Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liitot, joissa ei vietetä aikaa yhdessä - Janni & Joel

Vierailija
26.06.2025 |

Mitä mieltä, voiko kestää?

Miksi jotkut pariskunnat ei vietä aikaa yhdessä? Julkkispareista Janni ja Joel on tällaisia, ja nykyään eivät tunnu edes juhlapyhinä viihtyvän yhdessä. Mikä on se yhdessä pitävä voima, jos kotona on vain yhteinen pyykinpesukone.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa nämä kommentoijat jotka ei edes tunne kyseisiä ihmisiä mutta mielipiteitä riittää. 

Vierailija
62/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some kiinni ja hankkikaa elämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko somen voisi lakkauttaa. Pelkkää paskaa alusta loppuun. 

Vierailija
64/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kyse on monen asian summasta. Jos meillä on henkilö, kuka ei juuri koskaan postaa someen mitään saati kuvia muista ihmisistä, on luonnollista ettei tällainen ihminen myöskään juuri jaa kuvia puolisostaan. Sitten meillä on Janni Hussi kuka tekee elantonsa osittain somella ja jakaa jatkuvasti yhteiskuvia muiden ihmisten ja erityistesti muiden miesten kanssa (liittyi ralliin tai ei), mutta ei juuri koskaan puolisostaan. Siihen päälle Joel Harkimo kuka selvästi palvoo vaimoaan ja joka jakaa paljon yhteiskuvia somessa ja hassuttelevia videoita eri tavoista millä yrittää ilahduttaa vaimoaan arkena ja juhlassa. 

Tyly tuomioni on se, että Janni ei koskaan oikeasti ole ollut viehättynyt Joelista, mutta suhde vaan jatkui niin kauan (ja ehti ehkä tottua elintasoonkin sen verran), ettei löytänyt enää ulospääsyä ja päätyi Joelin kanssa naimisiin asti. Suhde tulee todennäköisesti virallise

Ei näytä tulevan  Mikko Koivulle ja Natalie  Koivullekkaan, nussineet 6 vuotta. Eukko 38v.  Onkohan maho kun Mikolla on edellisestä avioliitosta 3 lasta.

Vierailija
65/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kyse on monen asian summasta. Jos meillä on henkilö, kuka ei juuri koskaan postaa someen mitään saati kuvia muista ihmisistä, on luonnollista ettei tällainen ihminen myöskään juuri jaa kuvia puolisostaan. Sitten meillä on Janni Hussi kuka tekee elantonsa osittain somella ja jakaa jatkuvasti yhteiskuvia muiden ihmisten ja erityistesti muiden miesten kanssa (liittyi ralliin tai ei), mutta ei juuri koskaan puolisostaan. Siihen päälle Joel Harkimo kuka selvästi palvoo vaimoaan ja joka jakaa paljon yhteiskuvia somessa ja hassuttelevia videoita eri tavoista millä yrittää ilahduttaa vaimoaan arkena ja juhlassa. 

Tyly tuomioni on se, että Janni ei koskaan oikeasti ole ollut viehättynyt Joelista, mutta suhde vaan jatkui niin kauan (ja ehti ehkä tottua elintasoonkin sen verran), ettei löytänyt enää ulospääsyä ja päätyi Joelin kanssa nai

Natalie Koivu itkee sisäisesti kun ei saa omaalasta . 👍👍👍👍👍

Vierailija
66/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kyhnää mieheni kanssa 24/7, on omat harrastukset molemmilla jne mutta kun eihän tällä J&J pariskunnalla ole mitään yhteistä? Mihin yhdessäolo perustuu kun ovat yhdessä? Seuraan Jannia ig:ssä ja olen pistänyt tämän monesti merkille. Haukkukaa vain elämättömäksi mutta kyllä tuo on minusta ihmeellistä.

Eli et tiedä mitään heidän oikeasta elämästä. Vain sen mitä he julkaisevat someen. Kiinnostaisi tietää kenet Janni on suututtanut kun toimittaja jahtaa pariskuntaa. J tuli muuten Kreikasta olin samassa koneessa ja näin laukkujen laput.

Täällä on aiemmin kirjoitettu jo monta kommenttia siihen liittyen, että kyllä julkisuudella elantonsa tienaavia ihmisiä pitää saada spekuloida tiettyyn pisteeseen saakka. Ei sinun tai kenenkään muun tarvitse olla mikään oikeamielisyyden portinvartija, joka muistuttelee täällä itsestäänselvyyksiä. Emme TIETENKÄÄN tiedä heidän oikeasta elämästään mitään mutta jos käytännössä someen tuutataan kontenttia joka päivä ja se kontentti herättää kysymyksiä niin niitä pitää saada puida. Jos keskustelun taso ei miellytä voi myös poistua täältä. 

Vierailija
67/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie Koivu on 38v.   Onkohan tutkitattuna itsensä saako ollenkaan lapsia.  Sen nauru ei ole aitoa . Onkohan  eroamassa Mikosta ????😢😢😢

Vierailija
68/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Janni on häiritsevän ärsyttävä nimi.

Minua häiritsee ärsyttävästi Natalie  nimi.  Natuska tai Natikka olisi parempi. Joku ehdotti läpyskää.😂😂😂

Vierailija
69/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa unelmasuhteelta.

-Mies

Meilläkin mies välttelee seuraani, ja nauttii, kun saa miltei aina tehdä omia juttujaan, mutta on kovin harmissaan ja ihmeissään siitä, miksi meillä ei voi olla enemmän spontaania s e ksiä. Hänen mielestään olen outo ja kylmä, kun tarvitsen jonkinlaista vuorovaikutusta syttyäkseni, eikä käytännössä erillään vietetyn viikon päätteeksi haaruksiini tungettu koura saa minua innostumaan. Joutuu useimmiten viettää kanssani 30-60 min aikaa esim. televisiota katsellen ja jutellen ennen kuin lämpiän. Hänellä ei ole montaa kertaa kuukaudessa sellaiseen aikaa, ja hän syyttää minua suhteemme laiminlyömisestä ja siitä, etten halua häntä, kun en useammin ole halukas. Häntä loukkaa se, etten tee enemmän aloitteita. 

Vierailija
70/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avioliiton perusta pitäisi olla se että viihdytään yhdessä?

Vierailija
71/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sekin jo kertoo omaa kieltään, että Jannin anoppi Leena Harkimo lobbaa vahvasti turkisalaa ja Janni on taas puhunut kovasti eläinten oikeuksien puolesta. En tiedä mille suhde perustuu.

Eh. En lähde väittelemään siitä, mille suhde perustuu, mutta onhan tuo nyt aika pöljää. Luuletko, että keskiverto suomalaisakka allekirjoittaa sellaisenaan anoppinsa poliittisen kannan, uskonnon ja mielipiteet?

Vierailija
72/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalie Koivu on 38v.   Onkohan tutkitattuna itsensä saako ollenkaan lapsia.  Sen nauru ei ole aitoa . Onkohan  eroamassa Mikosta ????😢😢😢

Näyttää että niiden suhde ei ole aitoa että Mikko vaan paikkasi haavan ja otti lapsilleen kotiapulaiseksi kun itse huitelee.

Vierailija
73/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se näyttää  että Natalielle ja Mikolle ei tule yhteistä lasta. Spekuloidaan nyt urakalla  miksi ei vaan tule.😬😬😬

Vierailija
74/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi avioliiton perusta pitäisi olla se että viihdytään yhdessä?

Jannihan on jossain podcastissa suoraan sanonut avioliiton olevan taloudellinen sopimus. 

Vierailija
75/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyly tuomioni on se, että Janni ei koskaan oikeasti ole ollut viehättynyt Joelista, mutta suhde vaan jatkui niin kauan (ja ehti ehkä tottua elintasoonkin sen verran), ettei löytänyt enää ulospääsyä ja päätyi Joelin kanssa naimisiin asti. Suhde tulee todennäköisesti virallisesti kaatumaan siihen, ettei Janni halua lapsia, mutt

Enpä voisi tämän paremmin omaa mielipidettäni kirjoittaa.

Vierailija
76/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kyhnää mieheni kanssa 24/7, on omat harrastukset molemmilla jne mutta kun eihän tällä J&J pariskunnalla ole mitään yhteistä? Mihin yhdessäolo perustuu kun ovat yhdessä? Seuraan Jannia ig:ssä ja olen pistänyt tämän monesti merkille. Haukkukaa vain elämättömäksi mutta kyllä tuo on minusta ihmeellistä.

Samaa voisin itsekin omasta suhteestani pohtia. Ei mitään yhteistä, paitsi koira. Olisi aika paljon minulta vaadittu, että kiinnostuisi miehen kiinnostuksenkohteista: jääkiekosta, golfista, urheilun katsomisesta ja sotahistoriasta. Mutta tuskinpa hän löytäisi mieluisaa naista, jota nämä kiinnostavat? Hän ei myöskään hevillä jousta ja harrasta minulle tärkeitä asioita. Olen esteettinen ihminen, joka nauttii hyvästä ruoasta, matkustelusta uusiin paikkoihin, kauniin kodin laittamisesta, designista. Mies ei innostu näistä. 

Asutaan erillään jo kuudetta vuotta. Mies haluaisi naimisiin, mutta minä mietin juurikin sitä, että näinkö erilainen ihminen on loppuelämän kumppani. 

Kun tapasimme, meillä oli jotain yhteistä: halu päästä pois Tinderistä ja sitoutua vakavasti toiseen. Myös seksi oli hyvää ja mies oli ensimmäisen vuoden hyvin huomaavainen. Sittemmin mies on lihonut 25 kiloa ja ison mahan kanssa on vaikea harrastaa nautinnollista seksiä. Mies ei myöskään panosta pukeutumiseen tai ulkonäköön ollenkaan. Tässäkin olemme erilaisia. Mies myös laittaa kaikki muut menonsa parisuhdeajan edelle ja muuttuu päivä päivältä itsekkäämmäksi. 

Pointtini on: emme tiedä mihin suuntaan Jannin ja Joelin suhde on kehittynyt. Ehkä Jannilla on syynsäkin näyttää torjuvalta? 

Samaa sanoi minusta aivan tuntematon humalainen nainen ravintolan jonossa. Että näytät tosi torjuvalta. Noh, ehkä se tulee tarpeeseen, jos on suudellut prinssiä ja hän on sittemmin muuttunut sammakoksi?

Vierailija
77/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollen palvova suhtautuminen vaimoonsa on jopa surullisempi asia kuin vaimonsa kolkko vastine hänen suuntaan. Jolle olisi selvästi pehmoinen iskä-mies, mutta kun janni ei ole äiti-vaimo, niin pakko purjehtia ihan *tusti..

Tämäpä. Molemmat tahoillaan varmasti ok tyyppejä ja elävät itsensä näköistä elämää, mutta ei näistä yhteensopivia saa sitten millään. 

Vierailija
78/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlapyhä erillään, siis juhannusko? Minä en ole viettänyt sitä vuosiin yhdessä miehen kanssa. Ei me olla eroamassa.

Itse ehdin olla mieheni kanssa kymmenen vuotta ennen kuin vietimme ensimmäisen yhteisen juhannuksen. Ollaan oltu myös useampi joulu erillään. 

Vierailija
79/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut kumpaakaan, ja yleisesti ottaen arvostan pariskuntia joiden ei tartte kyhnätä koko ajan toistensa kyljessä todistaakseen rakkauttaan. Se on tervettä! Katsoin silloin Iholla-sarjaa kun Joel oli mukana, ja kieltämättä tuntui erikoiselta Jannin viileähkö esiintyminen. Ihan tosi ymmärrettävää, jos olisi tottumaton julkisuuteen tai kameran edessä olemiseen, mutta just päinvastaisen ollessa kyseessä kiinnitti väkisinkin huomion. Vähän iloisempi tai enemmän mukana oleva meininki enkä olis ajatellut näin.

Vierailija
80/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlapyhä erillään, siis juhannusko? Minä en ole viettänyt sitä vuosiin yhdessä miehen kanssa. Ei me olla eroamassa.

Itse ehdin olla mieheni kanssa kymmenen vuotta ennen kuin vietimme ensimmäisen yhteisen juhannuksen. Ollaan oltu myös useampi joulu erillään. 

Miksi sä kerrot tän meille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi