Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (3295)

Vierailija
2421/3295 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi kehorauha  ei koske myös pitkiä tai hoikkia ihmisiä.

Ei lihavallekaan sanota , että ei me sua jakseta nostaa.

Kuinka moni lihava tulee oikeasti sanomaan, että kyllä sinun nyt vaan pitää nostaa minut? Tuskinpa tämä Minna ainakaan vaatii mitään sellaista. Pitkät on sen sijaan aina leuhkimassa olemassaolollaan, ikään kuin olisivat itse valinneet syntyä pitkiksi. 

Mitenkä leuhkii? En ole itse ainakaan moista pistänyt merkille mutta osaat varmaan kertoa, ihan vaan sillä ettet siinä nyt turhaa moista vain väitä. Esim. Mörkö-Marko miten leuhkii?

Onko Marko nyt sitten kärsinyt kehorauhan koskemattomuudesta? Yllä ihmetellään, miksei kehorauha koske pitkiä, niin varmaan annat esimerkkejä kuinka häntä on kiusattu pituudestaan. En minä ole missään väittänyt, että puhuin Markosta. 

Mutta kysymykseesi, moni pitkä ihminen kulkee tuolla kadulla niin kuin eivät muita huomaisikaan. Odottavat, että muut väistävät kun itse ovat niin tärkeitä. Tunnettu tosiasia on myös, että pitkiä suositaan työnhaussa ja he saavat parempaa palkkaa, vaikkeivat olisi oikeasti yhtään parempia hakijoita muuten. Tästä on tutkimuksiakin. 

Minusta on hieman noloa tulla itkemään, miksei kehorauha koske hoikkia ja pitkiä, ja sen takia pitäisi mukamas olla oikeus pilkata lihavia. Ei yksi vääryys tee toista vääryyttä oikeaksi. Pitkiä ja hoikkia myös kehutaan paljon. Sellaista ei monikaan lihava saa osakseen. Jos saa, niin taas alkaa huuto, ettei koskaan pitäisi lihavaa kehua. 

Vierailija
2422/3295 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarit vaihtoon! Uotila voi jatkaa,hyviä,hauskoja kommentteja.              Kaksi muuta kyllästyttää.            Uusia naamoja toivotaan,Vapunkin tilalle                                         

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/3295 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki äänestäjät sellainen sopimus, että kukaan ei äänestä tätä Miraa, joka on kaikkea muuta kuin tanssin aloittava. Minua inhottaa tuo Anssille annettu tanssia harrastanut jopa kilpaillut opetettava.

Itse äänestän Mörköä ja Paulusta. He ovat aloittelijoita ja ihania molemmat. 

Vierailija
2424/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Taas meni yö murehtiessa, että mitä sille Miralle oikein tapahtui pimeässä ja märässä teltassa. Tsemppiä Mira!!

Vierailija
2425/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Maria Veitola hyvä juontaja Vapun tilalle?

Vierailija
2426/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen Vapun tilalle pakko ottaa nainen,voisihan se hyvin olla joku mieskin.

Vierailija
2427/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä. 

Vierailija
2428/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka voi ehdottaa Maria Veitolaa tähän, ei ikinä. Lakkaan katsomasta, jos hän menee siihen erikoisine härpäkkeineen ja itsensä esille tuomiseen.

Vierailija
2429/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Anssi hengästyi omassa tanssissaan sen vuoksi, että hänellä oli niin paljon päällä. Paljetein koristeltu jakku, jonka alla oli pitkähihainen kauluspaita ja pitkät housut. Miralla pari kangassuikaletta ympärillä.

Toppi, pitkät hansikkaat ja housutko ovat "pari kangassuikaletta"? Katsoitko edes vai mussutatko ihan vaan tottumuksesta?

Vierailija
2430/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tippuuko Sara ennen Pippaa?

En usko. 

Mira tai euroviisu humppatukka tippuu ekana. Tai Pippa. Tässä kuitenkin kolme ekaa tippujaa.

Pippa on mielestäni vanhentunut naamaltaan mielettömästi laihduttuaan.😒

Vierailija
2431/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Silvennoisesta olen saanut tarpeekseni, täysin turha julkkis. Tuo itseään esiin kuin uhmaikäinen lapsi. Marko Keränen on symppis, Silvennoinen on turha.

Vierailija
2432/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira voisi keskittyä seksirikosoikeudenkäynteihin ja tulla pois lavalta.

Vierailija
2433/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt Vapusta aina ja arvostanut hänen tyyliään ja taitoaan. Kuka hänen tilalleen, siinäpä kysymys. Itse en kyllä keksi ketä ehdottaisin tai kenet ehdottomasti haluaisin. Miesjuontajan vaihto ei vaikuttanut katsojakokemukseeni mitenkään.

Työpaikkahaastattelussa voisi kenties kysyä että merkitseekö tanssi hakijalle jotakin erityistä. Ehkä kiinnostuksella tanssiin saataisiin tietynlainen ohjelman henkeä nostattava tulokulma juontoihin ja haastatteluihin.

Vierailija
2434/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssii tähtien kanssa -ohjelman tarkoitus on saada mahdollisimman paljon katsojia ja nettikommentteja. Siksi ohjelmaan on valittu kankikaikkosia, jättiläinen jolla pikkuinen opettaja, ylipainoinen jne. Näin saadaan paljon puhetta ja paljon katsojia.

Vierailija
2435/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajaehdokkaita:

Joanna Kuvaja, on jo maikkarilla aamuteeveessa ja laiha

Anssi Heikkilä on sanonut jossain lehtihaastattelussa et vois ryhtyä juontamaan jotain. Ehkä hän on seuraava juontaja parketilla ja sohvanurkkaan vaihdetaan joku nainen. Anssi tanssijana vois olla hyvä juontaja ttk:hon! Tosin voi olla et suora lähetys ja miljoona katsojaa vaatis alleen vahvan juontajakokemuksen.

En tykänny et Vappu ilmoitti aikeistaan kauden alussa. Vei ilmatilan herruuden kaudesta. Ilmoitus olis voinu tulla joskus ens talvena.

Vierailija
2436/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anitra Ahtola vois tulla juontajaksi. Hänellähän on tanssikoulu ja missitausta.

Vierailija
2437/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisi kyllä tuo amirkhanin  klaani  ja muut hännystelijät lopettaa tuon säälittävän puolustelun, ainakin tällä palstalla

Ei täällä kukaan puolustele Amirkhania, päinvastoin. Jos ja kun Mira on kerran nostanut asian esille, niin se on selvitettävä oikeusteitse. Ja jos sen kautta todetaan ja tulee todistetuksi Miraan kohdistuva seksuaalinen väkivalta, niin ilman muuta tuomio siitä Amirkhanille. Muussa tapauksessa - niinpä?

Jos jotakin syytetään jostakin, niin asia pitää viedä loppuun asti, eikä jättää ilmaan roikkumasn. Joten jätetään tässä ketjussa tuo asia oikeuslaitokselle ratkaistavaksi. Mikäli siis rikosilmoitus on tehty?

Mutta Mirahan ei ole itse syyttänyt ketään nimeltä? Kertoi dokumentissa tuosta tapahtuneesta mainitse

Syytös roikkuu ilmassa edelleen selvittämättömänä. Viirusilmä viivahuuli Mira tippuu huomenna.

Vierailija
2438/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomarit vaihtoon! Uotila voi jatkaa,hyviä,hauskoja kommentteja.              Kaksi muuta kyllästyttää.            Uusia naamoja toivotaan,Vapunkin tilalle                                         

Kuka Uotila?

Vierailija
2439/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki äänestäjät sellainen sopimus, että kukaan ei äänestä tätä Miraa, joka on kaikkea muuta kuin tanssin aloittava. Minua inhottaa tuo Anssille annettu tanssia harrastanut jopa kilpaillut opetettava.

Itse äänestän Mörköä ja Paulusta. He ovat aloittelijoita ja ihania molemmat. 

Deal! Mun ääni menee Minnalle!

Vierailija
2440/3295 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Taas meni yö murehtiessa, että mitä sille Miralle oikein tapahtui pimeässä ja märässä teltassa. Tsemppiä Mira!!

Hommaa jo nyt se lääkitys. Sielä ei tapahtunut yhtään mitään, usko.jo.