Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3295)
Tuomarit vaihtoon! Uotila voi jatkaa,hyviä,hauskoja kommentteja. Kaksi muuta kyllästyttää. Uusia naamoja toivotaan,Vapunkin tilalle
Nyt kaikki äänestäjät sellainen sopimus, että kukaan ei äänestä tätä Miraa, joka on kaikkea muuta kuin tanssin aloittava. Minua inhottaa tuo Anssille annettu tanssia harrastanut jopa kilpaillut opetettava.
Itse äänestän Mörköä ja Paulusta. He ovat aloittelijoita ja ihania molemmat.
Huh huh. Taas meni yö murehtiessa, että mitä sille Miralle oikein tapahtui pimeässä ja märässä teltassa. Tsemppiä Mira!!
Onko siihen Vapun tilalle pakko ottaa nainen,voisihan se hyvin olla joku mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Maria Veitola hyvä juontaja Vapun tilalle?
Ei missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Maria Veitola hyvä juontaja Vapun tilalle?
Kuka voi ehdottaa Maria Veitolaa tähän, ei ikinä. Lakkaan katsomasta, jos hän menee siihen erikoisine härpäkkeineen ja itsensä esille tuomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Anssi hengästyi omassa tanssissaan sen vuoksi, että hänellä oli niin paljon päällä. Paljetein koristeltu jakku, jonka alla oli pitkähihainen kauluspaita ja pitkät housut. Miralla pari kangassuikaletta ympärillä.
Toppi, pitkät hansikkaat ja housutko ovat "pari kangassuikaletta"? Katsoitko edes vai mussutatko ihan vaan tottumuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippuuko Sara ennen Pippaa?
En usko.
Mira tai euroviisu humppatukka tippuu ekana. Tai Pippa. Tässä kuitenkin kolme ekaa tippujaa.
Pippa on mielestäni vanhentunut naamaltaan mielettömästi laihduttuaan.😒
Mikko Silvennoisesta olen saanut tarpeekseni, täysin turha julkkis. Tuo itseään esiin kuin uhmaikäinen lapsi. Marko Keränen on symppis, Silvennoinen on turha.
Mira voisi keskittyä seksirikosoikeudenkäynteihin ja tulla pois lavalta.
Olen tykännyt Vapusta aina ja arvostanut hänen tyyliään ja taitoaan. Kuka hänen tilalleen, siinäpä kysymys. Itse en kyllä keksi ketä ehdottaisin tai kenet ehdottomasti haluaisin. Miesjuontajan vaihto ei vaikuttanut katsojakokemukseeni mitenkään.
Työpaikkahaastattelussa voisi kenties kysyä että merkitseekö tanssi hakijalle jotakin erityistä. Ehkä kiinnostuksella tanssiin saataisiin tietynlainen ohjelman henkeä nostattava tulokulma juontoihin ja haastatteluihin.
Tanssii tähtien kanssa -ohjelman tarkoitus on saada mahdollisimman paljon katsojia ja nettikommentteja. Siksi ohjelmaan on valittu kankikaikkosia, jättiläinen jolla pikkuinen opettaja, ylipainoinen jne. Näin saadaan paljon puhetta ja paljon katsojia.
Juontajaehdokkaita:
Joanna Kuvaja, on jo maikkarilla aamuteeveessa ja laiha
Anssi Heikkilä on sanonut jossain lehtihaastattelussa et vois ryhtyä juontamaan jotain. Ehkä hän on seuraava juontaja parketilla ja sohvanurkkaan vaihdetaan joku nainen. Anssi tanssijana vois olla hyvä juontaja ttk:hon! Tosin voi olla et suora lähetys ja miljoona katsojaa vaatis alleen vahvan juontajakokemuksen.
En tykänny et Vappu ilmoitti aikeistaan kauden alussa. Vei ilmatilan herruuden kaudesta. Ilmoitus olis voinu tulla joskus ens talvena.
Anitra Ahtola vois tulla juontajaksi. Hänellähän on tanssikoulu ja missitausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisi kyllä tuo amirkhanin klaani ja muut hännystelijät lopettaa tuon säälittävän puolustelun, ainakin tällä palstalla
Ei täällä kukaan puolustele Amirkhania, päinvastoin. Jos ja kun Mira on kerran nostanut asian esille, niin se on selvitettävä oikeusteitse. Ja jos sen kautta todetaan ja tulee todistetuksi Miraan kohdistuva seksuaalinen väkivalta, niin ilman muuta tuomio siitä Amirkhanille. Muussa tapauksessa - niinpä?
Jos jotakin syytetään jostakin, niin asia pitää viedä loppuun asti, eikä jättää ilmaan roikkumasn. Joten jätetään tässä ketjussa tuo asia oikeuslaitokselle ratkaistavaksi. Mikäli siis rikosilmoitus on tehty?
Mutta Mirahan ei ole itse syyttänyt ketään nimeltä? Kertoi dokumentissa tuosta tapahtuneesta mainitse
Syytös roikkuu ilmassa edelleen selvittämättömänä. Viirusilmä viivahuuli Mira tippuu huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit vaihtoon! Uotila voi jatkaa,hyviä,hauskoja kommentteja. Kaksi muuta kyllästyttää. Uusia naamoja toivotaan,Vapunkin tilalle
Kuka Uotila?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki äänestäjät sellainen sopimus, että kukaan ei äänestä tätä Miraa, joka on kaikkea muuta kuin tanssin aloittava. Minua inhottaa tuo Anssille annettu tanssia harrastanut jopa kilpaillut opetettava.
Itse äänestän Mörköä ja Paulusta. He ovat aloittelijoita ja ihania molemmat.
Deal! Mun ääni menee Minnalle!
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Taas meni yö murehtiessa, että mitä sille Miralle oikein tapahtui pimeässä ja märässä teltassa. Tsemppiä Mira!!
Hommaa jo nyt se lääkitys. Sielä ei tapahtunut yhtään mitään, usko.jo.
Onko Marko nyt sitten kärsinyt kehorauhan koskemattomuudesta? Yllä ihmetellään, miksei kehorauha koske pitkiä, niin varmaan annat esimerkkejä kuinka häntä on kiusattu pituudestaan. En minä ole missään väittänyt, että puhuin Markosta.
Mutta kysymykseesi, moni pitkä ihminen kulkee tuolla kadulla niin kuin eivät muita huomaisikaan. Odottavat, että muut väistävät kun itse ovat niin tärkeitä. Tunnettu tosiasia on myös, että pitkiä suositaan työnhaussa ja he saavat parempaa palkkaa, vaikkeivat olisi oikeasti yhtään parempia hakijoita muuten. Tästä on tutkimuksiakin.
Minusta on hieman noloa tulla itkemään, miksei kehorauha koske hoikkia ja pitkiä, ja sen takia pitäisi mukamas olla oikeus pilkata lihavia. Ei yksi vääryys tee toista vääryyttä oikeaksi. Pitkiä ja hoikkia myös kehutaan paljon. Sellaista ei monikaan lihava saa osakseen. Jos saa, niin taas alkaa huuto, ettei koskaan pitäisi lihavaa kehua.