Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3295)
Jukka Haapalaisen ja Sirpa Suutari-Jääskön tanssikoulu juhli kymmenvuotista taivaltaan.
Katri, Aki ja Kevin - Akilla hyviä ajatuksia vanhemmuudesta ja lasten liikkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ohjelman tuottaja Paula Vesala? :) Mira Luodin paras kaveri?! 🤔
Keksikää nyt lisää - seuraavaksi kai väitetään että Jukka Haapalainen on Miran poikaystävä.
Kylläpä oli Mörkö komea, loistava. 🤩👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Showtanssin kilpailemisesta MM-tasolla on takuulla hyötyä TTK:ssa nopeissa tansseissa.
Hitaissa tanssiasennon löytyminen on haaste samalla tavalla kuin kaikilla muillakin.
Minusta tietyllä tasolla kilpailu tanssissa kuin tanssissa pitäisi olla este TTK:hon pääsylle. Jo SM-taso on liian kova tällaiseen viihdeohjelmaa, saatikka MM-taso.
Kyseessä ei ole tanssikisa vaan viihdeohjelma, joten tarkoitus on saada kaikenlaista pöhinää aikaiseksi. Koko ohjelma on käytännössä yhtä mainoskatkoa ja välillä hiukan tanssahdellaan välissä, tuomarit toistavat samoja repliikkejä ja leikkivät innostunutta samoin kuin tanssinopettajat.
Totta. Tuomarit pitäisi vaihtaa vuosittain samalla kun tanssioppilaatkin vaihtuvat.
Helena Ahti-Hallberg joutaisi ojentelemaan nilkkojaan ja kiertämään vartaloaan muualle. Sama koskee hänen rintojensa esittelyä.
Keksikää nyt lisää - seuraavaksi kai väitetään että Jukka Haapalainen on Miran poikaystävä.
-Katsoppa lopputekstit ensi kerralla!
Vierailija kirjoitti:
Mira voittoon!! En saanut koko yönä unta kun mirtin mitä Mira on joutunut pimeässä ja märässä teltessa kokemaan luolamiehen käsittelyssä.
Suosittelen unilääkettä tai jotain rauhoittavaa, temesta tai trittico vois sopia sulle hyvin.
Mielestäni Mira on harrastanut liikuntaa kauan. Muistanko oikein, jossain ohjelmassa käveli käsillään. Pitää siinäkin kuntoa olla, sitä voi jokainen kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisi kyllä tuo amirkhanin klaani ja muut hännystelijät lopettaa tuon säälittävän puolustelun, ainakin tällä palstalla
Ei täällä kukaan puolustele Amirkhania, päinvastoin. Jos ja kun Mira on kerran nostanut asian esille, niin se on selvitettävä oikeusteitse. Ja jos sen kautta todetaan ja tulee todistetuksi Miraan kohdistuva seksuaalinen väkivalta, niin ilman muuta tuomio siitä Amirkhanille. Muussa tapauksessa - niinpä?
Jos jotakin syytetään jostakin, niin asia pitää viedä loppuun asti, eikä jättää ilmaan roikkumasn. Joten jätetään tässä ketjussa tuo asia oikeuslaitokselle ratkaistavaksi. Mikäli siis rikosilmoitus on tehty?
Mutta Mirahan ei ole itse syyttänyt ketään nimeltä? Kertoi dokumentissa tuosta tapahtuneesta mainitsematta ko. ohjelman tai henkilön nimeä. Hesari sai neloselta ja tuotantoyhtiöltä tiedot ja todisteet siitä mikä ohjelma ja henkilö kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sergey Hilman olis hyvä uus ttk juontaja.
Kas kun ei Cristal Snow 🤣.
Ihan sama kuka kunhan ei Katja Ståhl.
Ei haitraisi jos on Katja. Kuka sitten tulee olemaan kun Jorma totesi jossain, että hänellä on vahva tunne kolmesta ehdokkaasta ja joku heistä tulee olemaan uusi juontaja. Asiasta toiseen, Katja olis tosi luonteva Maajussille morsian ohjelmaan. Ehdottomasti sopivampi kuin Vappu. J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisi kyllä tuo amirkhanin klaani ja muut hännystelijät lopettaa tuon säälittävän puolustelun, ainakin tällä palstalla
Ei täällä kukaan puolustele Amirkhania, päinvastoin. Jos ja kun Mira on kerran nostanut asian esille, niin se on selvitettävä oikeusteitse. Ja jos sen kautta todetaan ja tulee todistetuksi Miraan kohdistuva seksuaalinen väkivalta, niin ilman muuta tuomio siitä Amirkhanille. Muussa tapauksessa - niinpä?
Jos jotakin syytetään jostakin, niin asia pitää viedä loppuun asti, eikä jättää ilmaan roikkumasn. Joten jätetään tässä ketjussa tuo asia oikeuslaitokselle ratkaistavaksi. Mikäli siis rikosilmoitus on tehty?
Mutta Mirahan ei ole itse syyttänyt ketään nimeltä? Kertoi dokumentissa tuosta tapahtuneesta mainitsematta ko. ohjelman tai henkilön nimeä. Hesari sai
Miralla on siis täysi oikeus kertoa kokemuksistaan. Eikä minkäänlaista velvollisuutta viedä asiaa eteenpäin, ellei itse niin halua. Eri asia voisi olla jos olisi maininnut toisen nimeltä, mutta kun ei ole. Mira ei myöskään ole vastuussa siitä mitä ja miten lehdet asiasta kertovat ja sitä penkovat.
Mira saa kertoilla mitä vaan. Siihen ei oo palstalaisilla mitään mukisemista. Fiksut ihmiset ymmärtävät että kaikki julkisuus on hyvästä.
Mira Luoti kommentoi itse:
Iloa ja valoa jokaisen päivään, hän aloittaa.
Julkisesti olen kertonut harrastuksistani, onko se silloin salattu ja pimitetty? Tiesikö tuotanto? Tiesi. Lukekaa kirjoja, Luoti kirjoittaa ja päättää tekstinsä kolmeen sydänemojiin.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011488800.html
Eli turha Jukka Haapalaisenkaan on väittää, ettei tiennyt Miran tanssitaustasta.
Vierailija kirjoitti:
Mira Luoti kommentoi itse:
Iloa ja valoa jokaisen päivään, hän aloittaa.
Julkisesti olen kertonut harrastuksistani, onko se silloin salattu ja pimitetty? Tiesikö tuotanto? Tiesi. Lukekaa kirjoja, Luoti kirjoittaa ja päättää tekstinsä kolmeen sydänemojiin.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011488800.html
Eli turha Jukka Haapalaisenkaan on väittää, ettei tiennyt Miran tanssitaustasta.
Olisi mukava, jos henkilöesittelyssä kilpailijat kertoisivat millainen tanssitausta heillä on, niin että katselijatkin sen tietäisivät. Esim. joku on harrastanut lavatansseja satunnaisesti, joku kansantanhuja, joku sottiisia, joku on nojannut vaan retonkiin ja joku ei ole tanssinut koskaan.
Näistä lähtökohdista tuomarien pitäisi pystyä arvioimaan heidän kehittymisensä kauden edetessä, eikä verrata heitä kanssakilpailijoihin. Vasta semifinaalin arvostelussa heidät pitäisi asettaa samalle viivalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Mirahan ei ole itse syyttänyt ketään nimeltä? Kertoi dokumentissa tuosta tapahtuneesta mainitsematta ko. ohjelman tai henkilön nimeä. Hesari sai
Juuri niin. Syytös roikkuu edelleen ilmassa!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Mira on harrastanut liikuntaa kauan. Muistanko oikein, jossain ohjelmassa käveli käsillään. Pitää siinäkin kuntoa olla, sitä voi jokainen kokeilla.
Tästä tuli muistuma johonkin ohjelmaan, jossa joku heitti täysvoltin taakkepäin suorilta jaloiltaan. En edes muista, oliko TTK vai jokin muu skaba. Joka tapauksessa voltti vei voittoon. Korjatkaa jos olen väärässä. :)
Miten tällaista roskaa kehdataan esittää?
"Näistä lähtökohdista tuomarien pitäisi pystyä arvioimaan heidän kehittymisensä kauden edetessä, eikä verrata heitä kanssakilpailijoihin"
Tuskinpa vertaavat suoraan kehenkään toiseen, kun tanssilajitkin ovat eri. Miksi kuvittelet, etteivät he arvioi kehittymistä kauden aikana?
Vierailija kirjoitti:
"Näistä lähtökohdista tuomarien pitäisi pystyä arvioimaan heidän kehittymisensä kauden edetessä, eikä verrata heitä kanssakilpailijoihin"
Tuskinpa vertaavat suoraan kehenkään toiseen, kun tanssilajitkin ovat eri. Miksi kuvittelet, etteivät he arvioi kehittymistä kauden aikana?
Ei tarvitse kuvitella, kun niiden arvosteluja kuuntelee.
Ei hyvänen aika kun kaikesta nyt pitää löytää jotain moitittavaa - tässäkin halutaan sanoa että hän on ollut puolialasti, varmaan vaatinut että saa esitellä paljasta pintaa, kuten on määrännyt YLEn esittämään sen dokkarin nyt... ei vattu kun ootte naurettavia.
Miten mä olin näkevinäni noista lehtikuvista että ihan pitkät housut oli Miralla jalassa?