Onko sinut adoptoitu??? Olis muutama kysymys!!!
Sain muutama päivä sitten tietää että minulla on veli.Äitini on antanut hänet suoraan synnytyksestä adoptioon,eikä koskaan ole kertonut minulle asiasta. Nyt kun tiedän,haluaisin ottaa asian puheeksi mutta miten??? Ja entäpä tämä veli...adoptuidut seuraava kysymys teille eli oletteko ottaneet selvää bio taustastanne?? Haluaisitteko että bio sukulaisenne ottaisivat sinuun yhteyttä?? Huoh...suuri asia ja montaa kysymystä..mitä teen??
Kommentit (24)
Ystävälleni paljastui noin vuosi sitten, että hänellä on sisarpuoli. Otti rohkeasti yhteyttä ja nyt ovat tosi hyviä ystävyksiä. Jossain vaiheessa paljastui myös, että tämä sisarpuoli oli kerran aikuisena ottanut yhteyttä heidän yhteiseen isäänsä - mutta tämä ei ollut halunnut pitää mitään yhteyttä saati sitten kertoa sisarpuolesta toiselle tyttärelleen.
Käsittääkseni molemmat ovat nyt iloisia ja onnellisia löydettyään toisensa.
Jos on niin ilman muuta otat yhteyttä ilman mitään välikäsiä, kirjoita vaikka kirje. Mutta jos on alaikäinen niin sitten ei kannata järkyttää yllättäen.
On täysi-ikäinen,minua vain reilu vuoden vanhempi!! Luulen että se yhteydenotto järjestyy jollain tavalla joskus mutta enemmän olen järkyttynyt äitini teosta...
Vierailija:
jatkan vielä, kerroin äsken omasta kokemuksestani että biologinen äiti oli pettymys emmekä ole enää tekemisissä.
Näihin asioihin liittyy aina se puoli, että joku kantaa jonkun toisen taakkoja. Varmaankin sinun olisi hyvä puhua asiasta ammattilaisen kanssa niin saisit sen pois harteiltasi ja saisit neuvoja kuinka käsitellä asiaa äitisi kanssa ja kenties tuon veljesi. Ja kuinka selviät tilanteesta että joku on yhtä aikaa läheinen ja erittäin kaukainen. Se on hämmentävää.
Itse tunnen hieman kantavani biologisen äitini taakkaa siinä, että en ole kertonut hänelle että minulla on kaksi lasta. Eli että hänellä on kaksi biologista lastenlasta. Välillä minua vituttaa suuresti kantaa jotain sellaista mikä kuuluu oikeasti hänen harteilleen. Mutta en voi kertoa sillä siitä lähtisi käyntiin hirveä show enkä saisi olla vuosiin rauhassa. Biologinen mammani on tyhmä mutta sinnikäs.