Liitot, joissa ei vietetä aikaa yhdessä - Janni & Joel
Mitä mieltä, voiko kestää?
Miksi jotkut pariskunnat ei vietä aikaa yhdessä? Julkkispareista Janni ja Joel on tällaisia, ja nykyään eivät tunnu edes juhlapyhinä viihtyvän yhdessä. Mikä on se yhdessä pitävä voima, jos kotona on vain yhteinen pyykinpesukone.
Kommentit (111)
Mistä sinä tiedät heidän yhdessäolonsa? Maailma on täynnä pariskuntia, jotka tekee reissutyötä tai asuvatkin välillä eri puolilla maailmaa. Ei se tarkoita, etteivät viihdy yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa unelmasuhteelta.
-Mies
Mitä tuollaisesta saa. Mies erityisesti.
Nainen saa toki miehestä taloudellisen tuen, mutta mies lopulta tarvitsee jonkun äitihahmon elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät heidän yhdessäolonsa? Maailma on täynnä pariskuntia, jotka tekee reissutyötä tai asuvatkin välillä eri puolilla maailmaa. Ei se tarkoita, etteivät viihdy yhdessä.
No julkisuusprofiilinsa mukaan yhteiselo on väljähtyneempi. Näkeehän sen jo ihan ig:n postauksista, kun ovat koko ajan eri paikoissa. Ei sitä tarvitse arvailla :)
Minusta tuo on ihanteellista. Kummallakin on omat ammattinsa ja harrastuksensa, joista he ovat innostuneita. Varmasti he viettävät myös vapaa-aikaa yhdessä. Minulle tuollainen suhde sopisi loistavasti. Ei kaikki tykkää nyhjätä yhdessä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Nainen saa toki miehestä taloudellisen tuen, mutta mies lopulta tarvitsee jonkun äitihahmon elämäänsä.
Eiköhän Jannilla ole ihan omaakin rahaa.
Mun mies ei ole IKINÄ mun somessa- Emme vietä aikaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi he ei sitten viihdy yhdessä.
Mitä se sinua kiinnostaa? Halusit vaan vittuilla, miksi? Vain heikot vittuilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Eiköhän Jannilla ole ihan omaakin rahaa.
Miehellään taitaa olla vielä vähän enemmän. Ja kyllä se talous on kivempi jakaa jonkun kanssa kuin olla omillaan sinkkuna.
En ymmärrä miksi tuo Joel lähtee jollekin maailmanympäripurjedukselle. Vain koska faijakin? Riittääkö sen taidot edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No julkisuusprofiilinsa mukaan yhteiselo on väljähtyneempi. Näkeehän sen jo ihan ig:n postauksista, kun ovat koko ajan eri paikoissa. Ei sitä tarvitse arvailla :)
Niin, että kun Janni on Kreikan rallissa ja Joel kotona niin eroahan se tarkoittaa.....
Vierailija kirjoitti:
Oletteko olleet usein naistenlehdissä yhteishaastatteluissa miehesi kanssa? Niin.
Juhlapyhä erillään, siis juhannusko? Minä en ole viettänyt sitä vuosiin yhdessä miehen kanssa. Ei me olla eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko olleet usein naistenlehdissä yhteishaastatteluissa miehesi kanssa? Niin.
Ei eli alusta saakka väljähtänyt ja tuhoon tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että kun Janni on Kreikan rallissa ja Joel kotona niin eroahan se tarkoittaa.....
Eihän tässä mitään eroa ole väitetty, vaan ihmettelyä mikä tällaisissa suhteissa pitää kiinni.
Ap on sairaalloisen kateellinen rikkaitten julkkisten elämästä. Heillä kun molemmilla tuntuu olevanmielenkiintoista sisältöä elämissään, rahaa ja lisäksi rakastava puoliso. Toisin kuin ap;lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä mitään eroa ole väitetty, vaan ihmettelyä mikä tällaisissa suhteissa pitää kiinni.
Ensimmäinen lause. Voiko kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eli alusta saakka väljähtänyt ja tuhoon tuomittu.
Ei, vaan että teidän suhteen profiili on alusta asti ollut erilainen. Jos jollain julkkiksella julkisuuskuva muuttuu; on aika normaalia huomata se.
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan. Näkyy yhdessä kuvassa joka julkaistu vuosia sitten. Ja naimisissa ollaan. Sekään ei taida näkyä missään somessa. Kaveripiirissä muitakin jotka eivät yhteiskuvia juuri julkaise ja onnellisesti ovat yhdessä.
-Mies