Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6517)
Mistä lähtien Tangossakin nostellaan?
(Mira ja Anssi)
Mira liikkuu jalat harallaan askelissa kuin selkävaivainen mummo.
Joku tuossa Miran tanssissa tökkii.
Missä kunnon tangomusiikki? Tuo musiikki oli kamala.
Mira saisi tippua. Järkyttävät silmämeikit ja mikä rokkimusa tangolle.. sekava oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas Minna Kuukalla iso ryijy päällä. Herranjestas kuinka lihava nainen hän on.
Sormella osoittaminen ei auta. Kai sen tiedätte. Jokainen joka lihava tietää vallan hyvin millainen on, eikä kauhistelu ja mollaaminen auta. Ehkä saatte hyvää energiaa itse haukkumisista. Jopa endorfiineja.
Odotan innolla kuinka Ahti nostaa Kuukkaa ilmaan.🤣
Oli ihan ok Miran tanssi, mutta jotenkin ei kuitenkaan sytyttänyt.
Minä tykkään enemmän Vapun bling bling -tyylistä. Nyt ei ole tukka kivasti.
Missä se tango tässä Miran ja Anssin esityksessä on? Edes musiikki ei ollut lähelläkään tangoa.
Olipa Anssin ja Miran esitys sekavaa hosumista.
Tosi outo musiikki ja tango Miralla
On Mira laittanut antiperspiranttia kasvoille kun ei hikoile.
Miran silmämeikistä tuli PMMP vibat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas Minna Kuukalla iso ryijy päällä. Herranjestas kuinka lihava nainen hän on.
Sormella osoittaminen ei auta. Kai sen tiedätte. Jokainen joka lihava tietää vallan hyvin millainen on, eikä kauhistelu ja mollaaminen auta. Ehkä saatte hyvää energiaa itse haukkumisista. Jopa endorfiineja.
Odotan innolla kuinka Ahti nostaa Kuukkaa ilmaan.🤣
Eikö teidän 10-vuotiaiden pitäisi olla jo nukkumassa?
Vierailija kirjoitti:
Missä kunnon tangomusiikki? Tuo musiikki oli kamala.
Rakastan Princeä.
Leffoissa on vaikka mitä tangoja ja noi valitsi tollasen biisin
Anssilla ja Miralla järkyttävä stailaus
Nyt ei Mira oikein loista.