Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (982)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulispa TTK taviksille. Tanssii taviksen kanssa.
Ei sitä kukaan viitsisi katsoa. Tähtien kanssa versiossa on se pointti, että ne tähdet edes jollain tasolla tietää.
Minusta olisi ihan mielenkiintoinen.
Olisit ko. formaatin ainut katsoja.
Ja mä toinen. Eikös se ole nykyaikana ihan kelpo luku tv-ohjelman katsojiksi: 2 kpl?
2kpl vs 1,2 miljoonaa? Ootas kun mietin.....
t, Maikkarin ohjelmapäällikkö
Pippa Laukka! Voiko ärsyttävämpää enää olla? Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan viitsisi katsoa. Tähtien kanssa versiossa on se pointti, että ne tähdet edes jollain tasolla tietää.
Ja mä toinen. Eikös se ole nykyaikana ihan kelpo luku tv-ohjelman katsojiksi: 2 kpl?
Ostat sitten taas ulkomailta jonkun formaatin. Mitä sitä mitään itse kehittämään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, ettei nyt ole mukana yhtään kiintiöruskeaa eli ulkomaalaistaustaista? Onko Maikkari hyljännyt woken?
Lakko on puoliksi thaimaalainen. Ruskeutta edustaa Erkku vuodesta toiseen.
Vappu pilaa koko ohjelman. Hän on raskas henkilö itseään täynnä. Pois vaan.
Sanna Marin vois olla mielenkiintoinen osallistuja. Ottaa kaiken aina niin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostat sitten taas ulkomailta jonkun formaatin. Mitä sitä mitään itse kehittämään.
Niinhän minä tein silloin 19v sitten, kun TTK otettiin Maikkarin ohjelmistoon.
Vierailija kirjoitti:
Pippa Laukka! Voiko ärsyttävämpää enää olla? Ei voi.
Mä tykkään Pipasta. Hyvä esikuva fyysisesti. Lukuunottamatta anoreksiataustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
News flash: TTK on ulkomailta ostettu formaatti :D
t. eri
Ymmärtääkö ihmiset taas-sanaa enää?
Niklas Hagman voisi tulla uudestaan takaisin. Harmitti se hänen häviönsä silloin koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö ihmiset taas-sanaa enää?
Mitä ymmärtämistä siinä nyt on? Taas olet täällä jankkaamassa ilman minkäänlaista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Niklas Hagman voisi tulla uudestaan takaisin. Harmitti se hänen häviönsä silloin koronan takia.
Ei voisi. TTK on siitä hyvä formaatti, että ei oteta kerään uusintakierrokselle, vaan aina on uudet tähtioppilaat. Vtuttaa esim. Selvytyijissä, kun kierrätetään samoja naamoja uudestaan ja uudestaan.
TTK Diivat olisi muuten mahtava kausi. Kaikki hermonsa menettäneet superdiivat vaan kisaamaan uudestaan ja pari muuta lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
TTK Diivat olisi muuten mahtava kausi. Kaikki hermonsa menettäneet superdiivat vaan kisaamaan uudestaan ja pari muuta lisäksi.
Mulle tulee mieleen TTK Diivoista, että mukana on tyyliin Niko Saarinen, Henny Harjusola jne.
Mitä enemmän kielletään inhoamasta Vappu Pimiää, sitä enemmän inhoan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän kielletään inhoamasta Vappu Pimiää, sitä enemmän inhoan sitä.
Mun 2v käyttäytyy samalla tavalla kuin sinä.
Laitetaan Vappu juontamaan kaikki maailman TV-ohjelmat. Eihän sillä enää ole väliä, kun ei kukaan katso telkkaria. Onpahan sitten pois somesta, kun ei ehdi TV-töiltään.
Sehän se ongelma hänessä onkin. Teki TTK.stakin jotain Putousta.