Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5335)
Joko Paleface kommentoinut Miran pudottamisesta?
Luulenpa, että Sarasvuo ei olisi voittanut, mikäli Niklas Hagman olisi pystynyt jatkamaan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että Sarasvuo ei olisi voittanut, mikäli Niklas Hagman olisi pystynyt jatkamaan loppuun asti.
Luulisi muutenkin Sarasvuon rouvaa hävettävän moinen "voitto". Polvet koukussa jähmeästi liikkuva tyyppi voittoon miehensä rahoilla. Hip huraa.
Ihan oikea pari putosi, tai ainakin Mira. Ihmeelliset akrobaattiset nostot ym teki tanssista ikävää katseltavaa. Onnittelut äänestäjille, itse en ole koskaan äänestänyt mutta nyt minut valloitti Mörkö, esitys oli super-hieno ja taidan jatkossa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuulkaas pysty enää edes katsomaan, kun ohjelmassa suurimmat aplodit ja suosionosoitukset tulevat parille ohjelmassa jo kliseiksi muuttuneet nostot, heitot ja lennätykset. Mielestäni ne pilaavat tanssin. Ehkä tekevät siitä taidetta, mutta mieluummin katsoisin ihan rehellistä lava- tai kilpatanssia. Siksi valintani on tämän kauden alusta asti ollut nelonen ja Selviytyjät.
Tämä on viihdeohjelma ja on hauskaa, kun esitykset ovat monimuotoisia. Jos joka jaksossa kaikki "tanssisivat" kuin Kuukka niin katsojaluvut romahtaisivat samantien. Seinäjoen Tangomarkkinat ovat erikseen.
Lyttäät tangomarkkinoita. 🙄 Sinne menee osaavia tanssijoita ympäri maata
Vierailija kirjoitti:
Sarasvuo olisi todennäköisesti vaan laittanut enemmän rahaa äänestykseen. Eihän se eukko osannut tanssia kuin korkeintaan valssia
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Anssi olivat jotenkin ylimielisiä,varmaan osaltaan ensimmäisen tanssin hehkutuksen jälkeen.
Miran naamasta näki että huonot kommentit tanssista eivät olleet mieluisia,yleisö vaistoaa tämän herkästi
Pudottu tanssi oli nimeltään tango, mutta tangoa ei näkynyt tanssissa eikä kuulunut musiikissa. Sitä ei tuomaritkaan huomanneet. Hyvät pisteet tuli.
Vierailija kirjoitti:
Joko Paleface kommentoinut Miran pudottamisesta?
Onko tää Paleface se ruttu naama?
T.Skäbä
Vierailija kirjoitti:
Miksi Erkku lässyttää kuin päiväkodissa? Kiva että hän on positiivinen ja ystävällinen, mutta miksi pitää lässyttää.
Hän on luokanopettaja. Lienee siitä omaksunut tuon puhetyylin.
Minna on niin hauska, olen alkanut pitämään hänestä tämän ohjelman myötä
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikea pari putosi, tai ainakin Mira. Ihmeelliset akrobaattiset nostot ym teki tanssista ikävää katseltavaa. Onnittelut äänestäjille, itse en ole koskaan äänestänyt mutta nyt minut valloitti Mörkö, esitys oli super-hieno ja taidan jatkossa äänestää.
Vaikka Mira ei ole tanssinut aikaisemmin kun show tansseja niin aika nopeasti sisäisti näiden tanssien kuviot.
Lisäksi nuo nostot tulivat juuri oikeaan paikkaan mihin kuuluivatkin.
Ei ollut ylimääräisiä nostoja niinkuin alussa oli Laukan ja parinsa kanssa.Laukka kun ei hallinnut yhtään kuvioita niin sitten vaan nosteltiin koko ajan!
Pelkillä ammatti tuomareiden pisteillä Mira olisi vienyt opettajansa kanssa tämän kisan voiton jopa ylivoimaisesti.
Samaa sanoi siskontyttöni joka oli viime vuosituhannen loppupuolella lattareissa parinsa kanssa Suomen terävintä kärkeä.
Jaahas. Siellä on kuulemma ollut ohjelmassa perseiden puristelua ja ankeaa ilmapiiriä. Olishan se pitänyt arvata. Tuomaritkin haukkuu äänestäjiä. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Minna on niin hauska, olen alkanut pitämään hänestä tämän ohjelman myötä
Kuukka on Novan aamuohjelmassa hauskan kuuloinen, mutta TTK:ssa hänen ilmeensä näyttää turhan totiselta. Eikä osaa tanssia, viime sunnuntaina paso doblessa, joka on mahtipontinen tanssi, Kuukka laahusti ja heilutteli toisella kädellään mekon helmaa.
Joutaa pudota pois.
Tykkään Minnasta mutta ihmettelen ponnetonta paso doblea. Ei siihen olisi paljon vaadittu että olisi askeleeseen laittanut jämäkkyyttä. Siitä tuli kyllä aiheesta palautetta tuomareilta.
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Anssi olivat jotenkin ylimielisiä,varmaan osaltaan ensimmäisen tanssin hehkutuksen jälkeen.
Miran naamasta näki että huonot kommentit tanssista eivät olleet mieluisia,yleisö vaistoaa tämän herkästi.
Hyvät tanssit, mutta olen samaa mieltä, että Miran itseriittoisuus varmaan vaikutti. Hän tuli ennen tanssikisan alkua raiskauskertomukseen julkisuuteen. Ajoitus oli ehkä harkittu, myötätuntoa piisas, mutta tähän ei riittänyt.
Tämä on kuitenkin viihdeohjelma. katsojat valitsee oman mieltymyksensä mukaisesti ja se on hyvä tässä. Tykkään esim. Minnasta, tuli kisaan rohkeasti ja osaa tanssiakin hyvin. Toivon menestystä, mutta tosiasiahan on se, että hänen painonsa rajoittaa joitakin liikkeitä. Upeita nostoja ei nähdä, mutta Minna on miellyttävä ihminen.
Viime vuoden voittaja oli hienon tanssimisensa ohessa äärettömän miellyttävä ihminen. HIenoa, kun katsojat saa valita. Mulla ei ole vielä suosikkia.
Kyllä oli upea aloitusnumero tuo Downton Abbey! Miehet niin komeina frakeissaan ja naiset kauniita. Ihana kun Jurzakin oli vielä mukana. Upea esitys, näitä lisää!
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella ei ole ketään mielnkiintoista paria ylitse muiden, tylsä kausi, samat tuomarit, niiden vaihto tois jotain uutta.
Huipputuomarit ovat tanssista MM tasolta
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina Kuukka tanssii nopeatempoista cha cha chaata. Jännityksellä odotetaan!
Varmasti hävettää jo katsoakin, ei pysty niin nopeatempoiseen lajinomaisen tanssin
Varmasti ottavat kaikista hidastempoisemman version
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miran naamasta näki että huonot kommentit tanssista eivät olleet mieluisia,yleisö vaistoaa tämän herkästi.
Hyvät tanssit, mutta olen samaa mieltä, että Miran itseriittoisuus varmaan vaikutti. Hän tuli ennen tanssikisan alkua raiskauskertomukseen julkisuuteen. Ajoitus oli ehkä harkittu, myötätuntoa piisas, mutta tähän ei riittänyt.
Tämä on kuitenkin viihdeohjelma. katsojat valitsee oman mieltymyksensä mukaisesti ja se on hyvä tässä. Tykkään esim. Minnasta, tuli kisaan rohkeasti ja osaa tanssiakin hyvin. Toivon menestystä, mutta tosiasiahan on se, että hänen painonsa rajoittaa joitakin liikkeitä. Upeita nostoja ei nähdä, mutta Minna on miellyttävä ihminen.
Viime vuoden voittaja oli hienon tanssim
Ai Minna tanssii hyvin ? ..😁
Lajia harrastavana olen eri mieltä
Tämä on viihdeohjelma ja on hauskaa, kun esitykset ovat monimuotoisia. Jos joka jaksossa kaikki "tanssisivat" kuin Kuukka niin katsojaluvut romahtaisivat samantien. Seinäjoen Tangomarkkinat ovat erikseen.