Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa ihmisen kanssa joka ei ole juurikaan seurustellut

Vierailija
26.06.2025 |

Onko kokemuksia tälläisestä? Olemme olleet etäsuhteessa lähes 5 vuotta, näemme 2-4 pv viikossa ja lomat yhdessä. Minä olen siis se kokeneempi osapuoli, olen ollut aiemmin avioliitosa sekä avoliitossa.  Ongelmaksi on muodostunut se, että miehen toimintatavat ovat omituisia. Häneltä kuoli juuri sukulainen ja ei pyytänyt minua hautajaisiin. En ole nähnyt hänen perhettä kun hyvin vähän, hän aina  selittelee että välimatka pitkä (400 km) niin minun vaikea tulla hänen luo, kun minulla  on teini-ikäinen lapsi. Hän on nähnyt minun lähipiiriä melko usein. Jos minun läheiseni kuolisi, olisi itsestään selvää että hän olisi paikalla.  Loukkaannuin tästä ja hän vain totesi että No hautajaiset (kirkko) on kaikille avoin,.voin tulla jos haluan. Mutta hänen käytöksestä näkee ettei halua minua sinne. Onko tälläisessä suhteessa mitään järkeä missä on näin epätasapuolista tämä touhu? 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, jos a) en olisi miehen kanssa avo- tai avioliitossa ja b) en olisi tuntenut vainajaa läheisesti.

Vierailija
2/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytkö usein hänen luonaan? Vai vetoatko siihen, ettet lapsen takia pysty? Oletko yrittänyt vierailla useammin, mutta hän on kieltänyt tulosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän ei halua joutua huomion keskipisteeksi. Näin käy väistämättä jos suvun ikuinen poikamies on vihdoinkin saanut naisen.

Vierailija
4/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieshän aiheuttaa sen itse etten voi tuntea ketään hänen lähipiiristään kovin hyvin. Ap

Vierailija
5/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo minusta vain siitä että hänellä on vaikeat tai etäiset suhteet omaan perheeseen, voin vähän samaistua, en ole koskaan ottanut puolisoa mukaan kun käyn heillä. Syitä on monia, mutta syy ei liity puolisoon. Esim. Sukuni on kova haukkumaan ihmisiä selän takana. Miksi veisin sinne haukuttavaksi mitään minulle tärkeää?

Vierailija
6/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vedonnut lapseeni. Hän haluaa aina tulla minun luokseni, asun pk-seudulla ja hän pienellä paikkakunnalla. Aina jos alan puhumaan että olisi kiva käydä hänen luonaan niin vetoaa tuohon pitkään välimatkaan.ap

Vierailija
7/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhdedynamiikkanne on ollut sellainen, että syystä tai toisesta olette hengailleet sinun luonasi (ja tällöin luonnollisesti tavanneet enemmän sinun lähipiiriäsi), niin eikö se nyt ole aivan ilmeinen selitys sille, ettei mies pyytänyt sinua hautajaisiin (sinun ollessa lähes vieras miehen lähipiirille)? Voit ottaa tuon dynamiikan puheeksi miehen kanssa, jos se sinua häiritsee, mutta en nostaisi noista itse hautajaisista mekkalaa. Jos dynamiikka muuttuu, niin ehkä seuraavissa hautajaisissa osallistumisesi on luontevampaa.

Vierailija
8/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on hyvin läheiset suhteet vanhempiinsa ja käy usein heillä. Asuvat samalla paikkakunnalla. Ap

Vierailija
9/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miehen äiti oli siis sanonut että olen tervetullut hautajaisiin. Ap

Vierailija
10/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sinua :(

Vierailija
11/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainjättöaika

Vierailija
12/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän ei halua joutua huomion keskipisteeksi. Näin käy väistämättä jos suvun ikuinen poikamies on vihdoinkin saanut naisen.

Tämä olisi ainakin itsellä syynä.

Vierailija
13/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aina kun haluaa ja enemmänkin. Ap

Vierailija
14/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurattaa minkälaisiin suhteisiin alennutaan että voi sanoa että itsellä on joku mies. Tuskin tämä edes on tottakaan.

Vierailija
15/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa aina kun haluaa ja enemmänkin. Ap

Teini kotona, en usko tähän ollenkaan.

Vierailija
16/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Mieheni seurusteli minun kanssa mutta hänellä on aina ollut muitakin samalla aikaa, en ole onnellinen tämän kuultuani.

Vierailija
17/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panokaveria pitäisi pyytää sukutapahtumiin?

Vierailija
18/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panokaveria pitäisi pyytää sukutapahtumiin?

Tämä. Ei kuvailtu ole vakavasti otettavaa suhdetta nähnytkään.

Vierailija
19/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä.

Vierailija
20/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua, itsekin olin kokematon yksineläjä ja suoraan sanottuna ajatus siitä että toinen olisi jollain tavalla tullut pyörimään omiin kuvioihini ja tutustunut "ihmisiini" tuntui älyttömän ahdistavalta. Totesin etteihän siitä tosiaan mitään tule kun on näin vahvasti omiin kuvioihinsa juurtunut ja nykyään olen heittänyt parisuhdehaaveilut romukoppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi