Liitot, joissa ei vietetä aikaa yhdessä - Janni & Joel
Mitä mieltä, voiko kestää?
Miksi jotkut pariskunnat ei vietä aikaa yhdessä? Julkkispareista Janni ja Joel on tällaisia, ja nykyään eivät tunnu edes juhlapyhinä viihtyvän yhdessä. Mikä on se yhdessä pitävä voima, jos kotona on vain yhteinen pyykinpesukone.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa unelmasuhteelta.
-Mies
Mitä tuollaisesta saa. Mies erityisesti.
Nainen saa toki miehestä taloudellisen tuen, mutta mies lopulta tarvitsee jonkun äitihahmon elämäänsä.
Eiköhän Jannilla ole ihan omaakin rahaa.
Miehellään taitaa olla vielä vähän enemmän. Ja kyllä se talous on kivempi jakaa jonkun kanssa kuin olla omillaan sinkkuna.
Tarkoittanet, että miehen ISÄLLÄ.
Mitä ihmettä taas?? Eikö ihmisillä todellakaan tapahdu omassa elämässään, kun pitää pohtia tuntemattomien ihmisten parisuhteita? Eiköhän he tiedä itse suhteensa tilasta ja se varmaan riittää.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät heidän yhdessäolonsa? Maailma on täynnä pariskuntia, jotka tekee reissutyötä tai asuvatkin välillä eri puolilla maailmaa. Ei se tarkoita, etteivät viihdy yhdessä.
No julkisuusprofiilinsa mukaan yhteiselo on väljähtyneempi. Näkeehän sen jo ihan ig:n postauksista, kun ovat koko ajan eri paikoissa. Ei sitä tarvitse arvailla :)
Niin, että kun Janni on Kreikan rallissa ja Joel kotona niin eroahan se tarkoittaa.....
Eihän tässä mitään eroa ole väitetty, vaan ihmettelyä mikä tällaisissa suhteissa pitää kiinni.
Ensimmäinen lause. Voiko kestää?
Niin? Että voiko tällainen suhde kestää? Oliko jossain kohtaa mielestäsi, että J et. J olisi eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä taas?? Eikö ihmisillä todellakaan tapahdu omassa elämässään, kun pitää pohtia tuntemattomien ihmisten parisuhteita? Eiköhän he tiedä itse suhteensa tilasta ja se varmaan riittää.....
Kuka sä olet, ja mitä teet täällä juorupalstalla. Julkkisten elämän kilpenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät heidän yhdessäolonsa? Maailma on täynnä pariskuntia, jotka tekee reissutyötä tai asuvatkin välillä eri puolilla maailmaa. Ei se tarkoita, etteivät viihdy yhdessä.
No julkisuusprofiilinsa mukaan yhteiselo on väljähtyneempi. Näkeehän sen jo ihan ig:n postauksista, kun ovat koko ajan eri paikoissa. Ei sitä tarvitse arvailla :)
Se on tasan heidän elämää. Ei kuulu mulle eikä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa unelmasuhteelta.
-Mies
Mitä tuollaisesta saa. Mies erityisesti.
Nainen saa toki miehestä taloudellisen tuen, mutta mies lopulta tarvitsee jonkun äitihahmon elämäänsä.
Toki, toki, toki ,toki toki toki....vanhanpiian tokitusta ja haukkumista ...😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tasan heidän elämää. Ei kuulu mulle eikä sulle.
Jos jakavat sitä elämäänsä sadoilletuhansille, ja tekevät sillä rahaa, niin mielestäni ansaittua spekulointia. Vai miksi sinusta nämä kaksi mielestäsi kivaa ihmistä olisi vapaat spekuloinnilta?
Ehkä erilläänoloa enemmän heidän suhteessaan häiritsee ulkopuolisen silmään (enkä minäkään voi tietää minkälaista heillä oikeasti kotona on) se, että ovat niin erilaisia, kuin yö ja päivä. Somevideoissa Jannin kehonkielikin on Joelia kohtaan suorastaan luotaantyöntävä. Janni on myös avoimesti kyllä itsekin sanonut, että heillä on tosi eriävät näkemykset romantiikasta, perheestä jne. Alussa erilaisuus voi viehättää mutta pidemmän päälle se voi alkaa käydä rasitteeksi ja toinen alkaa vain ärsyttää.
Jannin ja Joelin puolesta en voi vastata, mutta minut pitää naisystäväni kanssa rakkaus ja jumalainen seksi. Elämäntilanteidemme vuoksi emme voi nähdä niin usein kuin haluaisin. Toivon tähän tulevan muutosta sitten kun molempien lapset kasvavat omilleen. Pelkään vain, että nainen on siinä vaiheessa liian tottunut harvakseltaan näkemiseen ja asettaa oman rauhan minun edelleni. Introverttejä olemme molemmat, joten en minä mitään ahdistavaa liimautumista odotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi he ei sitten viihdy yhdessä.
Veetäkö sulle kuluu kysellä moukka . Meillä sama tilanne työn takia. Kyllä viihdytään ja rakastetaan silloin kun on yhteistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinua kiinnostaa? Halusit vaan vittuilla, miksi? Vain heikot vittuilevat.
Ja läskit rumat vanhatpiiat jotka eivät kelpaa edes pultsarille. 😆😆😆🤣🤣🤣🤣
Ainoa suhde, johon enää ryhtyisin. Haluan elää omaa elämääni ja haluan että kumppanini eläisi myös omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuo Joel lähtee jollekin maailmanympäripurjedukselle. Vain koska faijakin? Riittääkö sen taidot edes siihen.
Hän ei sinun ymmärrystä kaipaa. Hän itse tietää taitonsa ja tekee mitä itse päättää.
Joku näiden kahden lähipiiriläinen vimmaisesti yrittää sammuttaa kaikki keskustelut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole IKINÄ mun somessa- Emme vietä aikaa yhdessä?
Oletteko olleet usein naistenlehdissä yhteishaastatteluissa miehesi kanssa? Niin.
Ei eli alusta saakka väljähtänyt ja tuhoon tuomittu.
Haista paskaa... eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että kun Janni on Kreikan rallissa ja Joel kotona niin eroahan se tarkoittaa.....
Eihän tässä mitään eroa ole väitetty, vaan ihmettelyä mikä tällaisissa suhteissa pitää kiinni.
Se on rakkaus mikä pitää yhdessä. Niin näillä kun miljoonilla muillakin. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa suhde, johon enää ryhtyisin. Haluan elää omaa elämääni ja haluan että kumppanini eläisi myös omaa elämäänsä.
Tämä varmaan monella syynä, eli vaivattomampaa jäädä siihen. Se vaan, että yhteiset perhetoiveet on syytä olla selvitetty tuon päätöksen edellä.
Minua käy reilusti kateeksi että kummallakin on omat kiinnostuksensa, harrastukset ym. Ym. ...ja rahaa niin että leivässä pysyvät ja maksavat meille veronsa.. 😉😉😉
Vierailija kirjoitti:
Minua käy reilusti kateeksi että kummallakin on omat kiinnostuksensa, harrastukset ym. Ym. ...ja rahaa niin että leivässä pysyvät ja maksavat meille veronsa.. 😉😉😉
Mutta ei kiinnostusta toisiaan kohtaan.
Ne tekee töitä maksaa asuntoa kuin harrastaa kuin tekee sitten pari lasta kun ehtii . Niin se menee . Yhdessä ollaan lomilla.