Miten pian olit yhdynnässä synnytyksen jälkeen? Sattuiko?
Kommentit (11)
Viikon päästä siitä otettiin uusiksi, ja oli ihanampaa kuin koskaan. Johtui tosin varmaan pitkästä tauosta, että oli niin kivaa.
t. kaksi lasta, ei ikinä käyttänyt liukkaria
otettiin todella rauhallisesti. Ei siitä sitten mitään jälkikipuja jäänyt..mies kyllä pelkäsi satuttavansa, mutta kun himotti niin kovasti:)
Yritettiin 2kk kohdalla, sattui liikaa ja siirrettiin hommaa kuukaudella. Silloin ei enää sattunut, epparihaava tosin kinnasi vielä.
Toisen kohdalla 3 viikon kuluttua, ei sattunut.
Ekalla kerralla siis eppari, toisella pintanaarmu.
Sanotaan niin, ettei se mitenkään erityisen hehkeää ollut. Ei sattunut, mutta oli epämukavaa. Toisella kerralla oli jo paljon kivempaa, ekalla varmaan jännityskin vei nautintoa. Kannatan liukkarin ostoa, mulla ainakin oli paikat ihan kuivat aina imetyksen lopettamiseen (1 v.) asti.
Mulla kans eppari kinnasi tosi pitkään, nyt on toinen synnytys (ei epparia, pieniä repeämiä) takana (muutama viikko), ja voisin kuvitella harrastavani seksiä ihan piankin!
eikä sattunut yhtään, kävin niin kuumana ja paikat oli ok.
viikko, ei liukkareita..
ja ei sattunut, varovasti otettiin.
minua ei tikattu.
ekan jälkeen ei olist tullut mieleenkään pariin kuukauteen synnytyksestä...
Vierailija:
eikä sattunut yhtään, kävin niin kuumana ja paikat oli ok.
usko mut kirjotampa kuitenki oman tarinan.:)
mä olen joka synnytyksen jälkeen aika pian itse halunnut seksiä. En tiedä mistä johtuu mutta olen muutenkin usein halukas. Kymmenen vuotta oltu yhdessä ja edelleen joka viikko vähintään 3 kertaa seksiä.
en koskaan kehtaisi kertoa tutuille miten pian ollaan synnytyksen jälkeen sekstailtu, mut näin nimettömänä voin sanoa.
eka synnytyksen jälkeen meni viikko ja sit seuraavien muutama päivä (3-5päivää)
Sattui eka kerralla pikkuisen.
Ei eroa muuten jatkossakaan