päin, kun itse en sellaisia uutisia ole nähnyt.
Kaikki ei lue tuollaisia uutisia. Minä en ainakaan tiedä tämän Johanneksen elämästä yhtään mitään. En ollut rehellisyyden nimissä edes kuuullut hänestä aiemmin. Miehiin päin kallistelu oli puhdas veikkaus. Jotenkin tuli hänestä sellainen vaikutelma. Käytin tarkoituksella sanaa "taitaa", koska en tiedä, miten asia oikeasti on.
t. se, joka alunperin kommentoi asiaa
Johannes oli kerrassaan taitava elokuvassa Hetki lyö.
Ja tuntemattomassa sotilaassa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä. Samahan se on mihin päin kukin on kallellaan. Mutta kun julkisuudessa on ollut uutisia hänen naisasioistaan, niin ihmettelin vaan mihin perustuu tuo, että taitaa olla miehiin päin, kun itse en sellaisia uutisia ole nähnyt.
Kaikki ei lue tuollaisia uutisia. Minä en ainakaan tiedä tämän Johanneksen elämästä yhtään mitään. En ollut rehellisyyden nimissä edes kuuullut hänestä aiemmin. Miehiin päin kallistelu oli puhdas veikkaus. Jotenkin tuli hänestä sellainen vaikutelma. Käytin tarkoituksella sanaa "taitaa", koska en tiedä, miten asia oikeasti on.
Ja tuntemattomassa sotilaassa 👍
Puhumattakaan Turon roolista Hevi reissu -elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Pauluksen valttikortti on positiivisuus. Ymmärrän, että sen ymmärtäminen tuottaa sinulle vaikeuksia.
Miten niin ette tiedä Johannes Holopaista? Näytteli Tuntemattomassa sotilaassa Kariluotoa. Mm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. En ole katsonut suomalaisia elokuvia vuosikausiin, joten nämä nuoret näyttelijät ovat minulle täysin tuntemattomia.
sama
Vierailija kirjoitti:
Pippa joutaisi kotiin. Ei viihdearvoa eikä tanssitaitoa.
Enemmän viihdearvoa kuin Minnassa.
Vierailija kirjoitti:
Mira tippui ja meni heti Edel-mainokseen. Jostain täytyy rahaa saada.
Joo. Ensin piti kerätä kohua ns dokumentilleen. No ei onnistunut. Tyhjä jäi käteen TTKssa. Nyt tympeää naamaa ja ääntä mainoksissa. Siis niin selvää että täytyy olla kova rahapula ja seksisyytökset pohjana toivomalleen julkisuudelle. Sori Mirkku, juna meni jo, ja sä jäit assalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ette tiedä Johannes Holopaista? Näytteli Tuntemattomassa sotilaassa Kariluotoa. Mm.
Ainut Tuntematon, jonka olen koskaan katsonut on Edvin Laineen ohjaama versio. Ei tainnut Johannes olla siinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus on herkku jolla on pilkettä silmäkulmassa. Ja kaiken lisäksi on kehittynyt tanssissa hyvin, kun vertaa ekoihin jaksoihin.
Mä lähtisin Pauluksen mukaan, vaikkei erottaisi vasenta jalkaa oikeasta. Ihana mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. En ole katsonut suomalaisia elokuvia vuosikausiin, joten nämä nuoret näyttelijät ovat minulle täysin tuntemattomia.
sama
Täällä toinen samanlainen. En katso suomalaisia elokuvia, nuoremmat näyttelijät ovat tuttuja vain juorupalstoilta tai TV-kilpailuista.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että Pippa on myös ammattiesiintyjä ja ammatti-ihminen, mutta tuo leveä tekohymy vitivalkoisine hampaineen putoamisuhan alla on jotenkin outo. Ja koko ajan virne päällä kommentoi jotain naapuriparille, kun odottivat tulosta. Ei tarvii olla niin hiton tekopirteä ja reipas! Varsinkaan kun on tippumassa. Saa jännittää ja näyttää tunteensa!
Huonoin tanssija ja ärsyttävin persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka Haapalainen on aina asiallinen. Tykkään siitä tyylistä. Helena ja Jorma saattavat joskus potkia yli aisojen, mutta Jukka gentlemanni ei koskaan. Hyvä Jukka! Pidä tuo.
Jukan selittelyt Pipan seksikkyydestä, joka ei ole seksikkyyttä herätti kyllä myötähäpeää. Kaveri melkein puhui itsensä pussiin, kun yritti saada mustaa valkoiseksi. Ei ole tarkoitus, että tuomarti vain kehuvat, vaan kriittistäkin palautetta kuuluu antaa. Siitä oppii.
Minä käsitin Jukan puheet ihan toisin. Pippa puhui insertissä, miten pitää saada seksikkyys esiin ja sitä ja tätä. Ja Jukka selitti, ettei se ole mikään rooli, vaan lattarimaissa ovat sitä luontaisesti, ilman halpamaisuutta tai rooleja. Ei mun mielestä tarttunut muuta kuin Pipan kommenttiin, ei kommentoinut _häntä_ ihmisenä.
Olen myös ihmetellyt Markon saamaa tylytystä. Tämä ei ole ensimmäinen kausi kun tuomarit ovat oudon negatiivisia hänen kohdallaan. Ei vaikuta reilulta, ei. Lähinnä v.tuttaa Markon puolesta.
Tosin Elstelän kanssa tanssiessaan tuomarit suitsuttivat paria kerta toisensa jälkeen, vaikka mielestäni olisivat saaneet tippua jo paljon aiemmin.
Marko osasi silloinkin tietysti tanssia upeasti, kun Elstelä taas keräsi pisteitä lähinnä teatraalisuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut Tuntematon, jonka olen koskaan katsonut on Edvin Laineen ohjaama versio. Ei tainnut Johannes olla siinä mukana.
Eihän se meidän vika ole jos sinä et seuraa aikaasi.
Tämä Mikko omalla esiintymisellään on pilannut koko kilpailun, joten o i k e i n hyvä, että putosi.