Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (14289)

Vierailija
201/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiaskareita joita olen tehnyt Vapun juontojen aikaan:

-tiskikoneen täyttö tai tyhjennys

-pesukoneen täyttö tai tyhjennys

-imurointi (oikein hyvä!)

-koiran pissitys (tähän voi kyllä humpsahtaa jokunen tanssikin, eli siis vähän huono)

-roskiksella tai postilaatikolla käynti (asun maalla, mutten enää katso Maajussille morsianta, syyn varmaan arvaat)

-ruuan valmistus.

Ja kaiken tuon ohella parkuminen vauvapalstalla 7-23. KOVA!

Tykkään kyllä enemmän X:stä. 

Ja silti roikut täällä parkumassa. Voi sua. 

Kumpikohan meistä parkuu?

:DDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
202/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska tämä Katajan superfani, joka vetää itkupotkuraivareita siitä, ettei pingviinitanssi pääse mukaan TTK.hon 

Ai niin! Sen olin unohtanut kokonaan! Katajahan voi sitten aina tanssia meidät katkolle!

Sun tosiaan olisi aika mennä katkolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tämä Katajan superfani, joka vetää itkupotkuraivareita siitä, ettei pingviinitanssi pääse mukaan TTK.hon 

Kataja ei ollut mun idea, mutta komppasin sitä, kun haluan juontajat vaihtoon. Juontajia pitää nimenomaan miettiä parina. Ja mun mielestä Janne ja Kiti oli oikein oiva ehdotus. Mutta voihan joku keksiä jotain vielä freesimpää. Sana on vapaa.

Vierailija
204/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiaskareita joita olen tehnyt Vapun juontojen aikaan:

-tiskikoneen täyttö tai tyhjennys

-pesukoneen täyttö tai tyhjennys

-imurointi (oikein hyvä!)

-koiran pissitys (tähän voi kyllä humpsahtaa jokunen tanssikin, eli siis vähän huono)

-roskiksella tai postilaatikolla käynti (asun maalla, mutten enää katso Maajussille morsianta, syyn varmaan arvaat)

-ruuan valmistus.

Ja kaiken tuon ohella parkuminen vauvapalstalla 7-23. KOVA!

Tykkään kyllä enemmän X:stä. 

Ja silti roikut täällä parkumassa. Voi sua. 

Kumpikohan meistä parkuu?

:DDDDDDDDDDDDDDD

Sinä. Hirveä itkupotkuraivari päällä joka saatanan TTK-kaudella. 

Vierailija
205/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä haluaisi Katajaa ja Kokkosta juontajiksi. Heillä on paikkansa, mutta se ei ole TTK.

Vierailija
206/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin! Sen olin unohtanut kokonaan! Katajahan voi sitten aina tanssia meidät katkolle!

En juo.

Vierailija
207/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Kuukka...onko hän hyvinkin tukemassa kunnossa 

Voi laihtua paljon. Toivottavasti ei loukkaa itseään.

Vierailija
208/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä haluaisi Katajaa ja Kokkosta juontajiksi. Heillä on paikkansa, mutta se ei ole TTK.

Tämä! TTK:ta on jo nyt pilattu ihan liikaa mukahauskoilla höpinöillä. Pääpaino pitäisi olla vanhaan malliin tanssissa ja siihen ei sen enempää Katajalla kuin Kokkosellakaan ole mitään annettavaa. Ennemmin pitäisi juontajien osaltakin palata vanhaan arvokkuuteen, jota Leppilampi ja Kanninen hyvin edustivat. Tyylikkäitä ihmisiä, jotka ymmärtävät paikkansa JUONTAJANA. 

Vierailija
209/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippa näytti tyrmäävältä! piti ihan tarkistaa minkä ikäinen on vaikka ei sillä tietenkään ole väliä, koska myös +50-vuotiaskin voi tosiaankin olla kaunis ja hottis!

Pippa saattaa olla tämän kauden glamour. Osaakohan tanssia?

Vierailija
210/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo.

Ei siihen juomista tarvitakaan. 

Vierailija
211/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä olin siinä käsityksessä, että Pippa Laukka on jo ollut tässä formaatissa?

Vierailija
212/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yksi tv-sarja saa jotkut näin kiihtymään? Tämän(kin) voi jättää katsomatta niin ei verenpaine nouse.

Monta kautta on jätettykin. Toistaa liikaa itseään.

Vierailija
213/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Kuukka...onko hän hyvinkin tukemassa kunnossa 

Voi laihtua paljon. Toivottavasti ei loukkaa itseään.

Kuukka ja Ahti eivät voi ainakaan nostoja tehdä.....

Vierailija
214/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna Kuukka on liian lihava tuohon ohjelmaan. Ei varmasti kunto riitä. Tippunee ensimmäisten joukossa ikävä kyllä

Tai sitten laihtuu takaisin missinmittoihinsa ja yllättää kaikki.

Vierailija
215/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään helppo paikka lähteä selkeästi ylipainoisena tähän formaattiin, kun tietää millaista mulqqua tämä palsta ja some on täynnä. 

Vierailija
216/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän Vapusta, erinomainen juontaja. Samoin Erkku.  

Minäkin pidin 20 vuotta sitten. Mutta kyllästyttää jo se sen huutaminen ja naama. Ollut niin monessa ohjelmassa, että kasvot kuluneet. Osaan jo etukäteen arvata sen TTK-juonnot, kun ne on joka vuosi samat, pareista ja tansseista riippumatta.

Viiimeisen parin vuoden aikana Pimiältä on juonnot takellelleet yhä pahemmin ja pahemmin. 

Vierailija
217/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Kuukka on liian lihava tuohon ohjelmaan. Ei varmasti kunto riitä. Tippunee ensimmäisten joukossa ikävä kyllä

Tai sitten laihtuu takaisin missinmittoihinsa ja yllättää kaikki.

Onko Kuukka ollut joskus missi? 

Vierailija
218/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea varmaan käskenyt Anssia ottaa vähemmän viehättävän parikseen. Tinze olisi Anssille parempi pari. 

Mira on viehättävä ja kaunis!!!

Vierailija
219/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola Odusoga olisi mielenkiintoinen seurattava. Hänhän tanssi aikoinaan ja nykyään on runsaasti pyöristynyt missiajoistaan samoin kuin Minna Kuukka

Vierailija
220/14289 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lola Odusoga olisi mielenkiintoinen seurattava. Hänhän tanssi aikoinaan ja nykyään on runsaasti pyöristynyt missiajoistaan samoin kuin Minna Kuukka

Tuskin on lähdössä formaattiin, kun muutamia vuosia sitten haukkui ohjelman pataluhaksi blogissaan. Sanoi myös saaneensa tarpeeksi kilpatanssista.